[1G 90-94] Nie pracuje na dwuch cylindrach... |
Autor |
Wiadomość |
tosik
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-09-2009, 17:30 [1G 90-94] Nie pracuje na dwuch cylindrach...
|
|
|
Witam, postaram sie dokladnie opisac problem jaki mam z moim Eclipse, mianowicie stojac na skrzyzowaniu na biegu jalowym po prostu obroty spadly do 300-500/min i zaczal chodzic tylko na dwuch cylindrach. Zalapalil sie CE. Nie pomoglo ponowne uruchomienie. Jednak po kilku dniach bez ruszania czegokolwiek auto odpalilo normalnie i dwa dni jezdzilo bardzo lanie. Dzisiaj pojechalem do pracy tez bez zadnych problemow a kiedy wsiadlem z powrotem po odpaleniu od razu chodzil tylko na dwuch garach...Moze ktos mial podobny przypadek albo wie co mu moze dolegac? Jest to Eclipse 1g 4g63. |
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 07-09-2009, 17:55
|
|
|
U MNIE BYŁO PODOBNIE.WYMIANA PRZEWODÓW WYSOKIEGO NAPIĘCIA ZAŁATWIŁA SPRAWĘ.ALE JA MIAŁEM TAKIE PROBLEMY TYLKO PRZY OPADACH DESZCZU ALBO PRZY DUŻEJ WILGOTNOŚCI POWIETRZA |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-09-2009, 17:58
|
|
|
tosik, prawdopodobnie pada cewka WN. Zczytałeś błąd jak wywaliło CE ?? Jeśli nie to zczytaj błędy kompa, dokładny opis jak to zrobić masz na stronie Krzyżaka http://mitsubishifan.webpark.pl/ jak zczytasz błędy to napisz, napewno będzie lepiej pomóc. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
tosik
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-09-2009, 20:58
|
|
|
Historie z kablami juz przerabialem wczesniej i sa nowe takze je wykluczam. Tez bralem cewke pod uwage bo jak przystawilem ucho to jakies dziwne dzwieki z jej okolicy dochodza ale jeszcze jutro zczytam blad i napisze co mi wyszlo. |
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 08-09-2009, 12:54
|
|
|
JAK COŚ TO MAM TAKĄ CEWKĘ NA SPRZEDAŻ UŻYWANA (100%) SPRAWNA |
|
|
|
 |
tosik
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-09-2009, 13:05
|
|
|
No wiec zczytalem i wyszedl mi blad 44.... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-09-2009, 08:18
|
|
|
tosik napisał/a: | No wiec zczytalem i wyszedl mi blad 44.... |
= cewka zaplonowa |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-09-2009, 18:07
|
|
|
pod cewką znajdziesz wtyczkę zcaloną z cewką, sprawdź podłączenie i kable, tak samo z Power Tranzystor, znajduje się zaraz obok cewki, przyręcony do bloku silnika |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
tosik
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-09-2009, 16:01
|
|
|
Witam, niestety dlugo nie mialem czasu zeby zajac sie miskiem, ale dzisiaj sie udalo i...no wlasnie i nadal kicha. Wymienilem cewke na nowa i zadnych zmian:| kable, swiece sa w porzadku, z reszta podmienialem na inne i jest to samo...gdzie dalej szukac przyczyny usterki?
[ Dodano: 16-09-2009, 17:51 ]
Przed chwila zczytalem jeszcze bledy i wymrygalo mi tym razem blad 13. Na stronie Krzyzaka jest to opisane jako miernik temperatury powietrza... |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-09-2009, 16:17
|
|
|
tosik, a pewny jesteś że chodzi na dwóch garach, czy tylko ma za niskie obroty. Jeśli ma za niskie obroty to możliwa jest awaria czujnika temperatury lub silnika krokowego. Pytanie czy jak się zagrzeje jest wszystko OK ?? |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
tosik
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-09-2009, 16:40
|
|
|
pewny jestem bo chodzi jak maluch. Nawet jak go przygazuje to pracuje jak bobek przy przyspieszaniu. Jak sie nagrzeje nic sie nie zmienia. Ja biore jeszcze pod uwage czujnik polozenia walu albo aparat zaplonowy...Co o tym myslicie? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-09-2009, 17:02
|
|
|
A co widać na obrotomierzu?
Dość często pada tranzystor mocy, wtedy widać połowę faktycznych obrotów i działa tylko jedna cewka.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
tosik
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-09-2009, 17:09
|
|
|
ten tranzystor jest troche pod cewka i do niego jest wpieta taka szersza wtyczka?
[ Dodano: 17-09-2009, 17:10 ]
bo na obrotomierzu sa faktycznie o polowe za male obroty i nie wkreca sie jakby do konca.. |
|
|
|
 |
artur knt
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 7 Skąd: skąd
|
Wysłany: 17-09-2009, 17:14
|
|
|
mam malutki problem urwał się mi pasek ,auto jezdzi bez zmian i właśnie nie wiem jaką pełni funkcje bo znajduje się on u samego dołu przy paskach od alternatora |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-09-2009, 18:14
|
|
|
artur knt napisał/a: | mam malutki problem urwał się mi pasek ,auto jezdzi bez zmian i właśnie nie wiem jaką pełni funkcje bo znajduje się on u samego dołu przy paskach od alternatora |
Pasek od klimy-najprawdopodobniej. Na przyszłość załóż swój temat. Tutaj ta wypowiedźt to Off Topic. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|