Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa paliwa
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24374
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-09-2009, 09:41   

probuj naprawiac - procek wyglada OK
wymien kondziory, polutuj sciezki, sprawdz czy wszystko przewodzi jak nalezy - uzyj lupy!!!! by dokladnie zbadac czy przejscia sa OK
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 11-09-2009, 22:45   

moje zdolności lutowania ograniczają się do kabli od internetu więc w poniedziałek ECU idzie do elektronika, od x lat robi sterowniki więc jeśli on tego nie naprawi to czeka mnie nowy komputer.
Zapobiegawczo zapytam czy ma ktoś nadmiarowy ECU do sprzedania ;-) . Przeszukuję allegro ale na razie nie widziałem a wolę mieć już jakieś wyjście awaryjne gdyby mój nie ruszył po naprawie
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-09-2009, 13:07   

Jeśli z reanimacją kompa nic nie wyjdzie (odpukać) to wpisz w szukajce allegro "komputer colt", znajdzie b. dużo aukcji, w tym duża część będzie w ogóle niepodpisana jeśli chodzi dokładne dane silnika - warto pofatygować się i napisać/podzwonić do paru sprzedawców.
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
szkodnik 
Forumowicz

Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-09-2009, 00:22   

hmmm, ogólnie bardzo źle, komp został polutowany i sprawdzony przez elektronika, wszystko było teoretycznie ok, wymieniony uszkodzony kondensator i polutowana ścieżka , sprawdzone czy nie ma gdzieś zwarcia. Podłączyłem go do samochodu, przekręciłem kluczyk na ON zapaliła się pomarańczowa dioda na nim po czym ECU znowu zaczęło się smażyć....w tym samym miejscu co poprzednio czyli na nóżce kondensatora który wymieniłem. Na szczęście szybko wyciągnąłem kluczyk i odpiąłem akumulator więc nie zdążył się w tym miejscu znowu uszkodzić.

Pytanie czy jest to sprawka zwarcia instalacji przez co idzie za wysokie napięcie na kompa czy uszkodzenie samego ECU i podaje za wysokie napięcie na ścieżkę?

Czy jest gdzieś schemat komputera bym mógł sprawdzić ścieżka odpowiedzialna za co się pali. Ściągnąłem pliki z informacjami serwisowymi z działu download ale albo tam tego nie ma albo w zdenerwowaniu przeoczyłem.


--edit--

iskrzenie na ECU pojawia się dopiero po wpięciu najkrótszej wtyczki, czy ktoś wie co przez nią jest podpięte?
_________________
Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.