 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24374 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-09-2009, 09:41
|
|
|
probuj naprawiac - procek wyglada OK
wymien kondziory, polutuj sciezki, sprawdz czy wszystko przewodzi jak nalezy - uzyj lupy!!!! by dokladnie zbadac czy przejscia sa OK |
|
|
|
 |
szkodnik
Forumowicz
Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 56 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 11-09-2009, 22:45
|
|
|
moje zdolności lutowania ograniczają się do kabli od internetu więc w poniedziałek ECU idzie do elektronika, od x lat robi sterowniki więc jeśli on tego nie naprawi to czeka mnie nowy komputer.
Zapobiegawczo zapytam czy ma ktoś nadmiarowy ECU do sprzedania . Przeszukuję allegro ale na razie nie widziałem a wolę mieć już jakieś wyjście awaryjne gdyby mój nie ruszył po naprawie |
_________________ Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r. |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-09-2009, 13:07
|
|
|
Jeśli z reanimacją kompa nic nie wyjdzie (odpukać) to wpisz w szukajce allegro "komputer colt", znajdzie b. dużo aukcji, w tym duża część będzie w ogóle niepodpisana jeśli chodzi dokładne dane silnika - warto pofatygować się i napisać/podzwonić do paru sprzedawców. |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
szkodnik
Forumowicz
Auto: Colt C52 GLXi 1.5 12V 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 56 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 16-09-2009, 00:22
|
|
|
hmmm, ogólnie bardzo źle, komp został polutowany i sprawdzony przez elektronika, wszystko było teoretycznie ok, wymieniony uszkodzony kondensator i polutowana ścieżka , sprawdzone czy nie ma gdzieś zwarcia. Podłączyłem go do samochodu, przekręciłem kluczyk na ON zapaliła się pomarańczowa dioda na nim po czym ECU znowu zaczęło się smażyć....w tym samym miejscu co poprzednio czyli na nóżce kondensatora który wymieniłem. Na szczęście szybko wyciągnąłem kluczyk i odpiąłem akumulator więc nie zdążył się w tym miejscu znowu uszkodzić.
Pytanie czy jest to sprawka zwarcia instalacji przez co idzie za wysokie napięcie na kompa czy uszkodzenie samego ECU i podaje za wysokie napięcie na ścieżkę?
Czy jest gdzieś schemat komputera bym mógł sprawdzić ścieżka odpowiedzialna za co się pali. Ściągnąłem pliki z informacjami serwisowymi z działu download ale albo tam tego nie ma albo w zdenerwowaniu przeoczyłem.
--edit--
iskrzenie na ECU pojawia się dopiero po wpięciu najkrótszej wtyczki, czy ktoś wie co przez nią jest podpięte? |
_________________ Colt C52A 1.5 12V GLXi 91r.
Colt C52 1.5 (gaźnik) 90r. |
|
|
|
 |
|
|