Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
IPS, TPS, wolne obroty
Autor Wiadomość
James
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2009, 14:18   IPS, TPS, wolne obroty

Zwariowałem. Korzystając ze strony Krzyżaka i opisu regulacji IPS, TPS oraz wolnych obrotów w silnikach DOHC odkryłem kilka niespodzianek i kompletnie nie wiem, czy powinno tak być, a nie inaczej.
Dlatego proszę Was o pomoc. Po pierwsze brak IPS tzn. nie ma go przy sprężynie wolnych, a wg instrukacji Krzyżaka powinna być. TPS myślę, że ustawiony wg zalecanej wysokości. No i teraz regulacja wolnych obrotów. Starałem się znaleźć gniazdo serwisowe, które powinno być przy puszce z bezpiecznikami. I znowu zonk, nie ma jej. Dziwna sytuacja, ponieważ gdy już silnik się rozgrzeje mogę bez żadnego masowania pinów 10 oraz 12 regulować obroty silnika. Dodam jeszcze, że non stop świeci mi się kontrolka abs, co jakby sugerowało, że silnik pracuje non stop w trybie serwisowym. Macie może jakieś pomysły jak to rozgryźć? Z góry dzięki za cenne propozycje.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-09-2009, 14:46   

kontrolka abs odpowiada za bledy abs a nie silnika
jesli to jest 3k 2generacji, to nie bedzie tego zlacza z mojego opisu oraz nie bedzie osobnego IPS, bo jest wbudowany w TPS
jesli nie masz problemow z obrotami, to nie ruszaj - ew. ustaw je tylko srubka glowna w przepustnicy i tyle
 
 
James
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2009, 15:10   

Cześć Krzyżak. No właśnie jest to 2g w automacie i kompletnie zdębiałem. A problem z obrotami to mam jak wrzucę D lub R, silnik przy wciśniętym pedale hamulca np. na światłach ma tendencje do gaśnięcia. Na pozycji P lub N jest wszystko idealnie. Co to może być?
P.S. Kiedyś pisaliśmy ze sobą. Było to chyba w 2001 lub 2002r. na innym forum.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-09-2009, 21:32   

trudno mi powiedziec - 3000GT to naprawde kosmiczne auto i tam ma sie co psuc lub wplywac na powstawanie problemow
a przepustnica byla czyszczona?
ew. na pierwszy strzal, to moze byc problem z silniczkiem krokowym, choc predzej mogles cos zepsuc przy regulacji obrotow i stad gasniecie
 
 
James
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2009, 21:04   

Krzyżak,
była robiona generalka silnika. Wszystko na ori częściach z usa, prawie wszystkie od Kiepucziego. Od odbioru z warsztatu mam ten problem. Zapytam nieśmiało, gdzie jest krokowiec w 3kGT? Czyżby pod trąbą słonia, czyli dolotem? Dzięki za info to go sprawdzę.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-09-2009, 09:39   

krokowiec jak zwykle w przepustnicy - od spodu najczesciej
 
 
James
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2009, 10:16   

Bardzo dziękuję Krzyżak. Sprawdzę w weekend i dam znać, czy jest ok.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 11-09-2009, 21:17   

james. nie jestem pewien ale user tabek mial chyba ten sam problem cos na wolnych obrotach i jakos sobie z tym poradzil..
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
tabek 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 12-09-2009, 17:59   

no u mnie bylo tak ze gasl na wolnych obrotach i byla to wina silniczka krokowego ktory zstal wymieniony i problem znikl, teraz mam tak ze jak uruchamiam silnik mam na zimnym ok 1500 obr/min - mi sie wydaje ze troche duzo, ale po krotkiej chwili schodzi do 700-750 i tak juz zostaje, nie gasnie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.