| [EAxx] Pokrętło regulacji świateł/Przycisk świateł przeciwmg | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Koyocik   Mitsumaniak
 Kuba
 
  
 Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 23 Sty 2009
 Posty: 631
 Skąd: BB
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 13:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ta regulacja, jak kręcisz tym `potencjometrem` to stawia opór, czy idzie gładko? I czy są odczuwalne kliknięcia pomiędzy 0-1-2-3-4? |  
				| _________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" -  Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
 Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
 "All is hardcore when made with love"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pitbu77   Mitsumaniak
 Made in Poland
 
  
 Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 06 Lut 2009
 Posty: 728
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 14:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak rany Koyocik nie mam pojęcia. Sprawdzę to napiszę. Chociaż wydaje mi się, że gładko bez wyraźnych pozycji 1, 2, 3, 4. Podobnie jest w przycisku świateł p.m. - jak włączam to czuć takie kliknięcie. Jak wyłączam to tak jakoś gładko bez odczuwalnego kliknięcia.
 
 16.09.09 13.35
 
 Sprawdziłem pokrętło. Klikanie jednak jest i pokrętło pracuje "krokowo".
 |  
				| _________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
   "Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez pitbu77 16-09-2009, 12:35, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | costa brawa   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant V6 `00
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 15 Sty 2009
 Posty: 563
 Skąd: mielec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 14:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | co do przycisku p.m to napewno sprezynka jest w przelaczniku ? bo ja sobie tak od awaryjnych poskladalem wszystko i mialem taki sam problem ze wlaczyc wlaczylem ale juz nie dlao wylaczyc i znalazlem sprezynke na stole  - zlozylem jak sie nalezy i wszystko chodzi |  
				| _________________ Mój misiek
   http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33851
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pitbu77   Mitsumaniak
 Made in Poland
 
  
 Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 06 Lut 2009
 Posty: 728
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 15:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ze sprężynką to była inna historia. Jak rozbierałem przełącznik to jedna się musiała oczywiście wyrwać ze szponów plastiku i poszła w trawę przed garażem. Więc wziąłem tę co została, rozciągnąłem i przeciąłem na pół. Przyciski pracują z wyczuwalnym oporem ale brakuje mi tego kliknięcia przy wyłączaniu świateł p.m. przednich... |  
				| _________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
   "Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | costa brawa   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant V6 `00
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 15 Sty 2009
 Posty: 563
 Skąd: mielec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-09-2009, 20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | no to tu masz problem - ja dorabialem sprezynke i dopiero za 4 razem dopasowalem tak ze przycisk dzialal tak jak trzeba (wlasnie w awaryjnych dorabialem bo mi zginela jedna w podobny sposob  ) wbrew pozorom one musza byc dosc precyzyjnie dobrane nie za mocna i nie za slaba |  
				| _________________ Mój misiek
   http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33851
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pitbu77   Mitsumaniak
 Made in Poland
 
  
 Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 06 Lut 2009
 Posty: 728
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-09-2009, 12:47 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | costa brawa napisał/a: |  	  | wbrew pozorom one musza byc dosc precyzyjnie dobrane nie za mocna i nie za slaba | 
 
 Pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Sprężynka nie powinna mieć wpływu na dobre przewodzenie na płytce scalonej. Chyba raczej coś uszkodziłem na płytce. Poszukam z jakiegoś rozbitka tego przełącznika i pokrętła regulacji świateł. Oczywiście najpierw jeszcze posprawdzam czy czegoś nie przeoczyłem.
 |  
				| _________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
   "Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zhan   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 28 Maj 2008
 Posty: 695
 Skąd: Sulejówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-09-2009, 20:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | pitbu77, jak chcesz to mozemy sie wymienic, dasz mi swoja uszkodzona plytke a ja Ci dam dobra. Mam taki zapasowy wlacznik ale bede go przerabial i tak na prawde nie potrzebuje calej elektroniki tylko ten fragment plytki na ktorej sa styki. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pitbu77   Mitsumaniak
 Made in Poland
 
  
 Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 06 Lut 2009
 Posty: 728
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-09-2009, 09:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zhan, dzięki wielkie tylko nie wiem co jest uszkodzone u mnie. Muszę to najpierw pomierzyć miernikiem. Może to faktycznie jakiś zimny lut, który poluzowałem. Ale propozycji nie odrzucam
  Sprawdzę i dam znać. 
 [ Dodano: 21-09-2009, 10:43 ]
 Witam,
 
 Już właściwie jest po temacie. Pokrętło położenia świateł działa - nie było styku. W aucie urzędował mój 2-letni synuś i po  jego "delikatnym" klepnięciu tegoż pokrętła auto ozdrowiało.  Co ciekawe, przycisk świateł przeciwmgielnych przednich też zaczął wyłączać światła po naciśnięciu. Co prawda nie świeci dioda (chyba jest poluzowana) ale przełącznik działa - bez wyraźnego kliknięcia jak przy drugim przycisku do świateł p.m. tylnych.
 Czasami warto wpuścić dziecko za kierownicę.
   Jak ktoś potrzebuje coś uzdrowić w aucie to umówię go na serwis wykonywany przez mojego synalka. Tu stuknie, tam klepnie i auto jak nowe
   
 Dzięki MM za pomoc i sugestie.
 |  
				| _________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
   "Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |