Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Rożnice miedzy skrzynią od TD i benzyny
Autor Wiadomość
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-09-2009, 08:28   [EA6A/W 2.0TD] Rożnice miedzy skrzynią od TD i benzyny

Temat już wałkowany :mrgreen: Ale ?? orientujecie się chłopaki czy są różnice w skrzyni biegów od Golasa 2.0 benzyna a 2.0 TD ?? Nie chodzi mi tu o montarz bo jest na 99% to samo , tylko o przełożenia , czy np jesli założę skrzynie od benzyny to predkosc na tych samych biegach i obrotach bedzie równa ?? Czy w benzynie biegi są dłuższe lub krótsze ???? Jeśli możecie to napiszcie jakie macie prędkości na poszczególnych biegach przy obr/min 2000 w Galu 2.0 16v , a ja porównam . Dziwne pytanie , ale moja skrzynia nie chodzi ładnie , czasem sie mecze przy redukcji z 2 biegiem , czasem 3 lekko haczy , a b benzyniakach ponoś są dużo leprze skrzynie i nie ma problemu z synchronizacją mimo że to samo . Bawiłe sie już i wymieniłem olej na nowy lepszy ale nic to nie dało .
_________________
ff
Ostatnio zmieniony przez Owczar 19-09-2009, 14:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-09-2009, 13:26   

Damooo, niestety przełożenie jest inne. Bodajże w mechanizmie różnicowym. Koła zębate biegów, a może nawet całe wałki powinny pasować. Razem z synchronizatorami. Zresztą można założyć synchro od benzyny do diesla..
 
 
PabloGal 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 '97 sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 158
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-09-2009, 14:49   

Według danych technicznycz róźni się też długością piątego biegu.
_________________
Saab 9-3 2.0T 210km sprzedany:(
Teraz Mazda MPV 2.0 klekot ale pojemny:)
No i CJ z sercem 6A13, ale zabrał Fragu :(
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-09-2009, 12:33   

powiem wam szczerze że jeśli skrzynia z benzyny miała by dłuższe biegi w zakresie obrotów z TD , czyli np na 3 biegu przy 2000 obr/min miał bym wieksza predkosc niz na org. skrzyni to skusił bym sie pokombinować :mrgreen:
_________________
ff
 
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 20-09-2009, 14:57   

Dluzsza jest piatka w td czy benzynie?
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 20-09-2009, 21:05   

Wg manuala najbardziej zblizona bedzie skrzynia od 2.5 V6 po 98 r. Bedzie tam nieco krotsza 5tka w stosunku do diesla. Skrzynia od 2.0 benz ma najkrotsza piatke z tych 3 skrzyn.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 21-09-2009, 09:03   

Czyli podmiana skrzynki odpada !!! Ewentualnie same wnęczności typu łożyska i synchro... lub tak jak podpowiadacie że może wałki by podmienił tylko że to tam właśnie jest nasza 5 ??? A nie orientujesie sie jak jest z długości innych biegów ??
_________________
ff
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 21-09-2009, 10:08   

Oczywiscie ze przekladka. Ewentualnie przekladka flanszy. Pozostale biegi sa takie same. Przelozenie glowne tez. 5 sie nie martw akurat turbo diesel to nie jest demon do autostradowych predkosci wiec pare km/h mniej nie zrobi roznicy.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 22-04-2012, 08:06   

Wybaczcie za odgrzewanie starych tematów, ale mam prośbę.
Czy możecie napisać jakie macie mniej więcej prędkości przy 2tys. 3tys. i 4tys. obr. na piątym biegu dla manualnych skrzyń biegów w swoich galeonach, chodzi mi o wszystkie wersje silnikowe.
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-04-2012, 10:46   

malina_drizzt napisał/a:
macie mniej więcej prędkości przy 2tys. 3tys. i 4tys. obr. na piątym biegu dla manualnych

opony 195/65/15
1 tyś - 60 km/h
2 tyś - 90 km/h z lekkim hakiem
3 tyś - 140 km/h
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-04-2012, 22:13   

Tylko diesel miał inne przełożenie. Reszta tak samo. Tylko nie mam pewności co do GDi.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 23-06-2013, 19:06   

Damooo napisał/a:
Czyli podmiana skrzynki odpada !!! Ewentualnie same wnęczności typu łożyska i synchro... lub tak jak podpowiadacie że może wałki by podmienił tylko że to tam właśnie jest nasza 5 ??? A nie orientujesie sie jak jest z długości innych biegów ??

Skrzynia do diesla pasuje od 2.0 L benzyny wszystkie biegi sa takie same tylko 5 bieg trzeba przełożyć, synchronizatoty są na pierwszy rzut oka trwalsze tzn wypustki są grubsze i maja mniejsze luzy montarzowe , jedynka wchodzi bez problemu podczas wolnej jazdy ,po 98 r były wieksze przeguby wewnętrzne 27 zębów
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-06-2013, 00:10   

milo, zeswpaowałeś już skrzynię?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 24-06-2013, 16:31   

Owczar napisał/a:
milo, zeswpaowałeś już skrzynię?

Jasne :D tak jak wyżej pisałem pasuje idealnie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-06-2013, 16:40   

I terkotanie ustało? Co przy okazji w niej zmieniałeś? Łożyska przekładałeś ze swojej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.