Zamknięty przez: Chooper 28-09-2009, 18:34 |
[Cari 1.8 GDI] Akumulator |
Autor |
Wiadomość |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 28-09-2009, 10:33 [Cari 1.8 GDI] Akumulator
|
|
|
Mam Problem z akumulatorem, nietrzyma mi napiecia, akumulator ma 2 latka, wszysto zaczelo sie kilka dni temu, jak mi sie sam rozladowal i niemam pojecia dlaczego chyba ze cos mi zre prad ale wczesniej niemialem takiego problemu. zaden z odbiornikow niedziala, swiatla powylanczane, lamka w bagarzniku odlaczona, wiec niemam pojecia nawet co moglo by mi zrec prad. |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 28-09-2009, 10:51
|
|
|
Alarmu/wzmacniacza nie masz?
Poza tym - nie ma ustawowego zakazu psucia się akumulatorów po 2,1, czy nawet pół roku. Jak na gwarancji - reklamować, jak po - szarpnąć się na nowy. Jeżeli obsługowy - możesz sprawdzić stan wody w nim - odparowuje z czasem. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 28-09-2009, 11:17
|
|
|
alarm jest ale sprawdzalem nawet nie zazbrojonym alarmie, i jest nawet po 1h robi sie posty aku. a jak wlanczam to 5 min i miernik pokazuje pelny a mija jakis czas i juz pusty
[ Dodano: 28-09-2009, 11:23 ]
bede wsadzal nowy aku, ale pytanko zakupilem 64ah 660 a en, bedzie odpowiedni tak sadze, wczesniej mialem 65 ah i 570 a en
[ Dodano: 28-09-2009, 11:25 ]
jeszcze co do nietrzymania napiecnia, a moze byc to wina zbyt dlugiego ladowania na prostowniku, stal ponad 24h i sie ladowal, moglem go przeladowac, tez czytalem ze moze to byc wina ze majac rozladowany aku odpalilem na kable i niedawalem go pozniej na prostownik. |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 28-09-2009, 11:40
|
|
|
ten wlasnie padl, teraz kupiony zostal 64ah 660a en |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 28-09-2009, 11:49
|
|
|
mephisto napisał/a: | ten wlasnie padl, teraz kupiony zostal 64ah 660a en |
Tak, tym bardziej (przepraszam za pomyłkę, ale to nie ma znaczenia) - 1ah nie robi różnicy a prądu rozruchowego będziesz miał nawet więcej - a nie na tyle duża róznica, żeby alternator miał nie wyrobić. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 28-09-2009, 12:09
|
|
|
wiec bedzie git. a stary aku do utilizacji bo juz nic z niego niebedzie. |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 28-09-2009, 14:16
|
|
|
Na pewno w ten sposób nie mogłeś przeładować.
Co prawda jest to metoda która skraca życie aku ale nie uśmierca.
Prawdopodobnie w aku poszły cele. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28-09-2009, 14:23
|
|
|
No jeśli po 5min pokazuje pełny to napewno cos fizycznie jest w nim nie tak. Teraz już masz nowy ale może zgłoś się z tamtym do sklepu i na gwarancje albo zwrot kasy? Bo nie wierze, że tak z siebie padł poprostu. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 28-09-2009, 14:28
|
|
|
niemam pojecia co w nim poszlo ale zglosic sie niemoge bo niemam paragonu gdzies sie zapodzial wiec moge sobie pomazyc, sprawdzalem, wlasnie i nietrzyma napiecia, wogule, 10 min na prostgowniku i wkazanie 12v na mierniku minela 1h i juz jest 5 v, a nowy brak jakiego kolwiek ubytku, jest to 64ah 640 a en, bezobslugowy, firmy centra, a jeszcze pytanko da sie aku naprawic wogule jezeli ma taka usterke???? |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-09-2009, 18:34
|
|
|
mephisto napisał/a: | a jeszcze pytanko da sie aku naprawic wogule jezeli ma taka usterke???? |
Nie. w ogóle się tego nie naprawia.
i z wyszukiwarki też nie korzystałeś |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
|