Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 18:12
natępny problem traci zapłon??
Autor Wiadomość
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-09-2009, 18:20   

w sensie co tamtej ? :) bo moja się zmieliła dość ostro :P tamta od kosiorowej była więc jak mam wierzyć była w bardzo dobrym stanie :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 29-09-2009, 19:01   

Jaceksigma napisał/a:
Silnik zaczął mi szarpać po prostu tak jak by tracił zapłon. Trzymając gaz w jednej pozycji silnik traci obroty i zaraz odzyskuje. generalnie nie da się jeździć. To samo jest na benzynie i na gazie. Myślę ze to może aparat zapłonowy? albo coś z komputerem. Jakie są wasze pomysły?


W moim przypadku szarpanie występowało do 3000 obr szczegulnie po rozgrzaniu silnika. wymiana kopułki i palca pomogła.

[ Dodano: 29-09-2009, 19:03 ]
VirMan napisał/a:
tamta od kosiorowej była więc jak mam wierzyć była w bardzo dobrym stanie

Do dobrego stanu to jej sporo brakowało w środku jakby ktoś szlifierką buszował przyklejona do aparatu na silikon, ale zato orginał mitsu. :wink:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2009, 20:26   

wojtas021180, wolałem do aparatu kopułkę na silikon przykleić (oryginalny o ring skruszał i się wysypał) niż miała by się tam woda dostać wybrałem mniejsze zło :biggrin:
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-09-2009, 21:19   

no moja teraz jest jakby ktoś szalał powyłamywanym palcem przerywacza :D :D - mam zrytą na maxa i my zrywa czasem - pomogło że mam nowy palec i go podrasowałem takimi ząbkami jak w oryginale , bo miał gładki czubek.. :evil:
Ale póki co da się jeździć :) Udało mi się trasę toruń-centrum do kwidzyń IP zrobić w 58 minut - nie pytajcie jak , po prostu musiałem nadrobić korki ,a prezentację miałem bardzo istotną :]
dumny jestem z autka , mimo to że mi alternatorem pomachał tuż przed i w czasie wyjazdu :P puki co mam 110 3000 GT i działa ok :]
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 30-09-2009, 07:05   

VirMan napisał/a:
podrasowałem takimi ząbkami jak w oryginale , bo miał gładki czubek..


mój orginalny też miał ząbki. Zastanawiam się do czego one są potrzebne jak na zamienniku ich niema i autko śmiga ???
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30-09-2009, 09:00   

chodzi o to ,że jest taka zasada w fizyce - że z grubsza rzecz biorąc więcej ladunku jest na ostrych fragmentach przewodnika niż na gładkich. I jesli masz ząbki , to nie jest tylko jedno wyładowanie , ale jakby seria kilku wyładowań , i mniejsze straty energii w kopułce. jak chcesz dokładniejsze wyjaśnienia to zapraszam na kurs fizyki :P google np :P
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 30-09-2009, 13:03   

To znaczy. że producenci zamienników nie znają się na fizyce. :D :idea:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30-09-2009, 20:04   

nie - oni liczą na naszą ignorancję - działać bedize a żę krócej , czy gorzej -kogo to obchodzi - ważne zę taniej i więcej zarobią :P
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 01-10-2009, 07:19   

No zobacymy co jest warty palec made in italia. Orginał mitsu odmówił posłuszeństwa po trzch latach.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Jaceksigma 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma Kombi manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-10-2009, 13:30   

Wracając do tematu wymiana kopułki palca i przy okazji cewki pomogła. już nie szarpie :) zobaczymy czy na długo...
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 04-10-2009, 13:36   

To zależy jakiej jakości są te części które kupiłeś. Możesz napisać dla innych co kupiłeś i gdzie to będzie wiadomo czy to jest coś warte
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.