Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 18:12 |
natępny problem traci zapłon?? |
Autor |
Wiadomość |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 29-09-2009, 18:20
|
|
|
w sensie co tamtej ? bo moja się zmieliła dość ostro tamta od kosiorowej była więc jak mam wierzyć była w bardzo dobrym stanie |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 29-09-2009, 19:01
|
|
|
Jaceksigma napisał/a: | Silnik zaczął mi szarpać po prostu tak jak by tracił zapłon. Trzymając gaz w jednej pozycji silnik traci obroty i zaraz odzyskuje. generalnie nie da się jeździć. To samo jest na benzynie i na gazie. Myślę ze to może aparat zapłonowy? albo coś z komputerem. Jakie są wasze pomysły? |
W moim przypadku szarpanie występowało do 3000 obr szczegulnie po rozgrzaniu silnika. wymiana kopułki i palca pomogła.
[ Dodano: 29-09-2009, 19:03 ]
VirMan napisał/a: | tamta od kosiorowej była więc jak mam wierzyć była w bardzo dobrym stanie |
Do dobrego stanu to jej sporo brakowało w środku jakby ktoś szlifierką buszował przyklejona do aparatu na silikon, ale zato orginał mitsu. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2009, 20:26
|
|
|
wojtas021180, wolałem do aparatu kopułkę na silikon przykleić (oryginalny o ring skruszał i się wysypał) niż miała by się tam woda dostać wybrałem mniejsze zło |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 29-09-2009, 21:19
|
|
|
no moja teraz jest jakby ktoś szalał powyłamywanym palcem przerywacza :D - mam zrytą na maxa i my zrywa czasem - pomogło że mam nowy palec i go podrasowałem takimi ząbkami jak w oryginale , bo miał gładki czubek..
Ale póki co da się jeździć Udało mi się trasę toruń-centrum do kwidzyń IP zrobić w 58 minut - nie pytajcie jak , po prostu musiałem nadrobić korki ,a prezentację miałem bardzo istotną :]
dumny jestem z autka , mimo to że mi alternatorem pomachał tuż przed i w czasie wyjazdu puki co mam 110 3000 GT i działa ok :] |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 30-09-2009, 07:05
|
|
|
VirMan napisał/a: | podrasowałem takimi ząbkami jak w oryginale , bo miał gładki czubek.. |
mój orginalny też miał ząbki. Zastanawiam się do czego one są potrzebne jak na zamienniku ich niema i autko śmiga ??? |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 30-09-2009, 09:00
|
|
|
chodzi o to ,że jest taka zasada w fizyce - że z grubsza rzecz biorąc więcej ladunku jest na ostrych fragmentach przewodnika niż na gładkich. I jesli masz ząbki , to nie jest tylko jedno wyładowanie , ale jakby seria kilku wyładowań , i mniejsze straty energii w kopułce. jak chcesz dokładniejsze wyjaśnienia to zapraszam na kurs fizyki google np |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 30-09-2009, 13:03
|
|
|
To znaczy. że producenci zamienników nie znają się na fizyce. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 30-09-2009, 20:04
|
|
|
nie - oni liczą na naszą ignorancję - działać bedize a żę krócej , czy gorzej -kogo to obchodzi - ważne zę taniej i więcej zarobią |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 01-10-2009, 07:19
|
|
|
No zobacymy co jest warty palec made in italia. Orginał mitsu odmówił posłuszeństwa po trzch latach. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Jaceksigma
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma Kombi manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 18 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-10-2009, 13:30
|
|
|
Wracając do tematu wymiana kopułki palca i przy okazji cewki pomogła. już nie szarpie zobaczymy czy na długo... |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-10-2009, 13:36
|
|
|
To zależy jakiej jakości są te części które kupiłeś. Możesz napisać dla innych co kupiłeś i gdzie to będzie wiadomo czy to jest coś warte |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|