Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] 4wd lock - proszę o jednoznaczną informację
Autor Wiadomość
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
  Wysłany: 03-10-2009, 18:30   [II 2.2 DID] 4wd lock - proszę o jednoznaczną informację

witam - sprawa dotyczy outka 2.2 zawirusowanego na 198km - w czym problem - na pozycji 4wd auto przy ostrym ruszaniu na lekko śliskiej nawierzchni zrywa przyczepnośc na przednich kołach - nim dołączy tył to kontrola trakcji zredukuje moc i... lipa . idealnie jest na 4wd lock ale obawiam się o elementy napędu - czy ich nie uszkodzę - chociaz na forum wyczytałem że powyżej 75km/h automatycznie przełącza się poz. 4wd auto . proszę o jednoznaczną , fachową informację czy w codziennej jesienno/zimowej eksploatacji moge używac funkcji 4wdlock bez uszczerbku na mechanizmów auta???
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-10-2009, 22:50   

Wydaje mi się że jeśli często ostro będziesz ruszał na 4WD-lock to można przegrzać podzespoly przeniesienia napędu. Miałem wcześniej BMW M3 E46 i producent nie zalecał częstych startów z funkcją Launch Control (tzw optymalny start ze skrzynią DKG) żeby uniknąć przegrzania podzespołów przeniesienia napędu.

Odnośnie ustawienia 4WD-Auto: a jakby wyłączyć w chwili startu system ASR to chyba elektronika nie zredukuje mocy na koła w uślizgu i tył zdąży dołączyć? Co o tym sądzisz?

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.