Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Chip tuning możliwy?
Autor Wiadomość
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2009, 15:09   

diWhizZ napisał/a:
Po czym najszybciej odróżnić jedną od drugiej?


Może się mylę, ale czy wersje 140km mają inną obudowę filtra powietrza? Na linku podanym przez Gene można się dopatrzeć takich zdjęć...
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 15-10-2009, 15:32   

Z tego co wiem są dwa rodzaje filtrów, u mnie występuję owalny.
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2009, 15:44   

Taki?

 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 15-10-2009, 15:48   

bartek2800 napisał/a:
Taki?


Dokładnie taki.
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2009, 15:51   

diWhizZ napisał/a:
bartek2800 napisał/a:
Taki?


Dokładnie taki.


Czyli niby mamy pompę mechaniczną - 125km.

PS. strasznie brudny był jak zdjęcie robiłem :D
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 15-10-2009, 20:08   

elektroniki maja zwykle okragly, pozatym maja waz od intercoolera podlaczony do przepustnicy ktora jest sterowana 2 elekrozaworami podcisnieniowymi. Wersja mechaniczna ma waz ktory wchodzi wprost do kolektora ssacego.
 
 
mcorp 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 GLX '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Warszawa, Hajnówka
Wysłany: 16-10-2009, 09:57   

zbyszekm2 napisał/a:
mcorp napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
Nie od wersji zależny czy jest pompa elektroniczna czy nie.
Ogólnie od roku 98 wszystkie 2,8 mają pompę elektroniczną.


Ja mam '98 z mechaniczną pompą 8) Najlepiej nie sugerować się niczym oprócz poświadczenia organoleptycznego - czyli luknąć pod maskę. Dość łatwo jest poznać różnicę, było o tym na różnych forach od groma razy.

M

Ale masz produkcje 98 czy rejestracje?
Generalnie wszystkie po 98 maja pompę elektroniczna. Ale może to nie reguła.
Znam kilka aut, ze koleś wymieniał silnik lub pompę i wstawił wcześniejszy rocznik.


Produkcja luty 98, pierwsza rejestracja październik 98. Raczej nie była podmieniana, bo nie ma nawet przewodów, chyba że w całości z silnikiem... Może - jak sam napisałeś - wszystkie PO '98, czyli produkcja od '99?

pozdrawiam
Marcin
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 16-10-2009, 10:30   

Czyli mamy wersje na Europę, z pompą mechaniczną, 125 KM ... w sumie, tak jak patrzę to ostatnim roku produkcji było kilka różnych wersji, w tym różne wersje budy:
tu mamy GLS `98 125K
GLX `98 125 poszerzane nadkola
mój jest etż niby GLX ale nie ma poszerzanych nadkoli ...
co najciekawsze w książce do mojej pojarki w opisach niektórych parametrów jest opisane, że dotyczy tylko GLX lub GLX metallaufbau (jeśli dobrze sobie to tłumaczę, pełny blaszak).

Tak się więc zastanawiam, czym faktycznie różnią się wersje GL, GLS, GLX, pod względem wyposażenia, rodzaju nadwozia i mechanicznie, silnik/osprzęt.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 16-10-2009, 15:58   

Czyli chip w moim 2,8td 96r.z mech.pompą mogę puścić w niepamięć... :cry: chyba się rozpłaczę;chlip,chlip
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 16-10-2009, 20:49   

tutaj jest dokument z roku 1997 i jest pajero 2.8TD z silnikiem 4M40 i mocy 140KM

http://media.mitsubishi-m.../detail208.html

[ Dodano: 03-11-2009, 23:30 ]
Znalazlem chip'a do 2.8TD, oczywiscie wersji elektronicznej

http://www.eng-tek.com.au...?products_id=38
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.