[2.8 TD] Chip tuning możliwy? |
Autor |
Wiadomość |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2009, 15:09
|
|
|
diWhizZ napisał/a: | Po czym najszybciej odróżnić jedną od drugiej? |
Może się mylę, ale czy wersje 140km mają inną obudowę filtra powietrza? Na linku podanym przez Gene można się dopatrzeć takich zdjęć... |
|
|
|
 |
diWhizZ
Mitsumaniak

Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 192 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-10-2009, 15:32
|
|
|
Z tego co wiem są dwa rodzaje filtrów, u mnie występuję owalny. |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2009, 15:44
|
|
|
Taki?
 |
|
|
|
 |
diWhizZ
Mitsumaniak

Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 192 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-10-2009, 15:48
|
|
|
bartek2800 napisał/a: | Taki? |
Dokładnie taki. |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2009, 15:51
|
|
|
diWhizZ napisał/a: | bartek2800 napisał/a: | Taki? |
Dokładnie taki. |
Czyli niby mamy pompę mechaniczną - 125km.
PS. strasznie brudny był jak zdjęcie robiłem |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 15-10-2009, 20:08
|
|
|
elektroniki maja zwykle okragly, pozatym maja waz od intercoolera podlaczony do przepustnicy ktora jest sterowana 2 elekrozaworami podcisnieniowymi. Wersja mechaniczna ma waz ktory wchodzi wprost do kolektora ssacego. |
|
|
|
 |
mcorp
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 GLX '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Warszawa, Hajnówka
|
Wysłany: 16-10-2009, 09:57
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | mcorp napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | Nie od wersji zależny czy jest pompa elektroniczna czy nie.
Ogólnie od roku 98 wszystkie 2,8 mają pompę elektroniczną. |
Ja mam '98 z mechaniczną pompą Najlepiej nie sugerować się niczym oprócz poświadczenia organoleptycznego - czyli luknąć pod maskę. Dość łatwo jest poznać różnicę, było o tym na różnych forach od groma razy.
M |
Ale masz produkcje 98 czy rejestracje?
Generalnie wszystkie po 98 maja pompę elektroniczna. Ale może to nie reguła.
Znam kilka aut, ze koleś wymieniał silnik lub pompę i wstawił wcześniejszy rocznik. |
Produkcja luty 98, pierwsza rejestracja październik 98. Raczej nie była podmieniana, bo nie ma nawet przewodów, chyba że w całości z silnikiem... Może - jak sam napisałeś - wszystkie PO '98, czyli produkcja od '99?
pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
 |
diWhizZ
Mitsumaniak

Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 192 Skąd: Radom
|
Wysłany: 16-10-2009, 10:30
|
|
|
Czyli mamy wersje na Europę, z pompą mechaniczną, 125 KM ... w sumie, tak jak patrzę to ostatnim roku produkcji było kilka różnych wersji, w tym różne wersje budy:
tu mamy GLS `98 125K
GLX `98 125 poszerzane nadkola
mój jest etż niby GLX ale nie ma poszerzanych nadkoli ...
co najciekawsze w książce do mojej pojarki w opisach niektórych parametrów jest opisane, że dotyczy tylko GLX lub GLX metallaufbau (jeśli dobrze sobie to tłumaczę, pełny blaszak).
Tak się więc zastanawiam, czym faktycznie różnią się wersje GL, GLS, GLX, pod względem wyposażenia, rodzaju nadwozia i mechanicznie, silnik/osprzęt. |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 16-10-2009, 15:58
|
|
|
Czyli chip w moim 2,8td 96r.z mech.pompą mogę puścić w niepamięć... chyba się rozpłaczę;chlip,chlip |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
|
|
|
 |
|