Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka smarowania miga przy większych obrotach
Autor Wiadomość
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 17-10-2009, 20:30   Kontrolka smarowania miga przy większych obrotach

Auto postało kilka godzin tyłem na podjeździe (kleiłem przedziurawiony zbiornik paliwa) i teraz kontrolka smarowania (ta olejarka bez falki pod spodem) miga przy większych obrotach. Kontrolka świeci się po włączeniu zapłonu i gaśnie po odpaleniu ale po zwiększeniu obrotów miga. Stan oleju OK.

Co to może być?

P.S.
A tak przy okazji to jaka jest różnica między kontrolkami: olejarka i olejarka z falką pod spodem? Bo nie mam niestety instrukcji do pajero II.
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 18-10-2009, 01:21   

nie jestem pewien ale ta bez to pewnie cisnienie a ta z falka to pewnie niski poziom. Moze masz zapchany filtr oleju i przy niskich obrotach nadaza przeplywac olej a przy wyzszych juz nie daje rade. Dawno zmieniales olej i filtr ?
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 18-10-2009, 17:25   

Dałem autu pochodzić godzinkę na wolnych obrotach i ... problem znikł. To musiała być wina tego postoju na podjeździe, wtedy olej mógł zalać czujnik. Ale chociaż wiem teraz, że czujnik reaguje :)
Przekonałem się osobiście dlaczego w porządnym sprzęcie terenowym (np. BWP-1) smarowanie jest uniezależnione od pochyłości terenu (tzw. sucha miska olejowa).
 
 
 
pajerak 
Forumowicz
pajerak


Auto: pajero 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 70
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-10-2009, 18:02   

Z prawej strony patrząc od spodu auta masz czujnik oleju do którego idzie jeden przwód zobacz czy przewód jest dobrze podłączony do czujnika bo jak złapie mase to efektem będzie mrugająca kontrolka !!! Pozdro !!! jak cuś to mam zbiornik do pajerki tanio oddam !!! Pozdro !!!
_________________

 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12-12-2009, 17:18   

Tak, to była sprawka odłączonego przewodu od czujnika ... uff ... nareszcie nie stresuję się że mam słabe smarowanie i silnik do remontu :lol:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.