Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Problem z odpaleniem, nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
Anubiz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Szczytno
Wysłany: 12-10-2009, 22:26   [EA3A/W 2.4] Problem z odpaleniem, nierówna praca silnika

Witam

Mój Galant

2.4 GDi rok 2000
110 KW (150KM) po lifcie przed zmiana mocy

problem w tym ze nie chce odpalić jak już odpali to chodzi tak jakby nie na wszystkie cylindry brak sily brak mocy jak chce ruszyc to musze krecic go pod 3tys/obr czasem reaguje na gaz w sposob odwrotny do zamierzonego nie dosc ze obroty nie rosna to autko prawie gasnie do tego faluje obrotami i szarpie przy dodaniu gazu jakby sie dusil wymienilem swiece zero poprawy sprawdzilem filtr paliwa i ok . stalo sie to z dnia na dzien wieczorem zostawilem autko na parkingu rano nie moglem ruszyc z parkingu. jakies pomysly co to moglo by byc ?
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 13-10-2009, 08:55   

Na 95% przepustnica poszła się kochać..... Jeżeli przy tych objawach miga lampka silnika na desce, to na 100%. Da się to naprawić - zapraszam na PW.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-10-2009, 17:11   

Znając życie i doświadczenie Bartka w tej dzidzinie obstawiam nieszczęsne magnesy w przepustnicy...ale pamiętasz Bartku jak u mnie była identyczna sytuacja i wystarczyło wyczyścić przepustnicę?
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 13-10-2009, 17:50   

Fakt, że jak jest bardziej niż brudna, to potrafi się blokować syfilisem ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
lesfot 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2009, 15:29   

też mam 2.4 GDI 110 kw 150 km, przy ruszaniu muszę dodać gazu, ale nie pod 3000, wystarczy pod 2000, ale też mam wrażenie, że coś mało mocy, no i trochę głośno chodzi..sam nie wiem do czego się zabrać.
pOzdrawiam leszek
 
 
Anubiz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Szczytno
Wysłany: 18-10-2009, 14:01   

Kolejny obiaw nie chce odpalic wogule kreci ale nie lapie ..... niewiem co mu dolega a nie jestem teraz w polce i niewiem co mam z tym fantem zrobic
 
 
j13mk 
Mitsumaniak


Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 284
Skąd: Car-nice (West Coast)
Wysłany: 18-10-2009, 14:19   

Anubiz napisał/a:
niewiem co mam z tym fantem zrobic
Sprawdziłeś przepustnicę jak koledzy radzili? Jeśli nie, to radzę się za to zabrać od razu.
_________________
01706/KMM - J13MK
 
 
 
Anubiz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Szczytno
Wysłany: 18-10-2009, 18:38   

Przepustnica czysta i sprawna komputer zadnych bledow nie wyrzuca

Komputer w sensie na desce zadna kontrolka sie nie swieci normalnie po przekreceniu kluczyka zaswiecaja sie wszystke po paru sekundach zostaj kontrolka od recznego kontrolka od smarowania i od akumulatora a i jeszcze pomaranczowa od oleju auto kreci na rozruszniku ale nawet nie chce zalapac nawet nie prubuje zapalic

niemam mozliwosci podpiac pod komputer poniewarz jestem w Angli tym autkiem i niewiem co mam z ty tutaj teraz zrobic
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-10-2009, 08:50   

A jak kręcisz bez przerwy przez 10 s. nie zaświeca się kontrolka silnika?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Anubiz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Szczytno
Wysłany: 19-10-2009, 19:51   

Po 10 sekundach nie zaswieca sie kontrolka silnika


jestem juz na granicy rozpaczy ...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-10-2009, 20:13   

Anubiz, a moze rozrzad sie przestawil?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gem1 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 2.5 V6 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 131
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-10-2009, 20:18   

sprawdź kompresję silnika... chyba Ci siada na jakimś garze
_________________
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-10-2009, 23:20   

gem1, nawet jakby kompresji nie bylo na 2 garach to by silnik odpalil, z tym ze chodzilby jak traktor i strasznie by telepało budą, choc fakt faktem kompresje przydaloby sie zmierzyc, to bylby przynajamniej dobry poczatek dla rozmyslan
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Anubiz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Szczytno
Wysłany: 19-10-2009, 23:59   

silnik wogule niechce zalapac niemam jak sprawdzic kompresji wogule nawet sie niezachowuje po przekreceniu kluczyka jak by chcial zalapac poprostu tyle ze kreci na rozruszniku
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-10-2009, 00:13   

Anubiz, piszac nic nie zdzialasz, niestety nie czarujmy sie sytuacja nie jest za ciekawa jezeli nie masz jakichkolwiek mozliwosci do podlubania, mogl przeskoczyc rozrzad, mogl sie zerwac klin na kole zebatym rozrzadu, dlatego pod koniec dnia jak zaparkowales auto i je zgasiles to na nastepny dzien juz go nie odpalisz, przepustnica takze mogla nawalic, zeby cokolwiek sie dowiedziec najpierw trzeba zbadac auto.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.