[EA3A/W 2.4] Problem z odpaleniem, nierówna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
Anubiz
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 12-10-2009, 22:26 [EA3A/W 2.4] Problem z odpaleniem, nierówna praca silnika
|
|
|
Witam
Mój Galant
2.4 GDi rok 2000
110 KW (150KM) po lifcie przed zmiana mocy
problem w tym ze nie chce odpalić jak już odpali to chodzi tak jakby nie na wszystkie cylindry brak sily brak mocy jak chce ruszyc to musze krecic go pod 3tys/obr czasem reaguje na gaz w sposob odwrotny do zamierzonego nie dosc ze obroty nie rosna to autko prawie gasnie do tego faluje obrotami i szarpie przy dodaniu gazu jakby sie dusil wymienilem swiece zero poprawy sprawdzilem filtr paliwa i ok . stalo sie to z dnia na dzien wieczorem zostawilem autko na parkingu rano nie moglem ruszyc z parkingu. jakies pomysly co to moglo by byc ? |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 15:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-10-2009, 08:55
|
|
|
Na 95% przepustnica poszła się kochać..... Jeżeli przy tych objawach miga lampka silnika na desce, to na 100%. Da się to naprawić - zapraszam na PW. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-10-2009, 17:11
|
|
|
Znając życie i doświadczenie Bartka w tej dzidzinie obstawiam nieszczęsne magnesy w przepustnicy...ale pamiętasz Bartku jak u mnie była identyczna sytuacja i wystarczyło wyczyścić przepustnicę? |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-10-2009, 17:50
|
|
|
Fakt, że jak jest bardziej niż brudna, to potrafi się blokować syfilisem |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
lesfot
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-10-2009, 15:29
|
|
|
też mam 2.4 GDI 110 kw 150 km, przy ruszaniu muszę dodać gazu, ale nie pod 3000, wystarczy pod 2000, ale też mam wrażenie, że coś mało mocy, no i trochę głośno chodzi..sam nie wiem do czego się zabrać.
pOzdrawiam leszek |
|
|
|
 |
Anubiz
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 18-10-2009, 14:01
|
|
|
Kolejny obiaw nie chce odpalic wogule kreci ale nie lapie ..... niewiem co mu dolega a nie jestem teraz w polce i niewiem co mam z tym fantem zrobic |
|
|
|
 |
j13mk
Mitsumaniak

Auto: był Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 284 Skąd: Car-nice (West Coast)
|
Wysłany: 18-10-2009, 14:19
|
|
|
Anubiz napisał/a: | niewiem co mam z tym fantem zrobic | Sprawdziłeś przepustnicę jak koledzy radzili? Jeśli nie, to radzę się za to zabrać od razu. |
_________________ 01706/KMM - J13MK |
|
|
|
 |
Anubiz
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 18-10-2009, 18:38
|
|
|
Przepustnica czysta i sprawna komputer zadnych bledow nie wyrzuca
Komputer w sensie na desce zadna kontrolka sie nie swieci normalnie po przekreceniu kluczyka zaswiecaja sie wszystke po paru sekundach zostaj kontrolka od recznego kontrolka od smarowania i od akumulatora a i jeszcze pomaranczowa od oleju auto kreci na rozruszniku ale nawet nie chce zalapac nawet nie prubuje zapalic
niemam mozliwosci podpiac pod komputer poniewarz jestem w Angli tym autkiem i niewiem co mam z ty tutaj teraz zrobic |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-10-2009, 08:50
|
|
|
A jak kręcisz bez przerwy przez 10 s. nie zaświeca się kontrolka silnika? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Anubiz
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 19-10-2009, 19:51
|
|
|
Po 10 sekundach nie zaswieca sie kontrolka silnika
jestem juz na granicy rozpaczy ... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-10-2009, 20:13
|
|
|
Anubiz, a moze rozrzad sie przestawil? |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
gem1
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 2.5 V6 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 131 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-10-2009, 20:18
|
|
|
sprawdź kompresję silnika... chyba Ci siada na jakimś garze |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-10-2009, 23:20
|
|
|
gem1, nawet jakby kompresji nie bylo na 2 garach to by silnik odpalil, z tym ze chodzilby jak traktor i strasznie by telepało budą, choc fakt faktem kompresje przydaloby sie zmierzyc, to bylby przynajamniej dobry poczatek dla rozmyslan |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Anubiz
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4Gdi 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 19-10-2009, 23:59
|
|
|
silnik wogule niechce zalapac niemam jak sprawdzic kompresji wogule nawet sie niezachowuje po przekreceniu kluczyka jak by chcial zalapac poprostu tyle ze kreci na rozruszniku |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-10-2009, 00:13
|
|
|
Anubiz, piszac nic nie zdzialasz, niestety nie czarujmy sie sytuacja nie jest za ciekawa jezeli nie masz jakichkolwiek mozliwosci do podlubania, mogl przeskoczyc rozrzad, mogl sie zerwac klin na kole zebatym rozrzadu, dlatego pod koniec dnia jak zaparkowales auto i je zgasiles to na nastepny dzien juz go nie odpalisz, przepustnica takze mogla nawalic, zeby cokolwiek sie dowiedziec najpierw trzeba zbadac auto. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|