Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Problem z wentylatorami chłodnicy
Autor Wiadomość
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 17-10-2009, 14:03   [1G 90-94] Problem z wentylatorami chłodnicy

Może bana dostane ale pilna sprawa to jest ból z wentylatorami jest taki że za wcześnie się załączają tak na oko przy 30stopniach włączają się i dmuchają aż temp spadnie do samego dna nie wiem czy wina leży po stronie czujnika czy gdzieś indziej?
 
 
Creatinian1990 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-10-2009, 02:52   

moim zdaniem są 2 opcje:
Termostat lub
termo-włącznik wentylatora:)
Z resztą na pewno koledzy zaraz coś wymyślą:)
_________________

 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-10-2009, 12:22   

Creatinian1990 napisał/a:
moim zdaniem są 2 opcje:
Termostat lub
termo-włącznik wentylatora:)
Z resztą na pewno koledzy zaraz coś wymyślą:)


Dodałbym jeszcze, zepsuty wskaźnik temp. cieczy (trzeba by sprawdzić temperature cieczy podczas załączenia się wentylatorów specjalnym terometrem, dobry mechanik powinien takowy posiadać), padnięta uszczelka pod głowicą, zapowietrzony układ chłodzenia, padnięta pompa wody.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2009, 13:58   

termostat jet nowy to chyba nie był zepsuty jak go kupiłem? wskaźnik raczej nie kłamie dziś już jest lepiej w trasie wskazówka ładnie trzyma pion ale jak wjadę w korek to już tragedia z tymi wentylatorami załączają się i nie chcą się wyłączyć a może przekaźnik się gdzieś przytopił albo po prostu ten termowłącznik jak się rozgrzeje to przestaje prawidłowo działać da się go w jakiś prosty sposób zdiagnozować?
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-10-2009, 15:03   

beben1982 napisał/a:
go w jakiś prosty sposób zdiagnozować?
Adaho_krak napisał/a:
(trzeba by sprawdzić temperature cieczy podczas załączenia się wentylatorów specjalnym terometrem, dobry mechanik powinien takowy posiadać),
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2009, 00:06   

dzięki adaho jak zawsze zresztą i koledze nikosiowi oraz Creatinian okazało się że to zapowietrzony układ chłodzenia powodował takie anomalie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.