Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
01-10-2009, 15:21
[1G 90-94] Ustawienia rozrządu
Autor Wiadomość
bombel 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: legnica
Wysłany: 01-10-2009, 08:08   [1G 90-94] Ustawienia rozrządu

Witam ,potrzebuje konkretnej pomocy ,wymieniałem w dwóch silnikach kompletny rozrząd,wszystko nowe ale po wymianie w obu przypadkach przy 5-tys.km. silnik przenosi drgania na karoserie wszystko drży i buczy.Jeden z użytkowników forum napisał mi ze to wina ustawienia wałka balansowego przy pompie olejowej ,ale jak ma tam wyglądać ustawienie ,bo ja pasek balansowy ustawiłem na znaki na kółkach.Koledzy prosze o coś wiecej dwa moje miski mają takie same objawy po wymianie tego rozrzadu.
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 04-11-2009, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 01-10-2009, 08:26   

Nie wystarczy ustawic paska balansowego na znacznikach, wałek zgrywa się przy pompie raz na trzy obroty wału.
Tutaj masz dokładny opis Bartka + sporo informacja na stronie Krzyzaka

PS. Niech mod przeniesie do odpowiedniego dzialu
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
darco24 
Nowy Forumowicz
miski gora

Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: nowy dwor gdanski
Wysłany: 26-10-2009, 19:11   

witam wszystkich , ma ktos z was rysunek do ustawienia rozrzadu eclipse 2.0 gs 16v z1992r jak tak to bardzo bym prosil :arrow:
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-10-2009, 20:14   

tu masz jakiś manual może będzie pomocny http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html

[ Dodano: 26-10-2009, 20:31 ]
tutaj jeszcze lepiej to widać http://www.3xl.in.lublin....eclipse/rozrzad
_________________
 
 
darco24 
Nowy Forumowicz
miski gora

Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: nowy dwor gdanski
Wysłany: 26-10-2009, 22:46   

dzieki wielkie bo juz chcialem metoda prób i błędów szukalem wczesniej ale nie moglem znalezc, a wszystko zaczelo sie od papy wody gdy sie rozgrzal i termostat puscil to gdzies z pod plastikow zaczynal ciec plyn mam nadzieje ze to pompa byla , jak ustawie rozrzad teaz i uruchomie autko to zobacze :roll:

[ Dodano: 26-10-2009, 22:48 ]
ale niestety jeszcze musze czekc na kolo pasowe bo sie syplo ... :cry:
 
 
Angel 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 01-11-2009, 13:39   

kolo pasowe to standard bo jest dwumasowe pare tygodni temu tez mi rozpadlo sie ale na allegro znalazlem za 60 zeta bo zamiennik w sklepie widzialem za 420 a serwis ponad 1000
 
 
 
darco24 
Nowy Forumowicz
miski gora

Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: nowy dwor gdanski
Wysłany: 08-11-2009, 08:23   

widzisz a mi gosciu z allegro chcial za 300 pln opchnac
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 10:30   

Koło pasowe dwumasowe ?
Ktoś to może potwierdzić ? :>
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2009, 10:46   

Maretzky85 napisał/a:
Koło pasowe dwumasowe ?
Ktoś to może potwierdzić ? :>


Co potwierdzić ?? Cenę ??
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 12:44   

Dwumasowość koła pasowego.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2009, 13:09   

Maretzky85 napisał/a:
Dwumasowość koła pasowego.


Potwierdzam, w silniku 4G63 występuje koło dwumasowe. :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 13:31   

zamachowe czy pasowe ? :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2009, 17:15   

Maretzky85 napisał/a:
zamachowe czy pasowe ?


Różnie na to mówią, generalnie jest to koło zamachowe, ale jak ktoś powie dwumasowe to wiadomo o co chodzi. Nie czepiajmy się szczegułów :P
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 17:17   

No właśnie cały pic polega na tym, że dyskusja się toczy na temat koła pasowego napędzającego paski klinowe, a nie koła zamachowego przekazującego napęd na sprzęgło, dlatego zastanawiam się nad dwumasowym kołem pasowym :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2009, 17:30   

Maretzky85 napisał/a:
No właśnie cały pic polega na tym, że dyskusja się toczy na temat koła pasowego napędzającego paski klinowe


.. i pasek rozrządu. Tam jest koło dwumasowe. Jest to koło pasowe, ponieważ napędza pasek, nie jak wcześniej napisałem koło zamachowe już sam się zakręciłem. Koło zamachowe jest od strony sprzęgła tak jak napisałeś i tam nie jest dwumasowe.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.