Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 17:31 |
brak jazdy na benzynie heh |
Autor |
Wiadomość |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-10-2009, 20:19 brak jazdy na benzynie heh
|
|
|
witam koledzy, dawno nie pisałem no ale nadszedł ten czas, wiem , że było pisane pewnie ale może ktoś wniesie jakieś nowości \. problem:
na benzynie praktycznie nie chodzi dodaje gazu a on albo gaśnie albo szarpie jak głupi. Nie zależnie od ciepłoty silnika. Chciałbym po pierwsze w końcu wymienić kable ew. świece, coś było też od wymiany kopułki, palca itp. ale w 24v to jakoś jest inaczej tak? Przepływomierz kiedyś wymieniałem i było ok od tamtej pory nie było strzałów, wtryskiwacze też raczej ok bo często przepalałem na benzynie i było ok. Dziwie się bo nie był takiej sytuacji, żeby coś się zepsuło słyszalnie i widocznie. Filtr paliwa też nowy... Także pewnie ta elekryka. Co myślicie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 27-10-2009, 23:04
|
|
|
Myślę że warto zczytać błędy, napewno jakiś jest. Z drugiej strony to bardzo dziwne że nie chodzi na benzynie zazwyczaj jest tak że przestaje chodzić na gazie. Jeśli były by to kable i świece to na gazie też by chodził nierówno. Nawala raczej część która nie jest częścią wspólna np. może silniczek krokowy. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-10-2009, 01:34
|
|
|
Wygląda na to że coś się wyraźnie dzieje z układem paliwowym bo skoro na gazie normalnie chodzi to znaczy że jest jakiś problem z zasilaniem w benzyne. Sprawdź błędy profilaktycznie. A później się zastanowimy... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 28-10-2009, 10:59
|
|
|
Ja mam to samo , no z tym ,że jakoś jeździ na benzynie , ale poszarpuje itd , na sczescie szybko sie włacza gaz - z tym że ja ani filtra ani nic w benzynie nie robiłem |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 28-10-2009, 17:12
|
|
|
Dolejcie dobrego dodatku do paliwa,który czyści układ wtryskowy i pojeżdzijcie wtedy na benzynie,powinno pomóc,chyba że pompa podupada. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 28-10-2009, 18:41
|
|
|
nie wiem czy o to chodzi - jeździło ładnie - pierwszy sprawdzęfiltr , mam w sumie dopiero 100k przejechane |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-10-2009, 12:23
|
|
|
jakie powinno być ciśnienie paliwa? i jak to się sprawdza czy na listwie wstryskiwaczy czy ta rurka co do silnika jest przykręcana na 2 śruby? |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-10-2009, 13:05
|
|
|
Rajek napisał/a: | jakie powinno być ciśnienie paliwa? i jak to się sprawdza czy na listwie wstryskiwaczy czy ta rurka co do silnika jest przykręcana na 2 śruby? |
Na tej rurce przy wtryskiwaczach się sprawdza. Ciśnienie robocze powinno być w granicach 270 kpa - także jak dasz wysokie obroty a nie tylko na biegu jałowym.A maksymalne po odłączeniu rurki podciśnienia od regulatora (takie małe coś na wyjściu listwy wtrysków) powinno wynosić 330 kpa. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|