Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt GTi CA5A + zaciski przód od 3000 GT SL
Autor Wiadomość
ufoq
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 00:12   Colt GTi CA5A + zaciski przód od 3000 GT SL

witam
chciałbym coś takiego zmajstrować: zamontować 2-tłoczkowe przednie zaciski od 3000 GT SL do mojego Colta GTi 92-95

czy ktoś o czymś takim słyszał/widział?

czy rozstaw śrub mocowania zacisku do jażma w obu modelach jest taki sam? jaki jest rozstaw tych śrub w 3000 GT? czy zaciski od 3000 GT są bolt on?

czy wymiana pompy jest aż tak potrzebna w przypadku wymiany zacisków na 2-tłoczkowe?

co wpływa na wielkość tarczy: jażmo czy wielkość tej nieruchomej części szczęki? czy po zamontowaniu zacisków od SL w miejsce starych w GTi mogę się spodziewać, że stare tarcze (256 średnicy) będą pasowały, czy będą potrzebne większe od SL czy może jeszcze inny rozmiar?

ufoq
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-08-2006, 12:35   

ufoq napisał/a:
witam
chciałbym coś takiego zmajstrować: zamontować 2-tłoczkowe przednie zaciski od 3000 GT SL do mojego Colta GTi 92-95

Pomysł fajny ale słabo wykonalny bo:
ufoq napisał/a:
czy ktoś o czymś takim słyszał/widział?

www.4g61t.org www.miragetuners.com
ufoq napisał/a:
czy rozstaw śrub mocowania zacisku do jażma w obu modelach jest taki sam?
Nie jest
ufoq napisał/a:
jaki jest rozstaw tych śrub w 3000 GT?
większy bo zaciski są większe
ufoq napisał/a:
czy zaciski od 3000 GT są bolt on?
Nie są
ufoq napisał/a:
czy wymiana pompy jest aż tak potrzebna w przypadku wymiany zacisków na 2-tłoczkowe?
Tak bo zwiększasz pojemność układu
ufoq napisał/a:
co wpływa na wielkość tarczy: jażmo czy wielkość tej nieruchomej części szczęki? czy po zamontowaniu zacisków od SL w miejsce starych w GTi mogę się spodziewać, że stare tarcze (256 średnicy) będą pasowały, czy będą potrzebne większe od SL czy może jeszcze inny rozmiar?
Pytanie niezrozumiałe. Jeżeli chodzi Ci o to czy zacisk pasuje do tarczy 256mm to nie bardzo - Jest za duży. Trzeba założyc tarcze wieksze.

I jeszcze coś - nie zmieścisz tego w felgę 15"
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-08-2006, 13:58   

Hubeeert napisał/a:
I jeszcze coś - nie zmieścisz tego w felgę 15"


False - bez problemu zmieścisz. W GVR4 masz takie zaciski + 276 mm tarcze w kołach 15", dla niedowiarków przykład - Agusi GTi

Reszta TRUE.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-08-2006, 14:07   

Bartek napisał/a:
False - bez problemu zmieścisz. W GVR4 masz takie zaciski + 276 mm tarcze w kołach 15", dla niedowiarków przykład - Agusi GTi

Mój błąd.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tommi14
[Usunięty]

Wysłany: 11-08-2006, 21:20   

niema opcji żeby nie pasowała pompa ! robiliśmy taki myk w toyocie starlet na rallycros ze standardu na 4 tłoki od corolli wrc szuter spec, fakt wiele tłoków iększy układ ale te tłoki mają o wiele mniejszą średnicę , a pompa nie ma tłoczyć płynu jak pompa wody tylko wytworzyć ciśnienie w pełnym układzie a to różnica . pozdr :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-08-2006, 22:50   

tommi14 napisał/a:
niema opcji żeby nie pasowała pompa

Nie ma opcji żebyś na własne oczy widział pompę od Colta CA5A i 3000GT
tommi14 napisał/a:
robiliśmy taki myk w toyocie starlet na rallycros ze standardu na 4 tłoki od corolli wrc szuter spec
Tu mówimy o Mitsu
tommi14 napisał/a:
fakt wiele tłoków iększy układ ale te tłoki mają o wiele mniejszą średnicę ,

W 3000GT zaciski są dwutłoczkowe i każdy ma średnice prawie taką jak te w Colcie
tommi14 napisał/a:
a pompa nie ma tłoczyć płynu jak pompa wody tylko wytworzyć ciśnienie w pełnym układzie a to różnica

Jaka różnica? Jak się wytwarza ciśnienie? Nie ma to przypadkiem czegoś wspólnego z tłoczeniem płynu??
tommi14 napisał/a:
pozdr
Również pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 12-08-2006, 11:20   

zaciski z 3000GT nie zmieszcza sie pod felge w Colcie CA5A
 
 
tommi14
[Usunięty]

  Wysłany: 15-08-2006, 15:10   

ciśnienie mierzymy naciskiem na cm kw. a nie ilością tłoczonego płynu to proste kg/cm kw. :idea: spox co do tej pompy podpasi
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2006, 15:29   

Mylisz dwie sprawy.
Ciśnienie z ilościa płynu który trzeba przepompować aby uzyskać to samo cisnienie.

Popatrz na przykład - teoretyczny

Colt:
Pompa dla ułatwienia będzie miała tą samą średnicę co tłoczki czyli 1cm - czysta teoria
4 tłoczki o śr 1 cm
Pompa musi przesunąć się o 4 razy taką długość jaką pokonuja tłoczki

Ta sama pompa ale z przodu 2 zaciski 2 tłoczkowe o śr załóżmy 0,95cm
Pow tłoczków w zacisku dwutłoczkowym:
2*0,95²*Π=5,67cm²
Pow tłoczka w zacisku jednołoczkowym i w pompie:
1*1²*Π=3,14cm²
Aby uzyskac wysuw tłoczka o 1cm pompa musi przesunąć się o ile?
2*1+2*(5,67/3,14)=2*1+2*1,8=5,6cm


Już rozumiesz?
Pompa w 3000GT ma wiekszą średnicę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.