Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari GDI Silnik kręci się do 2000-2500 obr.
Autor Wiadomość
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 31-10-2009, 16:34   Cari GDI Silnik kręci się do 2000-2500 obr.

Witam. Jak w temacie, jechałem sobie i zachciało mi się dowalić na dwójce 4tyś obr. coś zamuliło i koniec, auto zwalnia po chwili jedzie już normalnie z świecącym check. Dojechałem do domu. Odpaliłem samochód po krótkiej przerwie i auto kręci do 2000-2500rpm potem strzela w filtr, wywaliło dwa błędy 41 i 56. Co się stało ? Samochód normalnie pali, jedzie nie szarpie trzyma obroty. To musi być jakaś pierdoła w następstwie wywala błąd wtrysków, co nagle brak ciśnienia na pompie ? A w Evoscanie da się odczytać ciśnienie ?
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-10-2009, 18:09   

objawy podobne do awarii pompy wysokiego cisnienia, ale to tylko hipoteza...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 31-10-2009, 18:38   

A czy jak by pompa w jakiś sposób nie była napędzana z wałka (może pękło kółko napędzające) to silnik by odpalił/chodził tak jak u mnie ?
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-10-2009, 18:49   

Jest jeszcze opcja ze to regulator cisnienia... Najlepiej podjechac do serwisu ASO i niech sprawdza cisnienia na pompie i bedziesz mial wszystko jasne.
Skoro nie kreci Ci powyzej 4 tys/obr to prawdopodobnie silnik chodzi w trybie awaryjnym, w workshop manualu jest napisane jakie moga byc tego przyczyny, kolejna sprawa to jesli juz Ci sie swieci CE ,w niektórych Carismach mozna wypykac blad na tzw. zworke. Opis jest gdzies w dziale FAQ
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-10-2009, 18:49   

Budrys, uzyj koncowkii manometru do pomiaru cisnienia paliwa, zajedz ewentualnie do dobrego mechanika, napewno powinien miec taki sprzet i sprawdzi Ci, bedziesz mial pewnosc, oczywiscie na kompie idzie odczytac poziom cisnienia paliwa, po to jest czujnik paliwa.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-10-2009, 19:00   

Budrys napisał/a:
56

Diagnoza: blad 56, czyli pompa wysokiego cisnienia najprawdopodobniej do wymiany
(teraz dopiero zauwazylem ze napisales bledy)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 31-10-2009, 19:15   

Po zresetowaniu błędów poprzez rozłączeniu aku, i odpalenie check się nie chce zapalić mimo że daje po gazie a silnik idzie do 2500rpm. Ale ponowie pytanie czy jak by padło napędzanie z wałka to czy silnik miał by dostarczane jakoś paliwo (pompa w zbiorniku ?)?.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-10-2009, 20:03   

Budrys, tak silnik ma dostarczane paliwo jeszcze przez pompke wstepnego podawania paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2009, 20:49   

to tryb awaryjny, cos padło dlatego max 2500tys w wokshop manualu masz opisane wszyskie mozliwe warianty, w jakim auto przechodzi w ten tryb ... moze to ci cos podpowie
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 01-11-2009, 20:30   

To znaczy, że sa dwa tryby awaryjne silnika do 2500rpm i do 4000rpm ? Próbowałem jeździć i check się nie zapala i niema teraz błędów. A w którym miejscu są opisane te tryby w workshopie bo nie mogę nic znaleść ?
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2009, 08:21   

Tryb awaryjny to 3000tys obrotow + - mi odcinalo przy 3500tys, pali sie CE. Poszukaj info o przepustnicy, jest tam taka tabelka, i opisane rozne warianty, i pelno odnosnikow
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 02-11-2009, 18:14   

Ok. Problem rozwiązany, rozebrałem pompę. Jakimś cudem rozwaliło mi napęd z wałka na pompę, na szczęście nie uszkadzając wałka. Teraz muszę szukać jakąś zepsuta lub na części, Może ktoś z Was ma drodzy forumowicze ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-11-2009, 19:07   

Budrys, a proba odtworzenia u tokarza?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 02-11-2009, 19:48   

robertdg napisał/a:
Budrys, a proba odtworzenia u tokarza?

Wolę nie ryzykować. Niby to tylko nie wyżyłowany napęd ale jak zobaczyłem jak to kółko jest zrobione to wolę mieć oryginalne.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 03-11-2009, 02:24   

jestem pod wrażeniem z tego wynika ze autem idzie dojechać "do domu" z niedziałającą pompą WC :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.