 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
LPG w 3000GT |
Autor |
Wiadomość |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-11-2009, 13:21
|
|
|
n3000, cudow tam nie wlozyli, pewnie dobra sekwencje landi czy prins. Nie wierze ze projektowali by specjalnie sterownik, do tego reduktor i wtryski. Na 100% bylo to oparte na standardowych podzespolach, jedynie bardzo dobrze wystrojone. Z gazem to ciezki temat bo ludzie sa podatni na mitomanie, a w dodatku lobby motoryzacyjne to potega.
Ten link co kolega podal - zobaczcie komentarze. Polewka na maksa, jeden "znaffca" lepszy od drugiego. Suchy gaz to chyba juz fundament mitologi |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 09-11-2009, 13:30
|
|
|
Przy takich projektach jak auto z gazem do bicia rekordu swiata chyba raczej zrobili coś konkretnie pod silnik szczegolnie ze to v10 i 550hp wątpie że użyli zwykłej sekwencji ale nie będę się spierał bo tak naprawdę ani ja ani ty nie wiemy co zostało tam zamontowane więc nie ma sensu gdybać |
Ostatnio zmieniony przez n3000 09-11-2009, 18:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-11-2009, 17:21
|
|
|
Czyli mialem racje standardowa instalka |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 09-11-2009, 17:34
|
|
|
no, jednak jest tam też kilka innych modyfikacji, nie tylko sama sekwencja. |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 09-11-2009, 21:17
|
|
|
Główne modyfikacje jakie podkreślili to lepsze hamulce i opony:P |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-11-2009, 07:34
|
|
|
Główne modyfikacje to montaż sekwencji, remap komputera, sportowy układ wydechowy, sportowe kolektory i sportowy katalizator, hamulce i opony to dopełnienie aczkolwiek równie ważne przy takich prędkościach. info ze strony producenta http://www.ac-schnitzer.d...ed/engineering/ |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-11-2009, 09:15
|
|
|
Czyli kolega odda auto do AC Schnitzer to mu gaz zaloza moze byc wtedy pewny, ze nie spieprza czegos. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-11-2009, 11:18
|
|
|
i zapłaci 5 tys ale Euro |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 10-11-2009, 22:56
|
|
|
Czyli sami widzicie ze gaz to nie jest zbytnia oszczednosc w tym aucie.Nie wspominajac juz o miejscu w bagazniku.
Za taka sume proponuje lepiej wsadzic Teina zawieche ,zmodyfikowane turbiny ,fele co najmniej 19,zmodyfikowac dolot i wydech i jeszcze cos na paliwko zostanie.
I cieszyc sie dobrze jezdzaca furka |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2009, 15:05
|
|
|
To ja w swoim MISIU PRZEUKOCHANYM, turbiny przerabiam, silnik wymieniam, ECU modyfikuję, nie jeżdżę, bo stoi na kołkach, COBY FELGÓF NIE ZAPAĆKAĆ , a Ty chcesz do takiego wózka GAZ zakładać, ot tak żeby sobie jeździć do pracy??????!!!!!! WSTYD MI ZA CIEBIE!!!!!! Oczywiście to żart, jak zrobisz to miał będziesz. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 11-11-2009, 20:30
|
|
|
ty sobie artur gaz mozesz wstawic.. ty nie masz mitsu , masz jakiego hamerykanca..:P |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 11-11-2009, 22:30
|
|
|
Kupowanie auta sportowego i robienie go na gaz... temat odwiecznie walkowany na forum:
Bylo wielokrotnie o coltach GTi bylo nawet Evo na gazie....
I zawsze jest to samo:
stac cie na sportowe auto a nie stac cie na paliwo- nie kupuj szkoda go.
Mam colta GTi w obecnej chwili uleglem wypadkowi i nie zarabiam kasy zeby stac bylo mnie na paliwo do miska- zabralem z domu punto na gaz do poruszania sie "tanio".
Odbije sie wroce do miska i znowu bede czerpal 100% przyjemnosci z jazdy.
Gaz = problemy - mniejsze badz wieksze ale zawsze jakies sa, a w silniku turbo napewno pojawia sie szybciej i beda bardziej denerwujace.
Nie mowie o wypalonych gniazdach i uszkodzonych silnikach - kazdy silnik przystosowany do bezolowiowki przezyje gaz bez wiekszego szwanku ale cala reszta nie bedzie juz zachwycona.
Pomijajac fakt tego jak bedziesz wygladac tankujac gaz do sportowego auta- naprawde to taki dyschonor miec super bryke i normalne auto na co dzien?
Rozumiem ze oplacanie 2 razy OC nie jest moze ekonomicznie uzasadnione ale kupno 2 auta "cywilnego" w dieslu wyjdzie ci taniej niz instalacja gazowa.
Tak jak pisano ZROBISZ jak zechcesz ale zebys pozniej nie pisal ze Miski to szajs i sypia sie na kazdym kroku |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 12-11-2009, 12:00
|
|
|
Przetrawilem temat do konca, w sumie jesli ktos chce niech zaklada gaz jego sprawa. A to, ze silnik moze sie przez to posypac ? normalnie i bez tego tez moze. Ja u siebie juz jestem 2 miesiace po wymianie, bo stary nie podolal. Bez zadnego gazu itp. Niestety poprzedni wlasciciel nie dbal o niego wystarczajaco. Minusem jest jednak widok takiego auta przy dystrybutorze gazu chyba niezbyt skore do dumy dla wlasciciela.
I da sie to auto traktowac jako auto do codziennej jazdy, u mnie tak jest. Radosc z jazdy za kazdym razem. Jest twarde jest to minus, dodatkowo mam felgi 19' wiec plomby wypadaja. I to tanowanie niestety trzeba byc przygotowanym na to, ze to auto malo nie pali, czesci drogie a lubi strzelic fochem . Ale ten dzwiek silnika i komu tu radio potrzebne |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 12-11-2009, 15:50
|
|
|
"ty sobie artur gaz mozesz wstawic.. ty nie masz mitsu , masz jakiego hamerykanca..:P"
I tu się zgadzam ze Sławkiem, mój nadaje się nie tylko pod gaz, ale nawet pod gas-oline. Do gazu to musiałbym hak założyć, przyczepę kupić, jakąś wypasioną butlę na przyczepę położyć, bo zwykła nie miała by wyglądu. Tylko jest pytanie: gaz doprowadzić wężykiem, czy rurką...... to mnie najbardziej nurtuje
Ale mimo niskich kosztów zabudowy, wybaczcie, nie zdecyduję się na gaz. Ze wszystkich paliw wybieram gas-oline( jedyne słuszne paliwo w tym bolidzie). |
|
|
|
 |
|
|