Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG w 3000GT
Autor Wiadomość
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2009, 13:21   

n3000, cudow tam nie wlozyli, pewnie dobra sekwencje landi czy prins. Nie wierze ze projektowali by specjalnie sterownik, do tego reduktor i wtryski. Na 100% bylo to oparte na standardowych podzespolach, jedynie bardzo dobrze wystrojone. Z gazem to ciezki temat bo ludzie sa podatni na mitomanie, a w dodatku lobby motoryzacyjne to potega.

Ten link co kolega podal - zobaczcie komentarze. Polewka na maksa, jeden "znaffca" lepszy od drugiego. Suchy gaz to chyba juz fundament mitologi ;-)
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 09-11-2009, 13:30   

Przy takich projektach jak auto z gazem do bicia rekordu swiata chyba raczej zrobili coś konkretnie pod silnik szczegolnie ze to v10 i 550hp wątpie że użyli zwykłej sekwencji ale nie będę się spierał bo tak naprawdę ani ja ani ty nie wiemy co zostało tam zamontowane więc nie ma sensu gdybać :)
Ostatnio zmieniony przez n3000 09-11-2009, 18:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 09-11-2009, 15:23   

http://www.autoflesz.pl/a...odyfikacje.html
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2009, 17:21   

Czyli mialem racje ;-) standardowa instalka
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 09-11-2009, 17:34   

no, jednak jest tam też kilka innych modyfikacji, nie tylko sama sekwencja.
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 09-11-2009, 21:17   

Główne modyfikacje jakie podkreślili to lepsze hamulce i opony:P
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 10-11-2009, 07:34   

Główne modyfikacje to montaż sekwencji, remap komputera, sportowy układ wydechowy, sportowe kolektory i sportowy katalizator, hamulce i opony to dopełnienie aczkolwiek równie ważne przy takich prędkościach. info ze strony producenta http://www.ac-schnitzer.d...ed/engineering/
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-11-2009, 09:15   

Czyli kolega odda auto do AC Schnitzer to mu gaz zaloza ;-) moze byc wtedy pewny, ze nie spieprza czegos.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-11-2009, 11:18   

i zapłaci 5 tys ale Euro :P
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 10-11-2009, 22:56   

Czyli sami widzicie ze gaz to nie jest zbytnia oszczednosc w tym aucie.Nie wspominajac juz o miejscu w bagazniku.
Za taka sume proponuje lepiej wsadzic Teina zawieche ,zmodyfikowane turbiny ,fele co najmniej 19,zmodyfikowac dolot i wydech i jeszcze cos na paliwko zostanie.

I cieszyc sie dobrze jezdzaca furka
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2009, 15:05   

To ja w swoim MISIU PRZEUKOCHANYM, turbiny przerabiam, silnik wymieniam, ECU modyfikuję, nie jeżdżę, bo stoi na kołkach, COBY FELGÓF NIE ZAPAĆKAĆ :( , a Ty chcesz do takiego wózka GAZ zakładać, ot tak żeby sobie jeździć do pracy??????!!!!!! 8) WSTYD MI ZA CIEBIE!!!!!! :oops: Oczywiście to żart, jak zrobisz to miał będziesz.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 11-11-2009, 20:30   

ty sobie artur gaz mozesz wstawic.. ty nie masz mitsu , masz jakiego hamerykanca..:P
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 11-11-2009, 22:30   

Kupowanie auta sportowego i robienie go na gaz... temat odwiecznie walkowany na forum:
Bylo wielokrotnie o coltach GTi bylo nawet Evo na gazie....
I zawsze jest to samo:
stac cie na sportowe auto a nie stac cie na paliwo- nie kupuj szkoda go.
Mam colta GTi w obecnej chwili uleglem wypadkowi i nie zarabiam kasy zeby stac bylo mnie na paliwo do miska- zabralem z domu punto na gaz do poruszania sie "tanio".

Odbije sie wroce do miska i znowu bede czerpal 100% przyjemnosci z jazdy.
Gaz = problemy - mniejsze badz wieksze ale zawsze jakies sa, a w silniku turbo napewno pojawia sie szybciej i beda bardziej denerwujace.
Nie mowie o wypalonych gniazdach i uszkodzonych silnikach - kazdy silnik przystosowany do bezolowiowki przezyje gaz bez wiekszego szwanku ale cala reszta nie bedzie juz zachwycona.

Pomijajac fakt tego jak bedziesz wygladac tankujac gaz do sportowego auta- naprawde to taki dyschonor miec super bryke i normalne auto na co dzien?
Rozumiem ze oplacanie 2 razy OC nie jest moze ekonomicznie uzasadnione ale kupno 2 auta "cywilnego" w dieslu wyjdzie ci taniej niz instalacja gazowa.

Tak jak pisano ZROBISZ jak zechcesz ale zebys pozniej nie pisal ze Miski to szajs i sypia sie na kazdym kroku
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 12-11-2009, 12:00   

Przetrawilem temat do konca, w sumie jesli ktos chce niech zaklada gaz jego sprawa. A to, ze silnik moze sie przez to posypac ? normalnie i bez tego tez moze. Ja u siebie juz jestem 2 miesiace po wymianie, bo stary nie podolal. Bez zadnego gazu itp. Niestety poprzedni wlasciciel nie dbal o niego wystarczajaco. Minusem jest jednak widok takiego auta przy dystrybutorze gazu :roll: chyba niezbyt skore do dumy dla wlasciciela.
I da sie to auto traktowac jako auto do codziennej jazdy, u mnie tak jest. Radosc z jazdy za kazdym razem. Jest twarde jest to minus, dodatkowo mam felgi 19' wiec plomby wypadaja. I to tanowanie :x niestety trzeba byc przygotowanym na to, ze to auto malo nie pali, czesci drogie a lubi strzelic fochem :lol: . Ale ten dzwiek silnika 8) i komu tu radio potrzebne :D
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2009, 15:50   

"ty sobie artur gaz mozesz wstawic.. ty nie masz mitsu , masz jakiego hamerykanca..:P"
I tu się zgadzam ze Sławkiem, mój nadaje się nie tylko pod gaz, ale nawet pod gas-oline. Do gazu to musiałbym hak założyć, przyczepę kupić, jakąś wypasioną butlę na przyczepę położyć, bo zwykła nie miała by wyglądu. Tylko jest pytanie: gaz doprowadzić wężykiem, czy rurką...... to mnie najbardziej nurtuje :? :lol:
Ale mimo niskich kosztów zabudowy, wybaczcie, nie zdecyduję się na gaz. Ze wszystkich paliw wybieram gas-oline( jedyne słuszne paliwo w tym bolidzie).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.