Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] wykręcenie drążków kierowniczych
Autor Wiadomość
tomaszdarkw1 
Forumowicz

Auto: lancer
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 50
Skąd: pl
Wysłany: 08-11-2009, 16:27   [C62A 1.5] wykręcenie drążków kierowniczych

Witam.jaka jest najlepsza metoda wykręcenia drązków kierowniczych samodzielnie. pozdr!
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 08-11-2009, 19:50   

Wykręcasz i liczysz obroty, nowy wkręcasz na taką samą odległość pod warunkiem że jest taki sam jak stary a nie chcesz robić zbieżności.
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 21:01   

Artii, i tak trzeba zrobić zbieżność :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-11-2009, 08:20   

ja tam odkrecilem przekladnie i wymienilem drazki w imadle - nie warto sie meczyc z tym na aucie

odkrecasz 4 srubki mocowania przekladni, 2 srubki koncowek kier. i 1 srubke mocowania wielowypustu przy pedalach i przekladnie masz na stole
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-11-2009, 09:10   

Artii napisal
Cytat:
Wykręcasz i liczysz obroty, nowy wkręcasz na taką samą odległość pod warunkiem że jest taki sam jak stary a nie chcesz robić zbieżności.


Artii miał na myśli końcówki i liczenie obrotów bo drążki wkręcasz do oporu i zabezpieczasz.
_________________

 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 09-11-2009, 18:07   

A jeśli chodziło o wyjęcie ze zwrotnicy, to bierzesz niezbyt ciężki młotek na dość długim trzonku i walisz w zwrotnicę aż puści.



Cytat:
Odłączamy końcówkę drążka od kolumny. Do tego celu zalecane jest stosowanie odpowiedniego ściągacza. Ja poradziłem sobie bez niego uderzając młotkiem w miejsce zaznaczonym czerwoną strzałką (NIE W KOŃCÓWKĘ!)


osobiście nigdy nie urzywałem do tego ściągacza, bo z młotkiem łatwiej jak sie wprawy nabierze :biggrin:
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-11-2009, 21:25   

rus_one napisał/a:
A jeśli chodziło o wyjęcie ze zwrotnicy, to bierzesz niezbyt ciężki młotek na dość długim trzonku i walisz w zwrotnicę aż puści.
Jednocześnie podważając czymś końcówkę.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-11-2009, 21:42   

Hugo, nie ma takiej potrzeby :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23641
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-11-2009, 22:08   

tomaszdarkw1, najlepsza metoda wykrecenia drazka kierowniczego jest uzycie klucza do drazkow kierowniczych, trzeba wpierw odkrecic koncowke drazka, to o czym wszyscy tak ladnie pisza i pokazuja na zdjeciach, wykrecasz koncowke, nastepnie nakretke kontrujaca, delikatnie zbijasz lub scinasz opaski oslony przeciw pylowej (pot. harmonijki) i zsuwasz oslone z maglownicy i drazka, jezeli nie posiadasz klucza do drazka to jak sie nie myle klucz 32 z cienka scianka powinien zalatwic sprawe, albo mocna zabka, zeby przykrecic drazek(jezeli nie posiada on jakiejs podkladki zabezpieczajacej lub kontrujacej) najlepiej dac kropelke kleju do gwintow, skladac wszystko w odwrotnej kolejnosci, jak robisz dla siebie najlepiej wymieniaj wszystko parami, jak wymieniasz drazki wymien tez koncowki, geometria nieunikniona, ustawienie bedzie cie kosztowalo 50-80zł ale za to bedziesz mial pewnosc ze nie bedzie Ci cielo opon.

Pozdrawiam i zycze powodzenia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-11-2009, 07:56   

robertdg napisał/a:
ezeli nie posiada on jakiejs podkladki zabezpieczajacej

posiada - zaginana z 2 stron
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.