[C62A 1.5] wykręcenie drążków kierowniczych |
Autor |
Wiadomość |
tomaszdarkw1
Forumowicz
Auto: lancer
Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 50 Skąd: pl
|
Wysłany: 08-11-2009, 16:27 [C62A 1.5] wykręcenie drążków kierowniczych
|
|
|
Witam.jaka jest najlepsza metoda wykręcenia drązków kierowniczych samodzielnie. pozdr! |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 08-11-2009, 19:50
|
|
|
Wykręcasz i liczysz obroty, nowy wkręcasz na taką samą odległość pod warunkiem że jest taki sam jak stary a nie chcesz robić zbieżności. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-11-2009, 21:01
|
|
|
Artii, i tak trzeba zrobić zbieżność |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-11-2009, 08:20
|
|
|
ja tam odkrecilem przekladnie i wymienilem drazki w imadle - nie warto sie meczyc z tym na aucie
odkrecasz 4 srubki mocowania przekladni, 2 srubki koncowek kier. i 1 srubke mocowania wielowypustu przy pedalach i przekladnie masz na stole |
|
|
|
 |
ryba_84
Forumowicz ryba_84

Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 111 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-11-2009, 09:10
|
|
|
Artii napisal
Cytat: | Wykręcasz i liczysz obroty, nowy wkręcasz na taką samą odległość pod warunkiem że jest taki sam jak stary a nie chcesz robić zbieżności. |
Artii miał na myśli końcówki i liczenie obrotów bo drążki wkręcasz do oporu i zabezpieczasz. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 09-11-2009, 18:07
|
|
|
A jeśli chodziło o wyjęcie ze zwrotnicy, to bierzesz niezbyt ciężki młotek na dość długim trzonku i walisz w zwrotnicę aż puści.
Cytat: | Odłączamy końcówkę drążka od kolumny. Do tego celu zalecane jest stosowanie odpowiedniego ściągacza. Ja poradziłem sobie bez niego uderzając młotkiem w miejsce zaznaczonym czerwoną strzałką (NIE W KOŃCÓWKĘ!) |
osobiście nigdy nie urzywałem do tego ściągacza, bo z młotkiem łatwiej jak sie wprawy nabierze |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-11-2009, 21:25
|
|
|
rus_one napisał/a: | A jeśli chodziło o wyjęcie ze zwrotnicy, to bierzesz niezbyt ciężki młotek na dość długim trzonku i walisz w zwrotnicę aż puści. | Jednocześnie podważając czymś końcówkę. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-11-2009, 21:42
|
|
|
Hugo, nie ma takiej potrzeby |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23641 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-11-2009, 22:08
|
|
|
tomaszdarkw1, najlepsza metoda wykrecenia drazka kierowniczego jest uzycie klucza do drazkow kierowniczych, trzeba wpierw odkrecic koncowke drazka, to o czym wszyscy tak ladnie pisza i pokazuja na zdjeciach, wykrecasz koncowke, nastepnie nakretke kontrujaca, delikatnie zbijasz lub scinasz opaski oslony przeciw pylowej (pot. harmonijki) i zsuwasz oslone z maglownicy i drazka, jezeli nie posiadasz klucza do drazka to jak sie nie myle klucz 32 z cienka scianka powinien zalatwic sprawe, albo mocna zabka, zeby przykrecic drazek(jezeli nie posiada on jakiejs podkladki zabezpieczajacej lub kontrujacej) najlepiej dac kropelke kleju do gwintow, skladac wszystko w odwrotnej kolejnosci, jak robisz dla siebie najlepiej wymieniaj wszystko parami, jak wymieniasz drazki wymien tez koncowki, geometria nieunikniona, ustawienie bedzie cie kosztowalo 50-80zł ale za to bedziesz mial pewnosc ze nie bedzie Ci cielo opon.
Pozdrawiam i zycze powodzenia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-11-2009, 07:56
|
|
|
robertdg napisał/a: | ezeli nie posiada on jakiejs podkladki zabezpieczajacej |
posiada - zaginana z 2 stron |
|
|
|
 |
|