Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 2G n/a za 10 tysięcy?
Autor Wiadomość
Tarik 
Nowy Forumowicz

Auto: nie to...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Małopolska
  Wysłany: 13-11-2009, 18:41   Eclipse 2G n/a za 10 tysięcy?

Serdecznie witam wszystkich z tego forum, to jest mój pierwszy post.

Zastanawiam się czy jest możliwe dostać Eklipsa II bez turbo w tej cenie, do którego nie trzeba byłoby dużo dokładać. Interesuje mnie późniejsza awaryjność, ponieważ opinie użytkowników są podzielone.
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-11-2009, 03:21   

Nie kupisz w takich pieniadzach zadbanej sztuki, a to wiaze sie z wydatkami pozniejszymi...wydasz mozliwe, ze wiecej niz gdybys kupil sztuke zadbana. Stad wlasnie podzielone opinie uzytkownikow. Czesc kupilo taniego strucla. Z ta kaska uderzaj raczej w 1g
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 14-11-2009, 11:14   

10 tysiescy to zadbane 1G kupisz bez turbo ...
chociaż
http://otomoto.pl/mitsubi...-C10543458.html
auto klubowicza sprzedaje od dłuższego czasu zadbane 2G GST i nikt nie chce kupić ,początkowo cena była dużo wyższa , jest już paru chętnych do niego
 
 
Tarik 
Nowy Forumowicz

Auto: nie to...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Małopolska
Wysłany: 14-11-2009, 20:15   

Wielkie dzięki za odpowiedź.
Co do budżetu to niekoniecznie 10, może być 12, 13 tys, chodzi po prostu o te najtańsze Eclipsy z dużymi przebiegami. Czy są to "skarbonki", czy może jest szansa na mało awaryjną eksploatację?
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 15-11-2009, 09:31   

Według mnie to jeżeli masz zamiar kupywać trupa z serii 2G, to lepiej już zaoszczedź złotówek i kup coś powyżej 15 tyś, tj zadbanego. Bo więcej pozniej wlozysz kasy w czesci niz bys kupil zadbanego (juz ktos wyzej cos podobnego napisal). Ten model tak ma, a to dla tego ze dostepność większości cześci jest słaba, a do tego nie należą one do tanich.

Natomiast jeżeli nie chcesz wydać więcej jak 15k, to szukaj 1G w dobrym stanie - kupisz juz za max 7 tyś. Dla czego tak mało? Większość komisów i prywaciarzy ma problem ze sprzedażą takich aut, bo rzadko kto je kupuje (mowa o 1G) NAWET gdy są w dobrym stanie. Dla czego? - drogie i trudno dostepne częsci + niemałe spalanie i droga instalacja gazowa. Mówie to z doświadczenia, 3 kolegów z mojego rejonu posiada 1G. Jeden jezdzi cały czas na benz.

Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy. Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia :D
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 15-11-2009, 19:42   

JayChyl napisał/a:
Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy. Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia :D


Eee tam spalnie tez do wielki nie nalezy po miescie do 10 litrówna setke sie zejdzie jak smigasz spokojnie , ale koszty utrzymania takie same jak i innych miśków w niektórych nawet droższe niż 2G...
 
 
RobsonYakuza 
Nowy Forumowicz

Auto: Eagle Talon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-11-2009, 22:26   

Co z tego ze kupisz kolego 2g N/A za 10 tys jak bd musial dolozyc nastepne tyle zebys mial 99.9% ze bedzie jezdzil :) wiec gra nie warta swieczki, jak cos to mysl z taka kasa o 1G
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 15-11-2009, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-11-2009, 11:11   

JayChyl napisał/a:
Ten model tak ma, a to dla tego ze dostepność większości cześci jest słaba, a do tego nie należą one do tanich.


Bzdura !!! Na czym opierasz swoją opinie ?? Ja na eksploatacji takiego samochodu i wcale nie jest gorzej niż z inną marką z tego segmentu.
JayChyl napisał/a:
drogie i trudno dostepne częsci + niemałe spalanie i droga instalacja gazowa. Mówie to z doświadczenia, 3 kolegów z mojego rejonu posiada 1G. Jeden jezdzi cały czas na benz.


Kolejna bzdura, części pełna gama bez problemu. W razie problemu z dostępnością na forum napewno znajdziesz pomoc. Spalanie w mieście przy 2 litrowym silniku i 150 KM rzędu 10-12 litrów w mieście to chyba nie wiele. Instalacja LPG sekwencja ceny zaczynają się od 2t zł więc tez tragedii nie ma. Ja mówie to z doświadczenia swojego nie kolegów.
JayChyl napisał/a:
Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy.

Dokładnie tak !!
JayChyl napisał/a:
Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia


Jak przy każdej sytuacji kiedy trzeba sięgnąć do kieszeni na nieprzewidziane wydatki.
Tak jak napisałem wcześniej tragedii nie ma - ceny porównywalne.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 16-11-2009, 21:01   

Jeżdżę Eclipsem 2 lata i też nie zgodzę się z JaChylem! Teraz robię rozrząd i inne duperele i z żadną częścią nie miałem problemu. Nie wiem skąd takie teorie się biorą. Przypominam, że my tu mamy silniki 4G63 czyli takie same jak były w Galantach, a cena jest jedna. A spalanie? U mnie DO 9 litrów nawet przy szybkiej jeździe i nie wydaje mi się, żeby to było dużo jak na 150KM, 2.0l i poniżej 9s do setki. No ale jak się jeździ Coltem to się wie lepiej.
A w odpowiedzi na pytanie Tarik'a:moim zdaniem to niemożliwe. Kup za siódemkę 1G ze zdrową blachą i doinwestuj, będziesz zadowolony długi czas.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
zaxdamian 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Wysłany: 16-02-2010, 10:43   

podepnę się do tematu. Chodzi mi o dwie rzeczy tj. domykanie szyb- są bez ramek i jak to się sprawdza w zimę?Nie palą się silniczki? Nie ma problemów z czujnikami?
Dwa- zawieszenie. Moim zdaniem przesadzili z tymi wahaczami:p. czy byly werse 2G z zawieszeniem od 1G?
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 16-02-2010, 17:47   

zaxdamian napisał/a:
Chodzi mi o dwie rzeczy tj. domykanie szyb- są bez ramek i jak to się sprawdza w zimę?Nie palą się silniczki? Nie ma problemów z czujnikami?

Nie ,nie ma , jak zamykasz drzwi to tylko szyba lata bo nie ma ramki ,ale to to jest ok


zaxdamian napisał/a:
Moim zdaniem przesadzili z tymi wahaczami:p. czy byly werse 2G z zawieszeniem od 1G?

Nie nie było 2g ma juz nowsze zawieszenie i brak belki z tyłu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.