Eclipse 2G n/a za 10 tysięcy? |
Autor |
Wiadomość |
Tarik
Nowy Forumowicz
Auto: nie to...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 13-11-2009, 18:41 Eclipse 2G n/a za 10 tysięcy?
|
|
|
Serdecznie witam wszystkich z tego forum, to jest mój pierwszy post.
Zastanawiam się czy jest możliwe dostać Eklipsa II bez turbo w tej cenie, do którego nie trzeba byłoby dużo dokładać. Interesuje mnie późniejsza awaryjność, ponieważ opinie użytkowników są podzielone. |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-11-2009, 03:21
|
|
|
Nie kupisz w takich pieniadzach zadbanej sztuki, a to wiaze sie z wydatkami pozniejszymi...wydasz mozliwe, ze wiecej niz gdybys kupil sztuke zadbana. Stad wlasnie podzielone opinie uzytkownikow. Czesc kupilo taniego strucla. Z ta kaska uderzaj raczej w 1g |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 14-11-2009, 11:14
|
|
|
10 tysiescy to zadbane 1G kupisz bez turbo ...
chociaż
http://otomoto.pl/mitsubi...-C10543458.html
auto klubowicza sprzedaje od dłuższego czasu zadbane 2G GST i nikt nie chce kupić ,początkowo cena była dużo wyższa , jest już paru chętnych do niego |
|
|
|
 |
Tarik
Nowy Forumowicz
Auto: nie to...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 14-11-2009, 20:15
|
|
|
Wielkie dzięki za odpowiedź.
Co do budżetu to niekoniecznie 10, może być 12, 13 tys, chodzi po prostu o te najtańsze Eclipsy z dużymi przebiegami. Czy są to "skarbonki", czy może jest szansa na mało awaryjną eksploatację? |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 15-11-2009, 09:31
|
|
|
Według mnie to jeżeli masz zamiar kupywać trupa z serii 2G, to lepiej już zaoszczedź złotówek i kup coś powyżej 15 tyś, tj zadbanego. Bo więcej pozniej wlozysz kasy w czesci niz bys kupil zadbanego (juz ktos wyzej cos podobnego napisal). Ten model tak ma, a to dla tego ze dostepność większości cześci jest słaba, a do tego nie należą one do tanich.
Natomiast jeżeli nie chcesz wydać więcej jak 15k, to szukaj 1G w dobrym stanie - kupisz juz za max 7 tyś. Dla czego tak mało? Większość komisów i prywaciarzy ma problem ze sprzedażą takich aut, bo rzadko kto je kupuje (mowa o 1G) NAWET gdy są w dobrym stanie. Dla czego? - drogie i trudno dostepne częsci + niemałe spalanie i droga instalacja gazowa. Mówie to z doświadczenia, 3 kolegów z mojego rejonu posiada 1G. Jeden jezdzi cały czas na benz.
Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy. Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 15-11-2009, 19:42
|
|
|
JayChyl napisał/a: | Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy. Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia |
Eee tam spalnie tez do wielki nie nalezy po miescie do 10 litrówna setke sie zejdzie jak smigasz spokojnie , ale koszty utrzymania takie same jak i innych miśków w niektórych nawet droższe niż 2G... |
|
|
|
 |
RobsonYakuza
Nowy Forumowicz
Auto: Eagle Talon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 5 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-11-2009, 22:26
|
|
|
Co z tego ze kupisz kolego 2g N/A za 10 tys jak bd musial dolozyc nastepne tyle zebys mial 99.9% ze bedzie jezdzil wiec gra nie warta swieczki, jak cos to mysl z taka kasa o 1G |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 15-11-2009, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-11-2009, 11:11
|
|
|
JayChyl napisał/a: | Ten model tak ma, a to dla tego ze dostepność większości cześci jest słaba, a do tego nie należą one do tanich. |
Bzdura !!! Na czym opierasz swoją opinie ?? Ja na eksploatacji takiego samochodu i wcale nie jest gorzej niż z inną marką z tego segmentu.
JayChyl napisał/a: | drogie i trudno dostepne częsci + niemałe spalanie i droga instalacja gazowa. Mówie to z doświadczenia, 3 kolegów z mojego rejonu posiada 1G. Jeden jezdzi cały czas na benz. |
Kolejna bzdura, części pełna gama bez problemu. W razie problemu z dostępnością na forum napewno znajdziesz pomoc. Spalanie w mieście przy 2 litrowym silniku i 150 KM rzędu 10-12 litrów w mieście to chyba nie wiele. Instalacja LPG sekwencja ceny zaczynają się od 2t zł więc tez tragedii nie ma. Ja mówie to z doświadczenia swojego nie kolegów.
JayChyl napisał/a: | Jak każdy posiadacz 1G - chwali sobie ten komfort, trakcję, układ kierowniczy i ten stosunek mocy do masy. |
Dokładnie tak !!
JayChyl napisał/a: | Jednak jeżeli przyjdzie czasem cos wymienic lub jak padnie pytanie o spalanie - już ich ton wypowiedzi nabiera ciemniejszego zabarwienia |
Jak przy każdej sytuacji kiedy trzeba sięgnąć do kieszeni na nieprzewidziane wydatki.
Tak jak napisałem wcześniej tragedii nie ma - ceny porównywalne. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 16-11-2009, 21:01
|
|
|
Jeżdżę Eclipsem 2 lata i też nie zgodzę się z JaChylem! Teraz robię rozrząd i inne duperele i z żadną częścią nie miałem problemu. Nie wiem skąd takie teorie się biorą. Przypominam, że my tu mamy silniki 4G63 czyli takie same jak były w Galantach, a cena jest jedna. A spalanie? U mnie DO 9 litrów nawet przy szybkiej jeździe i nie wydaje mi się, żeby to było dużo jak na 150KM, 2.0l i poniżej 9s do setki. No ale jak się jeździ Coltem to się wie lepiej.
A w odpowiedzi na pytanie Tarik'a:moim zdaniem to niemożliwe. Kup za siódemkę 1G ze zdrową blachą i doinwestuj, będziesz zadowolony długi czas. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
zaxdamian
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 16-02-2010, 10:43
|
|
|
podepnę się do tematu. Chodzi mi o dwie rzeczy tj. domykanie szyb- są bez ramek i jak to się sprawdza w zimę?Nie palą się silniczki? Nie ma problemów z czujnikami?
Dwa- zawieszenie. Moim zdaniem przesadzili z tymi wahaczami:p. czy byly werse 2G z zawieszeniem od 1G? |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 16-02-2010, 17:47
|
|
|
zaxdamian napisał/a: | Chodzi mi o dwie rzeczy tj. domykanie szyb- są bez ramek i jak to się sprawdza w zimę?Nie palą się silniczki? Nie ma problemów z czujnikami? |
Nie ,nie ma , jak zamykasz drzwi to tylko szyba lata bo nie ma ramki ,ale to to jest ok
zaxdamian napisał/a: | Moim zdaniem przesadzili z tymi wahaczami:p. czy byly werse 2G z zawieszeniem od 1G? |
Nie nie było 2g ma juz nowsze zawieszenie i brak belki z tyłu |
|
|
|
 |
|