Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy-WYSOKA TEMP.PODCZAS JAZDY.
Autor Wiadomość
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 16-11-2009, 17:31   pomocy-WYSOKA TEMP.PODCZAS JAZDY.

WITAM ostatnio gdy jeżdzę swoim galem zauważyłem problem taki ze podczas krótkich odcinków znaczy po mieście temperatura jest ok gdy niestety jak wyjade na dłuzszy odcinek i przy szybszej jezdzie (bez szaleństw-spkojna jazda 80-100km) temperatura szybko wzrasta w prawą stronę prawie przed czerwoną kreskę.Gdy natomiast juz wiade do miasta na postojach na światłach i normalnej jeżdzie po mieście temperatura maleje nieraz do odpowiedniego położenia wskażnika nie zawsze czasami sie lekko wychili w prawą.gdy natomiast jeżdze tylko po mieście temperatura jest ok.Drodzy koledzy jak mozecie pomóżcie od czego mam zacząć bo jestem zielony.co do usterewk to tak : wode dolewałem do zbiorniczka wyrównawczego bo był na minimum i chyba go ubywało tam z zbiorniczka bo jeżdze niedługo po ojcu tym autem wiec z tego co wiem to czasem dolewał.wiatraki chodzą.wycieków nie ma.nie wiem czy przez to ale zaczeło sie tak ddziać z temperaturą silnika od tej pory jak zrobiłem mu restart-czyli zdjęcie klemy ujemnej itd. bo mam problemy z obrotami.jak jest zimny obroty na benzynie no można powiedzieć że prawie ok a na gazie spadają aż gaśnie dopiero jak sie nagrzeje i złapie odpowiednią temp. mozna na gaz przełaczyć i chodzi ok.tylko jak juz pojeżdze w ciagu dnia to obroty są juz za wysokie.i na gazie(stara instalacja) i na benzynie.auto jest z automatem wiec jak wżucam na D to wchodzi na odpowiednie obroty i jest ok.wiem ze za duzo pytań ale pomóżcie jak potraficie z góry DZIEKUJĘ.
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2009, 01:48   

był już temat założony o obrotach, gdzieś w tym dziale jest, jak znajdę dam link ale naucz go wolnych obrotów :) też to miałem tylko bez temperatury
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 17-11-2009, 17:09   

no jak narazie chodzi mi o tą temperature za wysoka od czego sie zabrać.igdzie tego szukac.z obrotami powalcze póżniej bo albo to silniczek krokowy itp. opisywałem tylko pozostałe obiawy mojego auta.no moze coś z czymś ma wspólnego wiec dlatego sie tak rozpisałem.a na link czekam napewno sie przyda.
 
 
krzypolo 
Mitsumaniak


Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 958
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-11-2009, 17:25   

czyli przy wyższych obrotach cieplej a przy niższych norma ? Paski ci nie piszczą ?
_________________

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-11-2009, 11:13   

mixtura81, naucz auto wolnych obrotów zgodnie z instrukcją na stronie Krzyżaka.

Co do temperatury, to w jakim stanie jest chłodnica? Czy nie jest zakamieniona?
Czy węże od chłodnicy nie są przypadkiem twarde? Czy nie wyrzuca Ci płynu do zbiorniczka? Czy temp się zmienia gdy jedziesz np pod górę? Czy grzeje się bardziej na wysokich obrotach czy na niskich?

Według mnie mogą być 4 przyczyny. Nie do końca otwierający się termostat, który podczas większego obciążenia nie pozwala na swobodny obieg.
Uszkodzona pompa wody.
Zamulona chłodnica.
Uszczelka pod głowicą.
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 18-11-2009, 13:03   

no powiem tak paski zaczeły piszczeć szczególnie z rana. panowie moze faktycznie termostat może od tego zacząc.co do chłodnicy to żadnych wycieków nie ma.na moje oko jest ok.no węże od chłodnicy faktycznie są troszke twarde.płynu do zbiorniczka nie wyrzuca a na temperatura wzrasta bardziej na wysokich obrotach. co do uszczelki hmm jako takich wycieków nie widać oleju no moze faktycznie po prawej stronie silnika i tak po środku no moze uda mi sie zrobić foty i coś wżucić i pokazac.panowie to od czego zacząc od przeczyszczenia chłodnicy wymiany płynu, czy od termostatu i gdzie go szukac bo ktoś cos mi mówił ze są podobno dwa a nawet 3 czy to prawda jak tak to od którego zacząc wymianę?z góry dzięki
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-11-2009, 14:04   

A jak wygląda chłodnica od środka, czy nie ma nalotu kamienia itp?

Termostat powinien być jeden na odpływie. Szukaj go tam gdzie wąż odpływowy dochodzi do bloku silnika.
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 11-12-2009, 08:51   

panowie a moze to być przyczyna że uszczelka pod głowica poszła.bo nadodatek strasznie kopci. niby ubytków oleju nie widac.?????
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-12-2009, 09:47   

mixtura81, moze byc, ale moga tez byc uszczelniacze zaworowe, albo pierscienie, takze taki objaw nie jest jednoznaczny, na poczatku wymien termostat, koszt niewielki, przed i po wymianie termostatu sprawdz czy tuz przed wlaczeniem wentylatotra oba wezem chłodnicy maja ta sama temperature, jezeli po wymianie nie bedzie takiej samej temp na wezach, ale ten od strony termostatu bedzie goracy a ten drugi chlodny, to chlodnica jest przytkana (w przeciwnym przypadku kiedy waz od strony termostatu jest zimny termostat jest zamkniety i nie otwiera obiegu), kolejno weze od ukladu chlodzenia nie powinny bac nadto twarde, powinno dac sie je scisnac palcami reki, sprawdz na bagnecie olejowym silnika jaka barwe ma olej, narazie tyle jak porobisz te rzeczy to wtedy napisz co i jak.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 12-12-2009, 11:37   

dzieki wczoraj zakupiłem termostat nie zszkodziło wiec dzisiaj moze jakąs trase zrobie zobaczymy jak będzie. przy starym termostacie wąż przy nim był faktycznie chłodny a ten drugi goracy nie wierm jak teraz będzie dzisiaj sprawdzę i opisze.z tego co sie tylko dowiedziałem u mechanika jak wymieniałem termostat to ten stary ponoć tez mógł za wcześnie sie otwierac i też będzie taka przyczyna.no ale stwierdzę dzisiaj jak to będzie z temp.pozdrawiam i z góry dziękuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.