pomocy-WYSOKA TEMP.PODCZAS JAZDY. |
Autor |
Wiadomość |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 16-11-2009, 17:31 pomocy-WYSOKA TEMP.PODCZAS JAZDY.
|
|
|
WITAM ostatnio gdy jeżdzę swoim galem zauważyłem problem taki ze podczas krótkich odcinków znaczy po mieście temperatura jest ok gdy niestety jak wyjade na dłuzszy odcinek i przy szybszej jezdzie (bez szaleństw-spkojna jazda 80-100km) temperatura szybko wzrasta w prawą stronę prawie przed czerwoną kreskę.Gdy natomiast juz wiade do miasta na postojach na światłach i normalnej jeżdzie po mieście temperatura maleje nieraz do odpowiedniego położenia wskażnika nie zawsze czasami sie lekko wychili w prawą.gdy natomiast jeżdze tylko po mieście temperatura jest ok.Drodzy koledzy jak mozecie pomóżcie od czego mam zacząć bo jestem zielony.co do usterewk to tak : wode dolewałem do zbiorniczka wyrównawczego bo był na minimum i chyba go ubywało tam z zbiorniczka bo jeżdze niedługo po ojcu tym autem wiec z tego co wiem to czasem dolewał.wiatraki chodzą.wycieków nie ma.nie wiem czy przez to ale zaczeło sie tak ddziać z temperaturą silnika od tej pory jak zrobiłem mu restart-czyli zdjęcie klemy ujemnej itd. bo mam problemy z obrotami.jak jest zimny obroty na benzynie no można powiedzieć że prawie ok a na gazie spadają aż gaśnie dopiero jak sie nagrzeje i złapie odpowiednią temp. mozna na gaz przełaczyć i chodzi ok.tylko jak juz pojeżdze w ciagu dnia to obroty są juz za wysokie.i na gazie(stara instalacja) i na benzynie.auto jest z automatem wiec jak wżucam na D to wchodzi na odpowiednie obroty i jest ok.wiem ze za duzo pytań ale pomóżcie jak potraficie z góry DZIEKUJĘ. |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-2009, 01:48
|
|
|
był już temat założony o obrotach, gdzieś w tym dziale jest, jak znajdę dam link ale naucz go wolnych obrotów też to miałem tylko bez temperatury |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 17-11-2009, 17:09
|
|
|
no jak narazie chodzi mi o tą temperature za wysoka od czego sie zabrać.igdzie tego szukac.z obrotami powalcze póżniej bo albo to silniczek krokowy itp. opisywałem tylko pozostałe obiawy mojego auta.no moze coś z czymś ma wspólnego wiec dlatego sie tak rozpisałem.a na link czekam napewno sie przyda. |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-11-2009, 17:25
|
|
|
czyli przy wyższych obrotach cieplej a przy niższych norma ? Paski ci nie piszczą ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-11-2009, 11:13
|
|
|
mixtura81, naucz auto wolnych obrotów zgodnie z instrukcją na stronie Krzyżaka.
Co do temperatury, to w jakim stanie jest chłodnica? Czy nie jest zakamieniona?
Czy węże od chłodnicy nie są przypadkiem twarde? Czy nie wyrzuca Ci płynu do zbiorniczka? Czy temp się zmienia gdy jedziesz np pod górę? Czy grzeje się bardziej na wysokich obrotach czy na niskich?
Według mnie mogą być 4 przyczyny. Nie do końca otwierający się termostat, który podczas większego obciążenia nie pozwala na swobodny obieg.
Uszkodzona pompa wody.
Zamulona chłodnica.
Uszczelka pod głowicą. |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 18-11-2009, 13:03
|
|
|
no powiem tak paski zaczeły piszczeć szczególnie z rana. panowie moze faktycznie termostat może od tego zacząc.co do chłodnicy to żadnych wycieków nie ma.na moje oko jest ok.no węże od chłodnicy faktycznie są troszke twarde.płynu do zbiorniczka nie wyrzuca a na temperatura wzrasta bardziej na wysokich obrotach. co do uszczelki hmm jako takich wycieków nie widać oleju no moze faktycznie po prawej stronie silnika i tak po środku no moze uda mi sie zrobić foty i coś wżucić i pokazac.panowie to od czego zacząc od przeczyszczenia chłodnicy wymiany płynu, czy od termostatu i gdzie go szukac bo ktoś cos mi mówił ze są podobno dwa a nawet 3 czy to prawda jak tak to od którego zacząc wymianę?z góry dzięki |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-11-2009, 14:04
|
|
|
A jak wygląda chłodnica od środka, czy nie ma nalotu kamienia itp?
Termostat powinien być jeden na odpływie. Szukaj go tam gdzie wąż odpływowy dochodzi do bloku silnika. |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 11-12-2009, 08:51
|
|
|
panowie a moze to być przyczyna że uszczelka pod głowica poszła.bo nadodatek strasznie kopci. niby ubytków oleju nie widac.????? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-12-2009, 09:47
|
|
|
mixtura81, moze byc, ale moga tez byc uszczelniacze zaworowe, albo pierscienie, takze taki objaw nie jest jednoznaczny, na poczatku wymien termostat, koszt niewielki, przed i po wymianie termostatu sprawdz czy tuz przed wlaczeniem wentylatotra oba wezem chłodnicy maja ta sama temperature, jezeli po wymianie nie bedzie takiej samej temp na wezach, ale ten od strony termostatu bedzie goracy a ten drugi chlodny, to chlodnica jest przytkana (w przeciwnym przypadku kiedy waz od strony termostatu jest zimny termostat jest zamkniety i nie otwiera obiegu), kolejno weze od ukladu chlodzenia nie powinny bac nadto twarde, powinno dac sie je scisnac palcami reki, sprawdz na bagnecie olejowym silnika jaka barwe ma olej, narazie tyle jak porobisz te rzeczy to wtedy napisz co i jak. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 12-12-2009, 11:37
|
|
|
dzieki wczoraj zakupiłem termostat nie zszkodziło wiec dzisiaj moze jakąs trase zrobie zobaczymy jak będzie. przy starym termostacie wąż przy nim był faktycznie chłodny a ten drugi goracy nie wierm jak teraz będzie dzisiaj sprawdzę i opisze.z tego co sie tylko dowiedziałem u mechanika jak wymieniałem termostat to ten stary ponoć tez mógł za wcześnie sie otwierac i też będzie taka przyczyna.no ale stwierdzę dzisiaj jak to będzie z temp.pozdrawiam i z góry dziękuje. |
|
|
|
 |
|