6 czy 7 bolt, czy da się poznać po VIN? |
Autor |
Wiadomość |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-11-2009, 17:32 6 czy 7 bolt, czy da się poznać po VIN?
|
|
|
Czy ktoś z forum ma możliwość sprawdzenia po numerze VIN czy mam koło zamachowe na 6 czy 7 śrub?
nr vin: 4MBMND22ANE005070
nr silnika: 4G63NE1197
Muszę zmienić koło zamachowe i chciałbym je kupić zamim zdejmę skrzynię. |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 18-11-2009, 17:59
|
|
|
najłatwiej to poznasz sam po oględzinach miski olejowej:
http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html
słowem - jeśli w zakreślonym miejscu jest wypukła/płaska to masz 6 bolt, wklęsła - 7 bolt |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-11-2009, 10:01
|
|
|
Muszę się w takim razie wbić na jakiś kanał albo podnośnik. |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 19-11-2009, 10:20
|
|
|
viader, a co stało sie z kolem?? |
|
|
|
 |
awg
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 15 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 19-11-2009, 10:56
|
|
|
skrec kola w lewo i wloz tam reke. wyczujesz bez zadnego podnosnika. |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 19-11-2009, 13:53
|
|
|
barteski napisał/a: | viader, a co stało sie z kolem?? |
Możliwe żę powoduje problemy Patryka z autem odnośnie przeniesienia napędu już od długie czasu ma problem wymieniał skrzynie sprzęgła itd i cały czas coś jest nie tak jak powinno być.. |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-11-2009, 14:36
|
|
|
Już trzecie sprzęgło siedzi w aucie przez ostatnie 35kkm i ciągle się ślizga. W międzyczasie zmieniona skrzynia, pompka sprzęgła i wysprzęglik. Jedyne co zostało to koło zamachowe... |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 19-11-2009, 16:13
|
|
|
...dziwne - ja przejezdzilem 30k na ori od130k do 160k i jezdzi, ale zmieniam bo powoli się kończy. Generalnie cały ten układ w 1G jest średnio udany.... |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-11-2009, 17:06
|
|
|
Tarcza moim zdaniem jest za mała jak na moc i masę auta, mimo wszystko powinno działać a u mnie nie działa. Mój mechanik ustalił po VIN że mam koło na 7 śrub, teraz muszę takie szybko kupić, przy okazji zrobię sobie moda i dam do odchudzenia i wyważenia dynamicznego. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-11-2009, 20:52
|
|
|
viader, daj koło do tokarza, niech zbierze kilka setek z powierzchni sprzęgłowej ciernej, będzie dobrze. Masz poprostu przypalone koło i tyle, u mnie taki zabieg pomógł i śmigam na sprzęgle LUK'a już 50tkm. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-11-2009, 21:04
|
|
|
Daje do przetoczenia i odrazu odelżenia z wyważaniem dynamicznym. Skoro mam po raz kolejny płacić za zrzucenie skrzyni to przy okazji jakiegoś moda sobie zrobię |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-11-2009, 21:09
|
|
|
viader napisał/a: | Daje do przetoczenia i odrazu odelżenia z wyważaniem dynamicznym. Skoro mam po raz kolejny płacić za zrzucenie skrzyni to przy okazji jakiegoś moda sobie zrobię |
No i będzie żyć Niestety mało jaki warsztat przetacza koło zamachowe - a IMHO to dość istotna sprawa. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-11-2009, 21:11
|
|
|
No właśnie przy zmianie sprzęgła wspominałem o tym mechanikowi to powiedział, że się nie przetacza...mam nadzieje, że teraz z tego powodu trochę opuści za wymianę...jakby nie było to trochę jego wina, że tego nie zrobił. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-11-2009, 21:15
|
|
|
viader napisał/a: | No właśnie przy zmianie sprzęgła wspominałem o tym mechanikowi to powiedział, że się nie przetacza...mam nadzieje, że teraz z tego powodu trochę opuści za wymianę...jakby nie było to trochę jego wina, że tego nie zrobił. |
Mój by nie wziął ani grosza za wymianę po takiej akcji. W 1G sprzęgło jest lekko za małe i dlatego tarcza się mocno przegrzewa, przetoczenie daje tyle że zostaje zebrana przypalona zeszklona powierzchnia i później sprzęgło lepiej klei i nie pada tak szybko. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-11-2009, 22:33
|
|
|
viader, z ciekawości ile płacisz za usługę ?
Poza tym u nas ostatnio była Honda accord `91 w której bardzo szybko padło sprzęgło, cały komplet razem z kołem zamachowym poszedł do obróbki/regeneracji. Koło przetoczone, docisk usztywniony, tarcza dostała nowe sprężyny i okładziny LUKa
Śmiga aż miło :> |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|