Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
6 czy 7 bolt, czy da się poznać po VIN?
Autor Wiadomość
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-11-2009, 17:32   6 czy 7 bolt, czy da się poznać po VIN?

Czy ktoś z forum ma możliwość sprawdzenia po numerze VIN czy mam koło zamachowe na 6 czy 7 śrub?

nr vin: 4MBMND22ANE005070
nr silnika: 4G63NE1197

Muszę zmienić koło zamachowe i chciałbym je kupić zamim zdejmę skrzynię.
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 18-11-2009, 17:59   

najłatwiej to poznasz sam po oględzinach miski olejowej:
http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html
słowem - jeśli w zakreślonym miejscu jest wypukła/płaska to masz 6 bolt, wklęsła - 7 bolt
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-11-2009, 10:01   

Muszę się w takim razie wbić na jakiś kanał albo podnośnik.
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 19-11-2009, 10:20   

viader, a co stało sie z kolem??
 
 
 
awg 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: gryfice
Wysłany: 19-11-2009, 10:56   

skrec kola w lewo i wloz tam reke. wyczujesz bez zadnego podnosnika.
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 19-11-2009, 13:53   

barteski napisał/a:
viader, a co stało sie z kolem??


Możliwe żę powoduje problemy Patryka z autem odnośnie przeniesienia napędu już od długie czasu ma problem wymieniał skrzynie sprzęgła itd i cały czas coś jest nie tak jak powinno być..
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-11-2009, 14:36   

Już trzecie sprzęgło siedzi w aucie przez ostatnie 35kkm i ciągle się ślizga. W międzyczasie zmieniona skrzynia, pompka sprzęgła i wysprzęglik. Jedyne co zostało to koło zamachowe...
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 19-11-2009, 16:13   

...dziwne - ja przejezdzilem 30k na ori od130k do 160k i jezdzi, ale zmieniam bo powoli się kończy. Generalnie cały ten układ w 1G jest średnio udany....
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-11-2009, 17:06   

Tarcza moim zdaniem jest za mała jak na moc i masę auta, mimo wszystko powinno działać a u mnie nie działa. Mój mechanik ustalił po VIN że mam koło na 7 śrub, teraz muszę takie szybko kupić, przy okazji zrobię sobie moda i dam do odchudzenia i wyważenia dynamicznego.
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-11-2009, 20:52   

viader, daj koło do tokarza, niech zbierze kilka setek z powierzchni sprzęgłowej ciernej, będzie dobrze. Masz poprostu przypalone koło i tyle, u mnie taki zabieg pomógł i śmigam na sprzęgle LUK'a już 50tkm.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-11-2009, 21:04   

Daje do przetoczenia i odrazu odelżenia z wyważaniem dynamicznym. Skoro mam po raz kolejny płacić za zrzucenie skrzyni to przy okazji jakiegoś moda sobie zrobię ;)
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-11-2009, 21:09   

viader napisał/a:
Daje do przetoczenia i odrazu odelżenia z wyważaniem dynamicznym. Skoro mam po raz kolejny płacić za zrzucenie skrzyni to przy okazji jakiegoś moda sobie zrobię ;)


No i będzie żyć :) Niestety mało jaki warsztat przetacza koło zamachowe - a IMHO to dość istotna sprawa.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-11-2009, 21:11   

No właśnie przy zmianie sprzęgła wspominałem o tym mechanikowi to powiedział, że się nie przetacza...mam nadzieje, że teraz z tego powodu trochę opuści za wymianę...jakby nie było to trochę jego wina, że tego nie zrobił.
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-11-2009, 21:15   

viader napisał/a:
No właśnie przy zmianie sprzęgła wspominałem o tym mechanikowi to powiedział, że się nie przetacza...mam nadzieje, że teraz z tego powodu trochę opuści za wymianę...jakby nie było to trochę jego wina, że tego nie zrobił.


Mój by nie wziął ani grosza za wymianę po takiej akcji. W 1G sprzęgło jest lekko za małe i dlatego tarcza się mocno przegrzewa, przetoczenie daje tyle że zostaje zebrana przypalona zeszklona powierzchnia i później sprzęgło lepiej klei i nie pada tak szybko.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-11-2009, 22:33   

viader, z ciekawości ile płacisz za usługę ?
Poza tym u nas ostatnio była Honda accord `91 w której bardzo szybko padło sprzęgło, cały komplet razem z kołem zamachowym poszedł do obróbki/regeneracji. Koło przetoczone, docisk usztywniony, tarcza dostała nowe sprężyny i okładziny LUKa :D
Śmiga aż miło :>
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.