| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| znowu glupi temat.. swieczki;] |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | maniakowy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 10:03   znowu glupi temat.. swieczki;] |   
 |  
               | 
 |  
               | dobra.. wiem wiem ze to bylo setki razy mowione.. ale szczerze powiedziawszy to postow pelno a zdan rownie duzo;] o co chodzi? wiekszosc mowi ze do galow NGK swieczki.. no ale czesc mowi ze nie sa tak dobre.. szczegolnie V line;] jakie za jakie przeciw?;] |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 10:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | za: przejechane ok. 100 tkm na NGK (3 komplety zmieniane co 25-35 tkm) bez żadnych problemów przeciw: nie znam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzysio1972   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 29 Sie 2005
 Posty: 469
 Skąd: Józefów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 10:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ostatnio Shovel pisal, ze v-line sa marne, a przy gazie wrecz sie nie nadaja. 
 Ja tego nie potwierdzam, sam rowniez juz w kolejnym aucie mam, wlasnie ngk v-line (zawsze made in japan). Do Twojego gala sa swiece takie jak do carismy 1.6, ja uzywam v-line i sobie chwale, w carismie mam lpg. Dodam tylko, ze na denso rowniez jezdzilem i sa rownie dobre, a na pewno tansze.
 |  
				| _________________ Krzysio
 Carisma 1.6 GL '96
 Galant 2.5 V6 '97
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | adams12 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 12:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | do gazu faktycznie sie nie nadaja ze wzgledu na inny sposob iskrzenia (maja takie male wciecie).
 
 ja mam teraz NGKi ale nie Vline i dziala jak talala
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | shovel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 12:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja się bardzo zawiodłem na V-line i nie wsadziłbym ich nawet do kosiarki. zdychały zdecydowanie poniżej 10 tyś km, a strzelanie na gazie miałem przy jakichś 8...na denso nie miałem żadnych problemów. żeby było jasne - miałem 2 albo czy komplety ngk, i na każdym było to samo. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 12:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | u mnie wśród tych 3 kompletów był 1 v-line - przeżył jakieś 30 tkm i leży w piwnicy, na wszelki wypadek - bo wyglądają idealnie; wymieniam zawsze przed czasem - profilaktycznie |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | maniakowy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 13:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | no to jak mowilem.. i za i przeciw:)) co za zycie;-)   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Rangarok [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 13:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Skoro swieczki to i ruszmy przewody WN   
 Wiem, wiem ze zaraz padnie haslo NGK i tylko NGK !!
  ale akurat w moim przypadku odpada, NGK nie wypuscilo przewodow do mojego modelu gala. Przymierzam sie do wymiany swieczek i przewodow:
 
 swiece NGK - OK (ale nie V- line, mis zagazowany jest)
 przewody WN - ?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 13:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam NGK, miałem takie czarne z JC (prod. jap. a nie korea) i nie odczuwam różnicy; na tych podróbach z JC zrobiłem ponad 50 tkm
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzysio1972   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 29 Sie 2005
 Posty: 469
 Skąd: Józefów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2006, 14:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to ja mam chyba jakis zepsuty samochod;-) 
 w carismie z lpg mam:
 swiece ngk v-line, tez wymieniam wczesniej, czyli po jakis 30kkm
 kable (tu uwaga do wszystkich narzekajacych na dodatkowe koszty i wymiany przy lpg) mam _oryginalne_, przebieg prawie 205kkm (70kkm na lpg)
 
 i zero problemow z lpg
 
 
  	  | maniakowy napisał/a: |  	  | o to jak mowilem.. i za i przeciw:)) co za zycie;-) | 
 
 wez jeszcze pod uwage w jakich silnikach, kazdy ma inny
   |  
				| _________________ Krzysio
 Carisma 1.6 GL '96
 Galant 2.5 V6 '97
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | gondoljerzy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2006, 20:45 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | krzysio1972 napisał/a: |  	  | wez jeszcze pod uwage w jakich silnikach, kazdy ma inny
   | 
 
 Prawda. U mnie stary silnik 2,0 i najtańsze polskie świece Iskra do gazu. Trzeci komplet, wymiany po przebiegu rzędu 20tyś. Poprzedni komplet sklerotycznie przeciągnąłem do około 25-30tyś i zaczęły się strzały na gazie w momencie uruchamiania silnika. Iskra ostatnio wprowadziła jakieś odpowiedniki V-line, też mają jakiś rowek na jednej z elektrod i zupełnie inne oznaczenia, ale jeszcze ich nie próbowałem.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | zulu [Usunięty]
 
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | magumil [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-08-2006, 16:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Właśnie też staję przed wymianą świeczek i przewodów. Świeczki na jakich obecnie jeżdżę to NGK PFR6J. Komplet świeczek to wydatek 360pln  Pytanie mam więc następujące: czy mogę załadować do mojego miśka jakieś inne świece (zdecydowanie tańsze) czy musi to być tylko ten właśnie model? Pytanie drugie: jakie polecacie przewody? Jaka firma, orientacyjne koszty zakupu itd. 
 Co myślicie o tych przewodach??? KLIK
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |