znowu glupi temat.. swieczki;] |
Autor |
Wiadomość |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2006, 11:03 znowu glupi temat.. swieczki;]
|
|
|
dobra.. wiem wiem ze to bylo setki razy mowione.. ale szczerze powiedziawszy to postow pelno a zdan rownie duzo;] o co chodzi? wiekszosc mowi ze do galow NGK swieczki.. no ale czesc mowi ze nie sa tak dobre.. szczegolnie V line;] jakie za jakie przeciw?;] |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-08-2006, 11:11
|
|
|
za: przejechane ok. 100 tkm na NGK (3 komplety zmieniane co 25-35 tkm) bez żadnych problemów
przeciw: nie znam |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 17-08-2006, 11:58
|
|
|
Ostatnio Shovel pisal, ze v-line sa marne, a przy gazie wrecz sie nie nadaja.
Ja tego nie potwierdzam, sam rowniez juz w kolejnym aucie mam, wlasnie ngk v-line (zawsze made in japan). Do Twojego gala sa swiece takie jak do carismy 1.6, ja uzywam v-line i sobie chwale, w carismie mam lpg. Dodam tylko, ze na denso rowniez jezdzilem i sa rownie dobre, a na pewno tansze. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2006, 13:12
|
|
|
do gazu faktycznie sie nie nadaja ze wzgledu na inny sposob iskrzenia (maja takie male
wciecie).
ja mam teraz NGKi ale nie Vline i dziala jak talala |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2006, 13:15
|
|
|
ja się bardzo zawiodłem na V-line i nie wsadziłbym ich nawet do kosiarki. zdychały zdecydowanie poniżej 10 tyś km, a strzelanie na gazie miałem przy jakichś 8...na denso nie miałem żadnych problemów. żeby było jasne - miałem 2 albo czy komplety ngk, i na każdym było to samo. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-08-2006, 13:54
|
|
|
u mnie wśród tych 3 kompletów był 1 v-line - przeżył jakieś 30 tkm i leży w piwnicy, na wszelki wypadek - bo wyglądają idealnie; wymieniam zawsze przed czasem - profilaktycznie |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2006, 14:33
|
|
|
no to jak mowilem.. i za i przeciw:)) co za zycie;-) |
|
|
|
 |
Rangarok [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2006, 14:36
|
|
|
Skoro swieczki to i ruszmy przewody WN
Wiem, wiem ze zaraz padnie haslo NGK i tylko NGK !! ale akurat w moim przypadku odpada, NGK nie wypuscilo przewodow do mojego modelu gala.
Przymierzam sie do wymiany swieczek i przewodow:
swiece NGK - OK (ale nie V- line, mis zagazowany jest)
przewody WN - ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-08-2006, 14:38
|
|
|
mam NGK, miałem takie czarne z JC (prod. jap. a nie korea) i nie odczuwam różnicy;
na tych podróbach z JC zrobiłem ponad 50 tkm |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 17-08-2006, 15:01
|
|
|
No to ja mam chyba jakis zepsuty samochod;-)
w carismie z lpg mam:
swiece ngk v-line, tez wymieniam wczesniej, czyli po jakis 30kkm
kable (tu uwaga do wszystkich narzekajacych na dodatkowe koszty i wymiany przy lpg) mam _oryginalne_, przebieg prawie 205kkm (70kkm na lpg)
i zero problemow z lpg
maniakowy napisał/a: | o to jak mowilem.. i za i przeciw:)) co za zycie;-) |
wez jeszcze pod uwage w jakich silnikach, kazdy ma inny |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2006, 21:45
|
|
|
krzysio1972 napisał/a: |
wez jeszcze pod uwage w jakich silnikach, kazdy ma inny |
Prawda. U mnie stary silnik 2,0 i najtańsze polskie świece Iskra do gazu. Trzeci komplet, wymiany po przebiegu rzędu 20tyś. Poprzedni komplet sklerotycznie przeciągnąłem do około 25-30tyś i zaczęły się strzały na gazie w momencie uruchamiania silnika. Iskra ostatnio wprowadziła jakieś odpowiedniki V-line, też mają jakiś rowek na jednej z elektrod i zupełnie inne oznaczenia, ale jeszcze ich nie próbowałem. |
|
|
|
 |
zulu [Usunięty]
|
|
|
|
 |
magumil [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2006, 17:29
|
|
|
Właśnie też staję przed wymianą świeczek i przewodów. Świeczki na jakich obecnie jeżdżę to NGK PFR6J. Komplet świeczek to wydatek 360pln Pytanie mam więc następujące: czy mogę załadować do mojego miśka jakieś inne świece (zdecydowanie tańsze) czy musi to być tylko ten właśnie model? Pytanie drugie: jakie polecacie przewody? Jaka firma, orientacyjne koszty zakupu itd.
Co myślicie o tych przewodach??? KLIK |
|
|
|
 |
|