[E3x ALL] Wiązka kabli pod fotelami |
Autor |
Wiadomość |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 20-11-2009, 14:08 [E3x ALL] Wiązka kabli pod fotelami
|
|
|
Witam
Wziąłem się za czyszczenie wnętrza mojego Miśka i znalazłem wiązkę kolorowych kabli pod siedzeniem kierowcy jak i również pasażera, zakończone wtyczkami.. Możecie mi powiedzieć do czego one mogły służyć? Znajdują się tuz przy wylocie nawiewu na nogi dla osób siedzących z tyłu. Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 23-11-2009, 12:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-11-2009, 14:17
|
|
|
do podgrzewania foteli |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 20-11-2009, 14:19
|
|
|
a po czym poznac czy moje fotele sa tylko od tego odlączone czy wogole nie maja takiej funkcji? I gdzie by się właczało te podgrzewanie? Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-11-2009, 15:02
|
|
|
spod fotela wystaje wtyczka, jak jej nie ma to nie masz podgrzewanych |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 20-11-2009, 18:19
|
|
|
no to nie mam A jakim guzikem się to wlacza? Dobry pomysl kupic mate podgrzewającą? |
_________________
 |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 20-11-2009, 20:51
|
|
|
Guziki (włączniki) powinny być koło lewarka zmiany biegów w stronę radia. U ciebie powinna tam być taka mała wnęka na drobiazgi.
U mnie są tu:
 |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 21-11-2009, 12:38
|
|
|
ok. dzięki Bede kombinowal z uniwersalnymi matami POzdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
oran
Forumowicz Mitsu

Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 47 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 25-11-2009, 20:32
|
|
|
Z racji, że to pytanie również należy do serii "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie", to się podpinam.
Otóż do czego służy zaznaczona na obrazku (ukradzione z allegro jakby ktoś pytał) wajcha?
Kumpel mówił, że w BMW miał kiedyś podobną i była ona BALANSEM od głośników... Pierwsze słyszę o takich cudach, myślałem, że to od nawiewów czy coś, ale nie czuję żadnej różnicy gdy się tym bawię. Więc co to jest? Kumpel miał rację? |
|
|
|
 |
Baxter
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 92' E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 1 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 25-11-2009, 20:44
|
|
|
Ta "wajcha" służy do regulacji nawiewu lewo-prawo!. U mnie działa |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-11-2009, 21:11
|
|
|
Dokładnie, regulacja nawiewów prawo lewo. Nie ma jakiejś ogromnej różnicy, ale jest odczuwalna. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 26-11-2009, 07:23
|
|
|
Dodam tylko że działa tylko przy nawiewach ustawionych na twarz. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 26-11-2009, 23:35
|
|
|
... i nogi |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|