Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:31
Mam problem mój misiek mi szarpie
Autor Wiadomość
adam265344 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Olbrachtowo
  Wysłany: 28-11-2009, 14:17   Mam problem mój misiek mi szarpie

Witam wszystkich mitsumaniaków mój misiek szarpie mi cholernie, wymieniłem już przewody, kopółke razem z bolcem, cewkę, świece i dalej to samo! Szarpie mi w granicach 1000-3000 obrotów. Błagam koledzy pomóżcie będę bardzo wdzięczny.
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-11-2009, 17:47   

Skoro zasadniczo wymieniłeś elementy układu zapłonowego to pozostała jeszcze druga cześć czyli układ paliwowy. Czy samochód ma gaz (zwłaszcza mieszalnik) albo był nieużywany przed długi czas? Być może problem z wtryskiwaczami lub z pompą paliwa lub filtrem. Jaką masz wersje (12v czy 24v) ? Pomóc można wtedy kiedy podasz trochę szczegółów bo nikt nie wywróży rozwiązania z fusów - potrzebne są po prostu informacje.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Michal.dh 
Nowy Forumowicz


Auto: Sigma 12v 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-11-2009, 18:06   

Miałem podobny problem, po wymianie kopółki było co prawda lepiej ale nie do końca, nie wiedziałem co jeszcze można zrobić by było lepiej.
wymieniłem cały wydech od końca do kolektorów, nie zamierzałem wymieniać katalizatora ale mechanik powiedzial, że ten który mam jest cały zapchany, porozwalany i zapytał czy te auto wogóle jedzie:/ powiedziałem, że tak, ale nie tak szybko i płynnie jak inna sigma, wymieniłem więc katalizator i zostałem poważnie zaskoczony:) auto nie szarpie już wcale, płynnie chodzi, jak hamuje silnikiem, jak szybko puszcze gaz i oczywiście jak przyspieszam:D Oczywiście po wszystkim porównałem na prostej jak idą teraz te same Sigmy i jak wcześniej zostawałem w tyle tak teraz jest równo:DDD

Może to troszke pomoże, bo można tak wymieniać bez końca wszystko, a tu przyczyną okazuje się katalizator
_________________
nasze Sigmy
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-11-2009, 18:09   

Michal.dh napisał/a:
Miałem podobny problem, po wymianie kopółki było co prawda lepiej ale nie do końca, nie wiedziałem co jeszcze można zrobić by było lepiej.
wymieniłem cały wydech od końca do kolektorów, nie zamierzałem wymieniać katalizatora ale mechanik powiedzial, że ten który mam jest cały zapchany, porozwalany i zapytał czy te auto wogóle jedzie:/ powiedziałem, że tak, ale nie tak szybko i płynnie jak inna sigma, wymieniłem więc katalizator i zostałem poważnie zaskoczony:) auto nie szarpie już wcale, płynnie chodzi, jak hamuje silnikiem, jak szybko puszcze gaz i oczywiście jak przyspieszam:D Oczywiście po wszystkim porównałem na prostej jak idą teraz te same Sigmy i jak wcześniej zostawałem w tyle tak teraz jest równo:DDD

Może to troszke pomoże, bo można tak wymieniać bez końca wszystko, a tu przyczyną okazuje się katalizator


Dobry trop ale musiałby naprawdę mieć zatkany całkiem żeby go aż tak zmuliło no ale spróbować warto bo to nic nie kosztuje
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Michal.dh 
Nowy Forumowicz


Auto: Sigma 12v 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-11-2009, 18:12   

co do kosztów to mnie sam kat kosztował 600zł co mi się nie bardzo podobło, mój nigdy nie był wymieniany więc był już pełnoletni. Płynność i radośc z jazdy pozwoliła mi odrazu zapomnieć o tym nieplanowanym wydatku:)
_________________
nasze Sigmy
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-11-2009, 18:14   

To jaki zamontowałes? Ja wrzuciłem jakis BOSAL uniwersalny z 55 mm rurą (do wspawania) za 180 zł i na razie póki co to auto jeździ normalnie. Oglądałem go niedawno po roku działania i wygląda jak nigdy nie używany.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Michal.dh 
Nowy Forumowicz


Auto: Sigma 12v 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-11-2009, 18:22   

Koleś polecił jakiś z "nieniszczalnym" metalicznym środkiem, w przekroju jest okrągły, wszystko gra, auta nie słychać jak jest załączone, ale nie rozumiem dlaczego nadal śmierdzi jakby ta farba którą popsikał spawy i po wyłączeniu auta słychać takie strzały stygnącego katalizatora, myślałem że to minie a tu ciągle to słychać:/ nie wiem czy tak ma być? Mówił ,że to specjalny kat do pojemności od 3 litrów mam nadzieje, że tak rzeczywiście jest
_________________
nasze Sigmy
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-11-2009, 18:24   

Podejrzewam że wcisnął co miał pod ręką. Bosal też jest do 3L. Metaliczny wkład jest ponoć lepszy bo ma mniejsze opory ale to informacja zasłyszana.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Michal.dh 
Nowy Forumowicz


Auto: Sigma 12v 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-11-2009, 18:29   

wiesz czekałem ponad godzinę bo pojechali specjalnie po ten katalizator i tłumik dla kogoś.
_________________
nasze Sigmy
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 28-11-2009, 19:05   

adam265344, Proponował bym sczytać błędy, możliwe że będzie tak jak u Bulwy.
Co to może być,szarpie
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
adam265344 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Olbrachtowo
Wysłany: 28-11-2009, 22:36   

Ja mam wersję 12V lukasz12. Dzięki za odpowiedzi spróbuje z kat może będzie poprawa. Dzięki koledzy. Jak wymienię to dam znać.

[ Dodano: 28-11-2009, 22:44 ]
A i autko mam na gaz (sekwencje) ale cały czas używam. I tak jak pisałem wcześniej wymieniłem cały układ elektryczny silnika. A dziwi mnie to że jak jest zimny to dobrze chodzi.
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-11-2009, 23:35   

To może któraś z tych Sigm co ostatnio były na OTOMOTO? Była taka jedna bordowa z gazem, właśnie sekwencyjnym - niesławnymi Valtekami (wtryskiwacze ale słabe). Jaką masz instalację gazową? Nie ma różnicy w działaniu między gazem a benzyną ?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
adam265344 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Olbrachtowo
Wysłany: 29-11-2009, 08:59   

Mam sekwencje a różnicy nie ma w działaniu między gazem a benzyną. i tu i tu tak samo.

[ Dodano: 29-11-2009, 19:08 ]
A ja mam BRC ponoć dobra instalacja.
 
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 01-12-2009, 09:12   

adam265344, Ja miałem takie same objawy na zimnym ok,po rozgrzaniu szarpanie,okazało się że nie łączyły wtyczki na przepływomierzu i czujnikach temperatury,po przeczyszczeniu styków sigma znowu śmiga jak nowa,sprawdz może masz to samo.
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
adam265344 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Olbrachtowo
  Wysłany: 01-12-2009, 20:18   

Dobra zobaczę i jak coś to dam znać 8)

[ Dodano: 05-12-2009, 19:32 ]
W końcu udało się!!!! Przyczyną były świece zamówiłem specjalne do LPG i teraz chodzi jak złoto :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.