[E57A 2.0D] Glowica do 2.0 td |
Autor |
Wiadomość |
Jambroży [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2009, 14:39 [E57A 2.0D] Glowica do 2.0 td
|
|
|
<uszę wymienić głowicę bloku silnika w moim galu i mam problem z dostaniem jej. znajomy handlarz chce mi sprzedac głowice do 1.8 td i twierdzi ze bedzie pasowała do mojego auta. Czy naprawde bedzie pasowała? |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 30-11-2009, 09:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-06-2009, 02:40
|
|
|
Słyszałem gdzieś o tym, ale nie wiem czy ktoś może to potwierdzić z praktyki. Ktoś już pisał o tym na forum, ale nikt nie pisał, że założył i działa. Nawet jeśli będą wyglądały podobnie, nie znaczy, że będą pasowały. Jest wiele szczegółów które muszą się zgadzać, kanały olejowe i wodne to tylko początek góry lodowej. |
|
|
|
 |
mamba99
Forumowicz

Auto: E57A 2.0 TDi 95r
Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 65 Skąd: Milicz
|
Wysłany: 02-07-2009, 10:09
|
|
|
Ja bym nie ryzykował, poniewaz u mnie ktoś założyła akurat wałek od innego auta, który niby pasował go Miska - efekt ukręcił się uszkadzajac głowicę nieco i wszystko w środku. Myśle, że jeśli chodzi o japońce, to trzeba stosować części tylko i wyłącznie od właściwego modelu auta, bo inaczej mozna siedrogo przeliczyć.
Poszukaj o ogłoszeniach z rozbiórek. |
_________________
 |
|
|
|
 |
dudzian
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 20-07-2009, 12:59
|
|
|
ja posiadam taką głowice do sprzedania jakbys ewentualnie potrzebował, skontaktuj sie zemną 669106172 lub gg 1723342 pozdrawiam |
|
|
|
 |
norbereto
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD e57a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 42 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-07-2009, 17:41
|
|
|
Nie wiem jak to wygląda w galu , ale wymieniałem pewnego razu w FSO głowicę , i do silnika 1.6 założyliśmy od 1.5 .
PS.Nawet wydawał się mocniejszy , a może tylko takie wrażenie .
Jednak nie sugeruj się tym co napisałem . |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-08-2009, 01:12
|
|
|
Szukajcie głowic też od space wagona to to samo ja mam u siebie głowice z space wagona |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
krisw
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.0TD E57A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Pionki/Mazowsze
|
Wysłany: 14-09-2009, 13:59
|
|
|
Cześć Jambroży, Udało Ci się znaleźć tę głowicę? Mam podobny problem i też nie mogę znaleźć? Napisz, proszę, co i za ile? |
|
|
|
 |
Endrjus
Forumowicz
Auto: Co rusz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 155 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 29-11-2009, 21:48
|
|
|
Elo Panowie!
Na wiosnę planuje zmienić autko na diesla, a nie ukrywam, że bardzo chciałbym kupić jakiegoś miśka (sentyment po lancerze). Z moimi pieniędzmi będę mógł sobie pozwolić raczej tylko na E57A. Jako, że dojeżdżam codziennie na studia potrzebne mi jest dobre auto. Czy jeśli będę jeździł spokojnie (do 3k obrotów) i pilnował wskazówki temperatury to ta pechowa głowica będzie dawać rade? Poprzednio miałem taki silnik w lancerze i nigdy nie zdarzyło się aby się zagrzał, ogólnie bajka nie licząc osiągów i zgrzytającej dwójki. Z tym, że ta jednostka jest mniej wysilona.
Myślałem też o accordzie V, ogólnie fajne autko ale sentyment góruje. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 29-11-2009, 22:23
|
|
|
Wszytko zależy od tego jak auto było traktowane i jak będzie. Jeżeli będziesz pilnował wszystkiego, na czas wymieniał to nie powinieneś mieć problemów z silnikiem. Musisz tylko uważać na bude, bo czas już nadgryzł większość miśków i ciężko teraz o ładny egzemplarz. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Endrjus
Forumowicz
Auto: Co rusz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 155 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 29-11-2009, 23:55
|
|
|
Nie trzeba było wydzielać, to są póki co takie luźne przemyślenia. Auta będę szukał najwcześniej w marcu.
Czyli widzę, że wszystko sprowadza się do zasady "jak dbasz tak masz". Sam będę starał się uważać na wszystko ale niestety ciężko o dobrego używanego gala (o dieslu nie wspominając). |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-11-2009, 09:08
|
|
|
Endrjus, co do tej głowicy to nie ma reguły. Nawet jazda powyżej 3tys nie powinna zaszkodzić, byle pilnować poziomu płynu, nie przegrać itd. Jest jeden warunek, jedna niefachowa wymiana uszczelki, a potem jest już coraz gorzej. |
|
|
|
 |
brzoza73
Mitsumaniak

Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-11-2009, 14:33
|
|
|
Od dwóch latek mykam takim diselkiem i odpukać nic się nie dzieje.Mimo wycieku płynu dolewam i cisza spokój temperaturka jeszcze nigdy się nie zbliżyła do czerwonej kreski. |
|
|
|
 |
|