| 
		[E3x ALL] Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Kacper43  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 4 Skąd: wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 20:57   [E3x ALL] Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam galanta z 1989.Zauważyłem, ze wyrzuca mi olej przez otwór wlewu oleju.
 
Gdzie jest problem w głowicy czy pierścionki do wymiany.
 
Z góry dziękuje.
 
 
Uprzejmie proszę o używanie polskich znaków, w końcu to polskie forum   
 
Pozdrawiam. MoRderator | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 21:50, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 21:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Problem jest w gumce ... 
 
gumce pod korkiem oleju    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Piwor  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: 730d 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3445 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 21:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kacper43, Spokojnie, pod deklem zaworów musi być olej, bo smaruje, skoro leci przez korek, to jak napisał Maretzky85, wymień gumkę lub korek. Jeśli wali spod dekla, to uszczelkę. Ot całą filozofia.    Głowice zostaw, pierścieni nie dotykaj.    | 
             
						
				_________________ 01270/KMM
 
 
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 
730d 2018 - | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kacper43  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 4 Skąd: wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 21:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Może źle napisałem.
 
Jak zdejmę korek to dmucha i smarcze olejem.
 
 
Ponownie proszę o używanie polskich znaków, nie zamierzam spędzać godzin na poprawianiu ortografii i gramatyki    
 
MoRderator.  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 22:01, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 21:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Na wolnych obrotach ? | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kacper43  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 4 Skąd: wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 22:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mieszkam w Szwecji.Moze to dlatego.To odpowiedz do Morderatora.
 
 
Na wolnych tez . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 22:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Masz wpisane, że Polska - i do tego wawa, więc o co chodzi ?
 
 
Co do plucia olejem to ja stawiam na pierścienie, ale jak mocno nie pluje to bym nie ruszał. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kacper43  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 4 Skąd: wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 22:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bo tam też mieszkam.
 
 
Pluje mocno i pije olej.
 
Myślę o wymianie pierścieni. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 22:33, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 u157  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E 33, EA5W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 22:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pod korek wlewu oleju można dociąć nową uszczelkę. Idzie kupić korkowy materiał na uszczelki z metra, grubość 3-4 mm, wycinamy ładny okrąg dopasowany do korka i po kłopocie. Sprawdzone i skuteczne na 100%.    | 
             
						
				_________________ E33 1991
 
EA5W 1997
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 22:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kacper43, to uzupełnij info w profilu proszę.
 
Co do pierścieni to tu jest głębszy temat raczej. Zależy jak wyrobione masz gładzie cylindrów. Jak są zjajowacone to wymianą pierścieni tylko pogorszysz stan silnika i będzie brał tyle samo lub więcej oleju.
 
Skutecznie natomiast jest zrobić remont silnika. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-12-2009, 10:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kacper43, w ciemno nie wymieniaj. Sprawdź kompresje na sucho i z próbą olejową. Jeśli mówisz że dmucha Ci bardziej górą to ja bym obstawiał nieszczelność zaworów, która wyjdzie jak zrobisz te dwie próby. Będziesz wiedział czy do zrobienia są pierścienie czy zawory... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |