Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E3x ALL] Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju
Autor Wiadomość
Kacper43 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: wawa
Wysłany: 30-11-2009, 20:57   [E3x ALL] Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju

Mam galanta z 1989.Zauważyłem, ze wyrzuca mi olej przez otwór wlewu oleju.
Gdzie jest problem w głowicy czy pierścionki do wymiany.
Z góry dziękuje.

Uprzejmie proszę o używanie polskich znaków, w końcu to polskie forum :)
Pozdrawiam. MoRderator
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 21:50, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-11-2009, 21:48   

Problem jest w gumce ...
gumce pod korkiem oleju :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-11-2009, 21:51   

Kacper43, Spokojnie, pod deklem zaworów musi być olej, bo smaruje, skoro leci przez korek, to jak napisał Maretzky85, wymień gumkę lub korek. Jeśli wali spod dekla, to uszczelkę. Ot całą filozofia. :) Głowice zostaw, pierścieni nie dotykaj. :P
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Kacper43 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: wawa
Wysłany: 30-11-2009, 21:58   

Może źle napisałem.
Jak zdejmę korek to dmucha i smarcze olejem.

Ponownie proszę o używanie polskich znaków, nie zamierzam spędzać godzin na poprawianiu ortografii i gramatyki :evil:
MoRderator.
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-11-2009, 21:59   

Na wolnych obrotach ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Kacper43 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: wawa
Wysłany: 30-11-2009, 22:04   

Mieszkam w Szwecji.Moze to dlatego.To odpowiedz do Morderatora.

Na wolnych tez .
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-11-2009, 22:15   

Masz wpisane, że Polska - i do tego wawa, więc o co chodzi ?

Co do plucia olejem to ja stawiam na pierścienie, ale jak mocno nie pluje to bym nie ruszał.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Kacper43 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: wawa
Wysłany: 30-11-2009, 22:21   

Bo tam też mieszkam.

Pluje mocno i pije olej.
Myślę o wymianie pierścieni.
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 30-11-2009, 22:22   

Pod korek wlewu oleju można dociąć nową uszczelkę. Idzie kupić korkowy materiał na uszczelki z metra, grubość 3-4 mm, wycinamy ładny okrąg dopasowany do korka i po kłopocie. Sprawdzone i skuteczne na 100%. :idea:
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-11-2009, 22:35   

Kacper43, to uzupełnij info w profilu proszę.
Co do pierścieni to tu jest głębszy temat raczej. Zależy jak wyrobione masz gładzie cylindrów. Jak są zjajowacone to wymianą pierścieni tylko pogorszysz stan silnika i będzie brał tyle samo lub więcej oleju.
Skutecznie natomiast jest zrobić remont silnika.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-12-2009, 10:59   

Kacper43, w ciemno nie wymieniaj. Sprawdź kompresje na sucho i z próbą olejową. Jeśli mówisz że dmucha Ci bardziej górą to ja bym obstawiał nieszczelność zaworów, która wyjdzie jak zrobisz te dwie próby. Będziesz wiedział czy do zrobienia są pierścienie czy zawory...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.