drgania przy 120 - 160 km/h |
Autor |
Wiadomość |
Levinson [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2006, 16:36
|
|
|
no od tego chyba zaczne. dzieki za rade. pozdrawiam |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 10-08-2006, 04:06
|
|
|
Ok powiem ci co powoduje takie drgania jak opisales, najpierw oczewoiscie zakladam ze sparwdziles stan wszystkich tulejek i swozni, zwlaszcza w tylnych zwrotnicach. drgania takie pzrez ciebie opisane powodowac mzoe w dalszej kolejnosci lozysko/piasta kola, u ciebie raczej wykluczyl bym zle wywazenie kol czy nierownomiernie starte opony, bo jak powiedziales trzesie samochodem i za chwile pzrestaje, wskazywalo by to na element zawieszenia lub piasty. |
|
|
|
 |
Levinson [Usunięty]
|
Wysłany: 10-08-2006, 20:25
|
|
|
ja osobiscie nie sprawdzalem bo nie znam sie na tyle. ale chlopaki ktorzy wymieniali mi wahacze mowili ze reszta zawieszenia jest igla. jeszcze jedna mysl przychodzi mi do glowy - gdy bylem na ustawieniu geometrii, gosc powiedzial ze nie moze ustawic dobrze tylnych kol, bo jedna sruba jest zapieczona i nie chce jej urwac i ze jedno jest ustawione dobrze a drugie, ktorego nie udalo sie wyregulowac - prawie dobrze. wiec moze to jest przyczyna.. a jak poradzic sobie z ta sruba..? jakims odrdzewiaczem? czy wd40? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 20-08-2006, 11:43
|
|
|
Levinson, a zamieniales opony i bylo to samo ?
Wywazanie raczej to tylko z kolami na aucie. I wtedy masz pewnosc.
Szkoda ze zaczeles od wymian elem. jakich nie potrzeba bylo wymieniac. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
Wysłany: 20-08-2006, 13:52
|
|
|
...U mniebyło ciut podobnie..koło 120 km/h zaczynało sie bicie na tylnym prawym kole, z poczatku niebyło to uciążliwe i podejrzewałem krzywą felgę, a z biegiem czasu czyli zwiększaniem sie przebiegu stuki narastały, ostatnio nawet jak jechałem wolno i skręcałem ostro w lewo to tez stukało. Majac chwile czasu zdemontowałem koło i to co zobaczyłem delikatnie mnie osłabiło - po wewnętrznej stronie koła tak ok. na 60 stopniach guma była zjechana aż prze druty - po prostu osnowa się przetarła i została cieniutka warstewka gumy - jeszcze chwila i było by bum, nie daj boże jak bym jechał szybko. Jak dorwe aparat to pdrzuce wam fotke. Prawdopodobną przyczyną było wybulenie opony i w tym jednym mijscu dociarało gumę mocniej- to już druga oponka z Michelinów która mi wybuliło i teraz mama jak najgorszą opinie o tej firmie. Założyłem teraz oponke któą miałem w zapasie i będe obserwował co się dzieje. Jak ja zacznie znowu brac z jednej strony to albo geometria albo amorki do kosza. |
_________________ wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl
kupujepolskieprodukty.pl |
|
|
|
 |
macnow20
Nowy Forumowicz
Auto: EA5A 2.5 V6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 23 Skąd: BIAŁYSTOK/GDYNIA
|
Wysłany: 30-10-2008, 14:39
|
|
|
Pomocy!
2 miesiące temu kupiłem Galanta 2,5 V6, '97, automat.
Wszystko byłoby ok gdyby nie lekkie bicie na kierownicy, które pojawia się podczas przyspieszania przy prędkościach > 40 km/h.
Zamieniałem koła, sprawdzałem trzy razy w różnych zakładach wulkanizacyjnych i to wykluczyło koła jako przyczynę. Postawiłem galantyne do zakładu, chłopaki powiedzieli, że definitywnie trzeba wymienić PRZEGUBY WEWNĘTRZE (rozbite na maxa). Problem jest taki, że są ponoć aż 3 rodzaje tych przegubów wewnętrznych! Różnią je ilość zębów i kątem ułożenia. Jak mogę dowiedzieć się, jaki rodzaj powinien być u mnie ? Po Vinie w ASO nie doszli. Mitsubishi powiedzieli, że do tego modelu/rocznika idą albo NTN albo NSK, różnica między nimi taka, że NTN to 2 przeguby identyczne a NSK to prawy różny od lewego.
Czekam na pomoc ! |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 30-10-2008, 15:45
|
|
|
zamówić 3 rodzaje, rozebrać, sprawdzić, zamontować dobre
albo
rozebrać, sprawdzić, zamówić dobre, złożyć do kupy
innego wyjścia nie ma |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 31-10-2008, 10:28
|
|
|
Zapytaj Japaneze, może uda mu się coś dobrać. |
|
|
|
 |
macnow20
Nowy Forumowicz
Auto: EA5A 2.5 V6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 23 Skąd: BIAŁYSTOK/GDYNIA
|
Wysłany: 19-03-2009, 10:55
|
|
|
no, już po robocie,
Dwie półosie wymienione.
Niestety nie obeszło się bez demontażu całego automatu by wyjąć lewą półoś. Utknęła w skrzyni i nie pomogło wybijanie/podważanie. Przy okazji skrzynia została zregenerowana z gwarancją.
Jeśli ktoś będzie zainteresowany to polecę najwyższej klasy profesjonalny zakład mechaniczny zajmujący się regeneracją automatów.
pozdrawiam,
macnow20 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 19-03-2009, 13:25
|
|
|
Cytat: | Jeśli ktoś będzie zainteresowany to polecę najwyższej klasy profesjonalny zakład mechaniczny zajmujący się regeneracją automatów. | no to poleć, adres podaj... |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
macnow20
Nowy Forumowicz
Auto: EA5A 2.5 V6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 23 Skąd: BIAŁYSTOK/GDYNIA
|
Wysłany: 19-03-2009, 17:10
|
|
|
oto i namiary:
ZAKłAD MECHANIKI POJAZDOWEJ-NAPRAWA AUTOMATYCZNYCH SKRZYń BIEGóW
inż. Tadeusz Sielawa
Białystok, ul. Tęczowa, tel. 085 745 53 50, 504 045887
Zakładów znających się na automatach (i ludzi) jest niewiele. W białymstoku są 2 a np w Trójmieście udało mi się znaleźć tylko 1 (taki polecany). I to spory kawałek od Gdańska.
Od Pana Tadeusza Sielawy dostałem gwarancję na naprawę na 6 miesięcy (pod warunkiem wymiany oleju i ponownie filtra zewn. po pierwszych 2tys km.).
Polecam. |
|
|
|
 |
|