Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
drgania przy 120 - 160 km/h
Autor Wiadomość
Levinson
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2006, 16:36   

no od tego chyba zaczne. dzieki za rade. pozdrawiam
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 10-08-2006, 04:06   

Ok powiem ci co powoduje takie drgania jak opisales, najpierw oczewoiscie zakladam ze sparwdziles stan wszystkich tulejek i swozni, zwlaszcza w tylnych zwrotnicach. drgania takie pzrez ciebie opisane powodowac mzoe w dalszej kolejnosci lozysko/piasta kola, u ciebie raczej wykluczyl bym zle wywazenie kol czy nierownomiernie starte opony, bo jak powiedziales trzesie samochodem i za chwile pzrestaje, wskazywalo by to na element zawieszenia lub piasty.
 
 
 
Levinson
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 20:25   

ja osobiscie nie sprawdzalem bo nie znam sie na tyle. ale chlopaki ktorzy wymieniali mi wahacze mowili ze reszta zawieszenia jest igla. jeszcze jedna mysl przychodzi mi do glowy - gdy bylem na ustawieniu geometrii, gosc powiedzial ze nie moze ustawic dobrze tylnych kol, bo jedna sruba jest zapieczona i nie chce jej urwac i ze jedno jest ustawione dobrze a drugie, ktorego nie udalo sie wyregulowac - prawie dobrze. wiec moze to jest przyczyna.. a jak poradzic sobie z ta sruba..? jakims odrdzewiaczem? czy wd40?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 20-08-2006, 11:43   

Levinson, a zamieniales opony i bylo to samo ?
Wywazanie raczej to tylko z kolami na aucie. I wtedy masz pewnosc.
Szkoda ze zaczeles od wymian elem. jakich nie potrzeba bylo wymieniac.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 20-08-2006, 13:52   

...U mniebyło ciut podobnie..koło 120 km/h zaczynało sie bicie na tylnym prawym kole, z poczatku niebyło to uciążliwe i podejrzewałem krzywą felgę, a z biegiem czasu czyli zwiększaniem sie przebiegu stuki narastały, ostatnio nawet jak jechałem wolno i skręcałem ostro w lewo to tez stukało. Majac chwile czasu zdemontowałem koło i to co zobaczyłem delikatnie mnie osłabiło - po wewnętrznej stronie koła tak ok. na 60 stopniach guma była zjechana aż prze druty - po prostu osnowa się przetarła i została cieniutka warstewka gumy - jeszcze chwila i było by bum, nie daj boże jak bym jechał szybko. Jak dorwe aparat to pdrzuce wam fotke. Prawdopodobną przyczyną było wybulenie opony i w tym jednym mijscu dociarało gumę mocniej- to już druga oponka z Michelinów która mi wybuliło i teraz mama jak najgorszą opinie o tej firmie. Założyłem teraz oponke któą miałem w zapasie i będe obserwował co się dzieje. Jak ja zacznie znowu brac z jednej strony to albo geometria albo amorki do kosza.
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
macnow20 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A 2.5 V6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 23
Skąd: BIAŁYSTOK/GDYNIA
Wysłany: 30-10-2008, 14:39   

Pomocy!
2 miesiące temu kupiłem Galanta 2,5 V6, '97, automat.
Wszystko byłoby ok gdyby nie lekkie bicie na kierownicy, które pojawia się podczas przyspieszania przy prędkościach > 40 km/h.
Zamieniałem koła, sprawdzałem trzy razy w różnych zakładach wulkanizacyjnych i to wykluczyło koła jako przyczynę. Postawiłem galantyne do zakładu, chłopaki powiedzieli, że definitywnie trzeba wymienić PRZEGUBY WEWNĘTRZE (rozbite na maxa). Problem jest taki, że są ponoć aż 3 rodzaje tych przegubów wewnętrznych! Różnią je ilość zębów i kątem ułożenia. Jak mogę dowiedzieć się, jaki rodzaj powinien być u mnie ? Po Vinie w ASO nie doszli. Mitsubishi powiedzieli, że do tego modelu/rocznika idą albo NTN albo NSK, różnica między nimi taka, że NTN to 2 przeguby identyczne a NSK to prawy różny od lewego.
Czekam na pomoc !
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 30-10-2008, 15:45   

zamówić 3 rodzaje, rozebrać, sprawdzić, zamontować dobre
albo
rozebrać, sprawdzić, zamówić dobre, złożyć do kupy

innego wyjścia nie ma
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-10-2008, 10:28   

Zapytaj Japaneze, może uda mu się coś dobrać.
 
 
macnow20 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A 2.5 V6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 23
Skąd: BIAŁYSTOK/GDYNIA
Wysłany: 19-03-2009, 10:55   

no, już po robocie,

Dwie półosie wymienione.
Niestety nie obeszło się bez demontażu całego automatu by wyjąć lewą półoś. Utknęła w skrzyni i nie pomogło wybijanie/podważanie. Przy okazji skrzynia została zregenerowana z gwarancją.

Jeśli ktoś będzie zainteresowany to polecę najwyższej klasy profesjonalny zakład mechaniczny zajmujący się regeneracją automatów.

pozdrawiam,

macnow20
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 19-03-2009, 13:25   

Cytat:
Jeśli ktoś będzie zainteresowany to polecę najwyższej klasy profesjonalny zakład mechaniczny zajmujący się regeneracją automatów.
no to poleć, adres podaj...
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
macnow20 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A 2.5 V6 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 23
Skąd: BIAŁYSTOK/GDYNIA
Wysłany: 19-03-2009, 17:10   

oto i namiary:


ZAKłAD MECHANIKI POJAZDOWEJ-NAPRAWA AUTOMATYCZNYCH SKRZYń BIEGóW
inż. Tadeusz Sielawa
Białystok, ul. Tęczowa, tel. 085 745 53 50, 504 045887


Zakładów znających się na automatach (i ludzi) jest niewiele. W białymstoku są 2 a np w Trójmieście udało mi się znaleźć tylko 1 (taki polecany). I to spory kawałek od Gdańska.

Od Pana Tadeusza Sielawy dostałem gwarancję na naprawę na 6 miesięcy (pod warunkiem wymiany oleju i ponownie filtra zewn. po pierwszych 2tys km.).

Polecam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.