4X4 w sedanie i swap na 4g63???? |
Autor |
Wiadomość |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 12-11-2009, 12:42 4X4 w sedanie i swap na 4g63????
|
|
|
Próbowal ktos sprawdzic czy da sie (teoretycznie wszystko sie da) wcisnac z kombi 4x4 skrzynie i tylny most do sedana i co by trzebabylo zmienic no i swapa na 4g63 co kupic zeby to wszystko pieknie gralo??????? Bo bardzo powaznie nad tym mysle!!! A mam zamiar to wykonac w zaciszu przy domowym:D |
|
|
|
 |
skuti_rs
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-12-2009, 17:05
|
|
|
Mój kolega robił swapa właśnie na 4G63, musiał przerobic jedną łape od strony rozrządu i coś z elektryką pozmieniać komp silnika i wiązke itd. W połączeniu z oryginalną skrzynią od 1,6 naprawde robi wrażenie Jedyny problem z którym jak narazie jeszcze nie dał rady to podłączenie obrotomierza pod oryginalny licznik od lancera ( jakby ktoś wiedział coś na ten temat proszę o info ) |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2009, 20:09
|
|
|
damsand, widze z profilu, że masz lancelota CB4W, więc to większy bliźniak (mechanicznie) colta CA0
kolega 4g63colt wsadził co colta silnik 4g63
z tego co słyszałem pasuje z evo 1 2 i 3
oprócz tego eclipse 1g
temat o tym colcie jest tu:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
12 stron lektóry, nie patrz na posty negujące... wiele osób niewiadomo czemu pisze że się nie da i że trudno...
mój kolega też z forum równierz zaczął taki projekt, ale pokaże jak będzie ukończony.
Wymaga troszke pracy, troszke $$ ale podobno się opłaca |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2009, 20:42
|
|
|
Części potrzebne:przednie sanki od 4x4,belka podpierająca skrzynię biegów(ta która idzie od pasa przedniego do sanek) skrzynia 4x4 od mitsu,bak paliwa,poduszka silnika od evoI II III,lancer 4x4 ma z tyłu most tak że Ci dokładnie wszystkiego nie wytłumaczę ale pisz posty a ja będę odpowiadał jeśli w ogóle będziesz miał pytania. |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 10-12-2009, 17:07
|
|
|
Witam !! Ciesze sie ze ktos w koncu mi odpisal. Wydaje mi sie ze najprosciej bedzie zakupienie kombika i przelozenie skrzyni z cala reszta gdy sie z tym uporam to zamontuje silnik !
Chcialem sie jeszcze dowiedziec czy wszystkie wtyczki sa znormalizowane i czy skrzynia z 4x4 fajnie chodzi przy ostrej jezdzie.
A czy w tym kolcie na tylnich kolach tez masz tarcze?
Jeszcze jedno czy jestes z daleka i jezdzisz na zloty mitsumaniakow bo milo bylo by spodkac sie gdy juz zrobie i wymienic uwagi. Jak bys mogl przeslac mi wieksze foty tego Colta bo na forum nie sa za duze .
[ Dodano: 10-12-2009, 17:27 ]
4g63colt napisał/a: | Części potrzebne:przednie sanki od 4x4,belka podpierająca skrzynię biegów(ta która idzie od pasa przedniego do sanek) skrzynia 4x4 od mitsu,bak paliwa,poduszka silnika od evoI II III,lancer 4x4 ma z tyłu most tak że Ci dokładnie wszystkiego nie wytłumaczę ale pisz posty a ja będę odpowiadał jeśli w ogóle będziesz miał pytania. |
powiedz mi skad bierzesz czesci?
[ Dodano: 10-12-2009, 17:43 ]
a i co ze sprzeglem |
|
|
|
 |
qbiec [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2009, 21:56
|
|
|
witam
mam kombi 4x4, nie wiem co masz na mysli pytajac czy skrzynia fajnie chodzi przy ostrej jezdzie. To przeciez cywilny samochod a nie evo Wole nie szalec 17 letnim autem, ciesze ze sluzy mi bezawaryjnie na codzien.
Moj lancer jest nieco wyzej zawieszony niz w wersji z napedem na przod, wiec i w zakretach sie az tak dobrze nie trzyma. Przelozenia skrzyni sa chyba takie same jak w wersji z napedem na przod
Jesli chodzi o sprzeglo, to jest problem z dostepem ze wzgledu na budowe skrzyni biegow.
PS. jak jestes zainteresowany, to na PW wysle Ci nr telefonu do goscia z Wroclawia, ktory chyba ma rozbitka kombi 4x4 |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2009, 22:11
|
|
|
skuti_rs napisał/a: | Jedyny problem z którym jak narazie jeszcze nie dał rady to podłączenie obrotomierza pod oryginalny licznik od lancera ( jakby ktoś wiedział coś na ten temat proszę o info ) | pw |
Ostatnio zmieniony przez gigant87 10-12-2009, 22:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2009, 22:27
|
|
|
Części biorę częściowo z U.K,i część załatwiłem w PL,skrzynia 4x4 jest krótka a jutro dam Ci odpowiedz co do sprzęgła ,ja użyłem skrzyni od eclipse GSX razem ze sprzęgłem.
[ Dodano: 11-12-2009, 19:14 ]
Jeśli będziesz używał 4g63 to sprzęgło zgra się ze skrzynią. |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 12-12-2009, 20:05
|
|
|
pytanko apropo hamulcow bo mam 2 pary alufelg na 4 srubki a widze ze ty zamontowales piasty na 5 s zeby zaciski i tarcze od eclipsa weszly
ja bym raczej piast nie zmienial tylko bym zmienil tarcze i zaciski znasz jakies pasujace bo orginaly to raczej przy 200hp maga byc troche za slabe
a i czy abs masz? |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2009, 22:09
|
|
|
ABS-u nie mam,piasty i hamulce już miałem tak że to była kwestia przełożenia,u Ciebie jest trochę inaczej,rozstaw w evo jest 4x114.3 Ty masz 4x100 zaciski od evo podejdą ale będzie problem z tarczami,można zawsze nawiercić nowe dziury w tarczach. |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 12-12-2009, 22:33
|
|
|
rozstaw mam 4x113 bo niedawno kupilem felgi z nowymi oponami dlatego szkoda by mi ich bylo
[ Dodano: 12-12-2009, 22:39 ]
tarcze tez sa jeszcze nowki no i klocuszki tez
wpadlem na genialny plan zeby kupic eclipse pierwszej generacji z silnikiem 4g63t moze byc w oplakanym stanie wizualnym byle by serduszko bylo zdrowe buda i reszte poroskrecac i sprzedac na czesci a rame na zlom albo tez sprzedac potrzebne czesci po przekladac
fotele kierowcy pasazera hamulce
silnik wydech
moze i skrzynie gdyby sie udalo znales awd taka eclipse
a most tylni z lancera kombi bo z eclipsy byl by problem chyba !? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 12-12-2009, 23:03
|
|
|
damsand napisał/a: | rozstaw mam 4x113 |
w czym, w CB4A ??? Fabryka to 4x100 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2009, 23:35
|
|
|
Siema rosomak1983, damsand, co do tylnego dyfra nie możesz użyć tego od klipera do skrzyni od lancerka,inne przełożenia,hamulec od pierwszej generacji powinien podejść. |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
|
|
|
 |
jean_1
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 4WD 4G63 Power
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 30-06-2014, 17:16 4X4 w sedanie i swap na 4g63????
|
|
|
Temat widzę że umarł dawno temu ...
Więc jak to z tym swapem jest ???
Udało się komuś wpakować napędy od kombi 4x4 do sedana ???
Jestem na etapie przemyśleń. Mam kombi 4x4 z 4G63 SOHC na pokładzie , śmiga to bardzo
fajnie, tylko że niestety to jest kombi ...
Jakiś czas temu po drugim już zarżnięciu silnika 1.6 4G92 , wpakowałem mu 4G63 SOHC od galanta ... auto zrobiło się znacznie bardziej zadziorne ....
fajnie, tylko że niestety to jest nadal kombi ...
Wczoraj ... ni z gruszki ni z pietruszki wpadł mi w moje łapki sedanik
Kombi mimo iż technicznie stan jest ok, to jednak upier....dzieliłem sobie że
chce serducho wraz z skrzynią, napędami 4x4 zaznaczam wpakować w budę sedana ...
Różnice w podłodze obu aut widać od razu ... jednak ... czy to się da ???
przód jasna sprawa ... najlepiej całość z saniami przekręcić i pewnie wszystko spasuje.
tylko co z tyłem ?? wydaje mi się że tunel środkowy w sedanie jest płytszy ... i jak wiele
trzeba pracy aby tył z kombi ochrzcić z tyłem w sedanie ...
Kto takiego moda poczynił ??? rady ??? porady ??? krytyka mile widziana
A może ktoś mnie po prostu wyleczy i przygarnie ??? http://omega-rally.ddns.net/omega/wp/?p=2013
Aktualnie 4G63 przechodzi malutki remoncik - wymiana uszczelki pod głowicą .... uszczelniaczy zaworów i takie tam prace z tym związane ... jutro głowica wędruje
do sprawdzenia i szlifowania , czy aby z nią wszystko ok.
[ Dodano: 02-07-2014, 17:00 ]
Czyż by panowała w tym temacie jakaś zmowa milczenia ???? nikt nic nie zrobił takiego ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|