Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Chooper
11-12-2009, 20:02
carisma gdi 125 kM
Autor Wiadomość
Carismarcin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 11-12-2009, 18:54   carisma gdi 125 kM

Mam problem z błyskającą kontrolką żółtą przy pokonywaniu zakrętu w lewo.
_________________
Carisma GDI LX
 
 
bob3229
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2009, 19:01   

określ dokładnie która kontrolka moim zdaniem płyn do spryskiwacza się kończy
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 11-12-2009, 19:01   

Co jest na tej kontrolce? (sprawdź poziom oleju).
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Carismarcin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 11-12-2009, 19:03   

kontrolka od diagnostyki silnika gdi 97r.
_________________
Carisma GDI LX
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2009, 19:04   

Kontrolka od oleju jest raczej czerwona.Zółty kolor oznacza mniej poważny problem.
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 11-12-2009, 19:55   

adamovicius, np. w galancie EA są dwie: od ciśnienia i od poziomu (nigdy nie pamiętam która jaki ma kolor) - jedna z nich jest czerwona a druga pomarańczowa. Nie pamiętam też, czy w Cari GDI nie jest podobnie - stąd moja rada, profilaktycznie nie zawadzi sprawdzić.

Edit: a świeci się checkengine :)
Czyli: 1. Profilaktycznie można wyczyścić przepustnicę i silnik krokowy, ale to GDI więc:
2. Podpinamy pod komputer i potrzebny jest kod błędu. Skoro przy skręcaniu, to może któryś z rozlicznych czujników ma pośniedziały kabelek i gubi styk od siły odśrodkowej.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
Ostatnio zmieniony przez Koyocik 11-12-2009, 19:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2009, 19:57   

dolej plynu do spryskiwaczy
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-12-2009, 20:02   

mało płynu od spryskiwaczy wałkowane wielokrotnie.

Autora proszę na przyszłość o inne tytułowanie tematu tj. czego on dotyczy a nie wpisywanie modelu auta.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.