 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Chooper 11-12-2009, 20:02 |
carisma gdi 125 kM |
Autor |
Wiadomość |
Carismarcin
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 26 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 11-12-2009, 18:54 carisma gdi 125 kM
|
|
|
Mam problem z błyskającą kontrolką żółtą przy pokonywaniu zakrętu w lewo. |
_________________ Carisma GDI LX |
|
|
|
 |
bob3229 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2009, 19:01
|
|
|
określ dokładnie która kontrolka moim zdaniem płyn do spryskiwacza się kończy |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
|
|
|
 |
Carismarcin
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 26 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 11-12-2009, 19:03
|
|
|
kontrolka od diagnostyki silnika gdi 97r. |
_________________ Carisma GDI LX |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2009, 19:04
|
|
|
Kontrolka od oleju jest raczej czerwona.Zółty kolor oznacza mniej poważny problem. |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 11-12-2009, 19:55
|
|
|
adamovicius, np. w galancie EA są dwie: od ciśnienia i od poziomu (nigdy nie pamiętam która jaki ma kolor) - jedna z nich jest czerwona a druga pomarańczowa. Nie pamiętam też, czy w Cari GDI nie jest podobnie - stąd moja rada, profilaktycznie nie zawadzi sprawdzić.
Edit: a świeci się checkengine
Czyli: 1. Profilaktycznie można wyczyścić przepustnicę i silnik krokowy, ale to GDI więc:
2. Podpinamy pod komputer i potrzebny jest kod błędu. Skoro przy skręcaniu, to może któryś z rozlicznych czujników ma pośniedziały kabelek i gubi styk od siły odśrodkowej. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
Ostatnio zmieniony przez Koyocik 11-12-2009, 19:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2009, 19:57
|
|
|
dolej plynu do spryskiwaczy |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-12-2009, 20:02
|
|
|
mało płynu od spryskiwaczy wałkowane wielokrotnie.
Autora proszę na przyszłość o inne tytułowanie tematu tj. czego on dotyczy a nie wpisywanie modelu auta. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
|
|