Przesunięty przez: Hubeeert 01-10-2009, 15:21 |
[1G 90-94] Ustawienia rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-11-2009, 17:42
|
|
|
To skoro już doszliśmy do porozumienia o które koło chodzi mógłbyś mi wyjaśnić jego dwumasowość ? Bo mi się zawsze wydawało, że dwumasowość w kole (zamachowym akurat) polega na tym, że ma dwa punkty ciężkości dlatego nazywa się dwumasowym.
W kole pasowym jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest zrobione z dwóch kawałków metalu, które przedziela guma.. i to w zasadzie tyle, ale to chyba nie czyni go dwumasowym ?
Niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu jeśli się mylę |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-11-2009, 17:50
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | W kole pasowym jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest zrobione z dwóch kawałków metalu, które przedziela guma.. i to w zasadzie tyle, |
Dokładnie tak. W samym zastosowaniu tego koła w tym przypadku chodzi o zniwelowanie szarpnięć paska rozrządu. I to czyni go dwumasowym. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Jankiel
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 1 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 10-12-2009, 20:18
|
|
|
Witam wszystkich miłośników tych samochodów!!!
[Na wstępie zaznaczam, że od dzisiaj jestem użytkownikiem tego forum i po raz pierwszy poszukuję pomocy odnośnie problemów z samochodem w internecie].
Poszukuję pomocy ponieważ muszę wymienić paski rozrządu...
Prosiłbym o rysunki [jeśli to możliwe] i opis dotyczący ustawienia ich...
Moje auto : M. Eclipse - 2.0 16V DOHC 1992 |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 11-12-2009, 00:12
|
|
|
WITAM tyle razy był wałkowany temat wymiana rozrzadu 4g63 i prawie tyle samo był wałkowany temat nieudanej próby jego wymiany ale widze wszyscy mitsumaniacy uparci
nieszkoda wam silnika czasu i pieniedzy ?? sama wymiana nie jest kosztowna ale zle to zrobic można dołożyć duzo wiecej ........ |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 11-12-2009, 19:24
|
|
|
barteski napisał/a: | WITAM tyle razy był wałkowany temat wymiana rozrzadu 4g63 i prawie tyle samo był wałkowany temat nieudanej próby jego wymiany ale widze wszyscy mitsumaniacy uparci
nieszkoda wam silnika czasu i pieniedzy ?? sama wymiana nie jest kosztowna ale zle to zrobic można dołożyć duzo wiecej ........ |
barteski jak znasz mechanika który potrafi to zrobić bez problemów to po prostu poleć koledze. Moim zdaniem lepiej to robić samemu jeśli ma się choć trochę predyspozycji.
np. tak
http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-12-2009, 22:45
|
|
|
W warszawie na pewno by się kilku znalazło :> |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 11-12-2009, 23:24
|
|
|
wuerce, niepolece bo w rejonie wrocław sam poprawiałem około 12 sztuk po takich własnie machanikach godnych polecenia |
|
|
|
 |
Futrzakowaty
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse'92 2.0 DOHC 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 27 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-12-2009, 19:19
|
|
|
witam!
ja tam nie wiem ale u siebie sam ustawiałem rozrząd i jest git- tyle ze ja to robilem na wyjętym silniku bo jak dla mnie to ja nie widze innej możliwości dokładnego ustawienia zwałaszcza jeśli ktoś ma klime- bo ja akurat se wywalilem i mam teraz ladny dostemp:D
przy tym silniku trzeba byc bardzo dokładnym i robic to na spokojnie a nie szybciej szybciej bo nastepny klijent czeka:p
Autko Eclipse '92 2.0 16v |
Ostatnio zmieniony przez Futrzakowaty 13-12-2009, 12:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 12-12-2009, 23:14
|
|
|
Futrzakowaty, dokładnie to nie jest na czas a na dokładnosc
a z ta klima to praktycznie wszystkie 1g maja |
|
|
|
 |
Futrzakowaty
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse'92 2.0 DOHC 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 27 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-12-2009, 11:59
|
|
|
wiem ale ja wolalem wyrzucic klime bo i tak nie jestem jej zwolennikiem- w zamian zyskalem taki dostemp ze bez problemu moge zmierzyc odleglosc miedzy napinaczem a ramieniem rolki:D
dla mnie to wazniejsze |
|
|
|
 |
|