Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
01-10-2009, 15:21
[1G 90-94] Ustawienia rozrządu
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 17:42   

To skoro już doszliśmy do porozumienia o które koło chodzi mógłbyś mi wyjaśnić jego dwumasowość ? Bo mi się zawsze wydawało, że dwumasowość w kole (zamachowym akurat) polega na tym, że ma dwa punkty ciężkości dlatego nazywa się dwumasowym.
W kole pasowym jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest zrobione z dwóch kawałków metalu, które przedziela guma.. i to w zasadzie tyle, ale to chyba nie czyni go dwumasowym ?
Niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu jeśli się mylę :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2009, 17:50   

Maretzky85 napisał/a:
W kole pasowym jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest zrobione z dwóch kawałków metalu, które przedziela guma.. i to w zasadzie tyle,

Dokładnie tak. W samym zastosowaniu tego koła w tym przypadku chodzi o zniwelowanie szarpnięć paska rozrządu. I to czyni go dwumasowym.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Jankiel 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1
Skąd: Zgierz
Wysłany: 10-12-2009, 20:18   

Witam wszystkich miłośników tych samochodów!!!
[Na wstępie zaznaczam, że od dzisiaj jestem użytkownikiem tego forum i po raz pierwszy poszukuję pomocy odnośnie problemów z samochodem w internecie].

Poszukuję pomocy ponieważ muszę wymienić paski rozrządu...
Prosiłbym o rysunki [jeśli to możliwe] i opis dotyczący ustawienia ich...

Moje auto : M. Eclipse - 2.0 16V DOHC 1992
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 11-12-2009, 00:12   

WITAM tyle razy był wałkowany temat wymiana rozrzadu 4g63 i prawie tyle samo był wałkowany temat nieudanej próby jego wymiany ale widze wszyscy mitsumaniacy uparci
nieszkoda wam silnika czasu i pieniedzy ?? sama wymiana nie jest kosztowna ale zle to zrobic można dołożyć duzo wiecej ........
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 11-12-2009, 19:24   

barteski napisał/a:
WITAM tyle razy był wałkowany temat wymiana rozrzadu 4g63 i prawie tyle samo był wałkowany temat nieudanej próby jego wymiany ale widze wszyscy mitsumaniacy uparci
nieszkoda wam silnika czasu i pieniedzy ?? sama wymiana nie jest kosztowna ale zle to zrobic można dołożyć duzo wiecej ........


barteski jak znasz mechanika który potrafi to zrobić bez problemów to po prostu poleć koledze. Moim zdaniem lepiej to robić samemu jeśli ma się choć trochę predyspozycji.
np. tak
http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-12-2009, 22:45   

W warszawie na pewno by się kilku znalazło :D :>
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 11-12-2009, 23:24   

wuerce, niepolece bo w rejonie wrocław sam poprawiałem około 12 sztuk po takich własnie machanikach godnych polecenia
 
 
 
Futrzakowaty 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse'92 2.0 DOHC 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-12-2009, 19:19   

witam!

ja tam nie wiem ale u siebie sam ustawiałem rozrząd i jest git- tyle ze ja to robilem na wyjętym silniku bo jak dla mnie to ja nie widze innej możliwości dokładnego ustawienia zwałaszcza jeśli ktoś ma klime- bo ja akurat se wywalilem i mam teraz ladny dostemp:D
przy tym silniku trzeba byc bardzo dokładnym i robic to na spokojnie a nie szybciej szybciej bo nastepny klijent czeka:p

Autko Eclipse '92 2.0 16v
Ostatnio zmieniony przez Futrzakowaty 13-12-2009, 12:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 12-12-2009, 23:14   

Futrzakowaty, dokładnie to nie jest na czas a na dokładnosc :)
a z ta klima to praktycznie wszystkie 1g maja :D
 
 
 
Futrzakowaty 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse'92 2.0 DOHC 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-12-2009, 11:59   

wiem ale ja wolalem wyrzucic klime bo i tak nie jestem jej zwolennikiem- w zamian zyskalem taki dostemp ze bez problemu moge zmierzyc odleglosc miedzy napinaczem a ramieniem rolki:D
dla mnie to wazniejsze
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.