Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Piszczenie i buczenie hamulców.
Autor Wiadomość
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21-12-2009, 11:46   Piszczenie i buczenie hamulców.

O jakiegoś Czaus czasami mi piszczą hamulce, ale ostatnio przy hamowaniu (mała prędkość ) hamulce mi zaczęły buczeć jak w starym autosanie. Generalnie zbiegło się to nagłym ochłodzeniem czy mam się tym przejmować ?
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2009, 12:18   

nie musisz - większość z nas to przerabiała - ja wymieniłem na ferrordo (260 zł z wymiana) i juz nie piszczą :D
 
 
androzek 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 126
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 21-12-2009, 13:18   

markyz napisał/a:
nie musisz - większość z nas to przerabiała - ja wymieniłem na ferrordo (260 zł z wymiana) i juz nie piszczą :D


Czy w serwisie?,poza nim?na gwarancji?
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2009, 13:39   

hamulce nie podlegaja gwarancji - kupilem klocki w forumowym sklepie :D i wymienilem po drodze do pracy w przydroznym warsztacie (pół godziny roboty) pozdr
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 21-12-2009, 13:54   

Mi piszczały i liczyłem się już z wymianą...Priszoł przegląd,wpisałem uwagę-mechanik stwierdził,że są jeszcze wporzo i pochulają jeszcze a co do piszzcenia to rozebrali przeczyścili poskładali i już nie piskają.
A czy buczenie hamulców i to przy niskich temperaturach to nie oznaka zdeformowanych powierzczni tarcz-może przetoczenie wystarczy (jeżeli jeszcze materiału wystarczy)...
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-12-2009, 14:59   

sylb, tak jak pisze markyz, kupić klocki - ja mam TRW czyli dawny Lucas i przeszło i piszczenie i buczenie. Niestety klocki nie podlegają gwarancji - chociaz tutaj trudno mówić o efekcie zużycia, raczej jest to wada "wrodzona" ori klocków. Jak by któs miał dużo czasu to pewnie wyprocesowałby coś tam z uwagi na niezgodność towaru, ale taniej wymienić klocki.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2009, 18:11   

U mnie od 11 tys. km na przedniej osi działają tarcze Ashika i klocki Textar. Pieknie się sprawują i zero hałasu, buczenia, piszczenia i takich tam. A najlepsze z tego wszystkiego bylo to że komplet tarcz, klocków i wymiana kosztowały mniej niż 1 tarcza oryginalna w ASO :mrgreen:

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 21-12-2009, 19:48   

niewiem jak u ciebie ale u mnie textary wytrzymały 13 tyś!!!! fakt - klocki rewelka - lepsza skuteczność , nie brudzą pyłem felg, ale przebieg mnie zabił....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2009, 19:58   

jmgmotocykle napisał/a:
niewiem jak u ciebie ale u mnie textary wytrzymały 13 tyś!!!! fakt - klocki rewelka - lepsza skuteczność , nie brudzą pyłem felg, ale przebieg mnie zabił....


Aż z ciekawości sprawdzę ile klocka zostało. A tak na marginesie to oryginalne wytrzymywały mi 17-20 tys. km, więc też nie za wiele. W beemce, którą jeżdżę o wiele dynamiczniej i szybciej niż Outkiem, klocki wystarczają średnio na 30 tys. km. Wydaje mi sie zatem że dużą rolę odgrywa tu waga auta oraz mała średnica tarczy w przypadku Outlandera.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 21-12-2009, 20:02   

u mnie też średnia 17-19 tyś . - ale ma ciężką nogę...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2009, 20:07   

A po wymianie na te Textary i tarcze Ashika to auto staje prawie dęba :D Innymi słowy hamowanie jest o wiele lepsze niż na oryginalnych podzespolach. I to wszystko za ułamek ceny części oryginalnych.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 21-12-2009, 20:30   

napisz coś więcej o tych tarczach - przymierzam się do wymiany ale myślałem o jakiś nacinanych - ate, brembo, lucas...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2009, 20:46   

jmgmotocykle napisał/a:
napisz coś więcej o tych tarczach - przymierzam się do wymiany ale myślałem o jakiś nacinanych - ate, brembo, lucas...


Tarcze jak tarcze, gładkie nie nawiercane jak oryginały. Te nawiercane pewnie są i lepsze ale słyszałem że mogą hałasować przy hamowaniu z powodu rowków, dlatego Ashika to był taki złoty środek. Angielski Blueprint robi też dobrej jakości zamienniki do Outka, m.in tarcze.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
tytko 
Forumowicz

Auto: 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: ROW Wodzisław Ślaski
Wysłany: 21-12-2009, 21:45   

U mnie też piszczą oryginalne hample , ale tylko przy bardzo małych prędkościach tzn. 5-15 km
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2009, 22:34   

Aha...., żeby nie było niedomowień: tarcze które teraz mam są oczywiście wentylowane jak oryginalne.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.