po wymianie wtrysków??? |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 23-12-2009, 19:52 po wymianie wtrysków???
|
|
|
Dziś w arsztacie wymieniali w moim samochodzie wtryskiwacze oraz słynny simering w pompie. Efekt tej wymiany jest taki: pod maską zamiast pracy silnika słychać karabin maszynowy, z tłumika biały dym (czyli zapowietrzony układ) maksymalna prędkość jaką można było rozwinąć to 40.Podpowiedzcie cóż mogło się stać? |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 23-12-2009, 20:55 Re: po wymianie wtrysków???
|
|
|
jawaldek napisał/a: | Dziś w arsztacie wymieniali w moim samochodzie wtryskiwacze oraz słynny simering w pompie. Efekt tej wymiany jest taki: pod maską zamiast pracy silnika słychać karabin maszynowy, z tłumika biały dym (czyli zapowietrzony układ) maksymalna prędkość jaką można było rozwinąć to 40.Podpowiedzcie cóż mogło się stać? |
Coś nie tak zrobili z wtryskiwaczami, na bank! Nie ma żadnych wycieków paliwa przy wtryskiwaczach? |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
Darek123456
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 13 Skąd: Pilichowo
|
Wysłany: 23-12-2009, 21:20
|
|
|
Do wymienienia simeringu wyjeli pompe i montując spowrotem pszestawili kąt wtrysku. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 23-12-2009, 22:24
|
|
|
stegano napisał/a: | Nie ma żadnych wycieków paliwa przy wtryskiwaczach? |
Ano właśnie nie ma wycieków.Może to wina dorabianych podkładek do wtrysków ale pod przewały. Czy możliwe jest aby wszystkie cztery wtryski były wadliwe ??? Darek123456 napisał/a: | montując spowrotem pszestawili kąt wtrysku |
I to chyba jest najbardziej prawdopodobne aczkolwiek twierdzili że było "wszystko" OK że ustawili na znaki. Teraz pytanie ->> czy uda Im się ustawić bez aparatury ( nie wiem czy coś takiego nawet istnieje?? ) tak aby było dobrze.Najgorsze że bez samochodu zostałem na Święta A tak przy okazji Wesołych Świąt dla Wszystkich Mitsumaniaków tych zmotanych i bez zmot,terenowych,osobowych i ciężarowych |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 23-12-2009, 22:37
|
|
|
jawaldek napisał/a: | stegano napisał/a: | Nie ma żadnych wycieków paliwa przy wtryskiwaczach? |
Ano właśnie nie ma wycieków.Może to wina dorabianych podkładek do wtrysków ale pod przewały. Czy możliwe jest aby wszystkie cztery wtryski były wadliwe ??? Darek123456 napisał/a: | montując spowrotem pszestawili kąt wtrysku |
I to chyba jest najbardziej prawdopodobne aczkolwiek twierdzili że było "wszystko" OK że ustawili na znaki. Teraz pytanie ->> czy uda Im się ustawić bez aparatury ( nie wiem czy coś takiego nawet istnieje?? ) tak aby było dobrze.Najgorsze że bez samochodu zostałem na Święta A tak przy okazji Wesołych Świąt dla Wszystkich Mitsumaniaków tych zmotanych i bez zmot,terenowych,osobowych i ciężarowych |
Czy dorabiane podkładki mają wywiercone po dwa otworki? |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
Darek123456
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 13 Skąd: Pilichowo
|
Wysłany: 23-12-2009, 22:48
|
|
|
Skoro są nowe wtryski to pszed montarzem było ustawione ciśnienie otwarcia końcówek. I skoro pyliły są dobre. A o których podkładkach mowa??
Wesołych świąt.
[ Dodano: 23-12-2009, 22:52 ]
jawaldek napisał/a: | I to chyba jest najbardziej prawdopodobne aczkolwiek twierdzili że było "wszystko" OK że ustawili na znaki. Teraz pytanie ->> czy uda Im się ustawić bez aparatury ( nie wiem czy coś takiego nawet istnieje?? ) tak aby było dobrze.Najgorsze że bez samochodu zostałem na Święta A tak przy okazji Wesołych Świąt dla Wszystkich Mitsumaniaków tych zmotanych i bez zmot,terenowych,osobowych i ciężarowych
_________________ |
Ustawienie kątu wtrysku morzna sprawdzić nie wyciągając pompy rozpoczęcie wtrysku ma miejsce gdy zawory są zamknięte a tłok znajduje się 3mm pszed GMP |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
Darek123456
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 13 Skąd: Pilichowo
|
Wysłany: 23-12-2009, 23:17
|
|
|
stegano napisał/a: | Nie wiem jak po polsku, ale po angielsku to LEAK WASHERS. |
Brzmi jak podkładka pszeciekania paliwa Jutro Dowiem Sie Czegoś Więcej. |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 23-12-2009, 23:34
|
|
|
Pompe mogli ustawic na znaki. Tzn. widac znak na bloku silnika przy kole drugii znak na samej pompie ale powinno sie jeszcze zdjac pokrywe zaworow i sprawdzic czy garb na walku sie zgadza. Jak tego nie zrobili to mieli 50% szans ustawienia dobrze. Moze jest obrocone o 180 stopni choc nie wiem czy wtedy by wogole zapalil |
|
|
|
 |
lele
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2.8 4m40 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 24-12-2009, 08:04
|
|
|
napewno zle jest ustawiona pompa wczoraj mialem taki sam problem trzeba wyciagnac ustawic na znaki i bedzie ok. |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-12-2009, 09:38
|
|
|
Ja w ciężarowym Mercedesie Lk 1220L miałem ciekawy przypadek. Pompa była ustawiona na znaki i samochód nie chciał jechać. A wszytko było tak jak ma być. Pompa została ustawiona przez fachowca bez patrzenia na znaki i chodzi jak nowy. Znowu czuć 211km
Fabryka też się myli |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-12-2009, 18:03
|
|
|
Dzięki za informacje. Po świętach będą "walczyć?? " z ustawieniem pompy. Pozdrawiam A wtryski ustawili na 170.
Powracam do tematu bo nadal Misiek na kanale stoi Pompa całkowicie zregenerowana ustawiona na ciśnienie 200, nowe wtryski ustawione na 150,podkładki pod wtryski prawidłowe teraz jest cicho pod maską tzn nie ma karabinu maszynowego lecz jest nierówna praca silnika.Wtryski odpowietrzone,po dodaniu gazu czarny dym z rury->>ale tylko na chwilę potem lekko biały. Czy może być to oznaką źle ustawionej pompy?? czy może jeszcze inna przyczyna?? A może jednak gdzieś jeszcze powietrze bierze? Trochę motam się z pytaniami ale jak nie ma się samochodu od 3 tygodni to....sami rozumiecie |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|