Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Jak wam zapala diesel zimą?
Autor Wiadomość
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 17-12-2009, 18:33   

Gumowe węże to 8mm czy 10mm ?
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
leśniczy22 
Forumowicz

Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Widawa
Wysłany: 17-12-2009, 22:33   

Wybacz ale nie grzebie sam w samochodzie a mój Nick jest zgodny z tym czym się zajmuję. Kolega Gene jest bardzo otrzaskany w sprawach technicznych.
_________________
leśniczy22
 
 
kawekk 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Orzysz
Wysłany: 20-12-2009, 03:32   

a jak bym zamontował zaworek tuż przed filtrem paliwa (pomiędzy zbiornikiem a filtrem)??
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 20-12-2009, 12:10   

do filtra kupilem 8mm wezyk i pasowal, widzialem tez wezyki 7,5mm - moze by nawet ciasniej wlazily bo ta 8 tak lekko weszla
 
 
leśniczy22 
Forumowicz

Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Widawa
Wysłany: 20-12-2009, 12:53   

Zaworek zakładasz żeby paliwo nie schodziło z pompy więc jaki widzisz sens zakładania zaworka przed pompą? Może ja głupi jestem ale dla mnie to nie ma sensu.
_________________
leśniczy22
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 20-12-2009, 17:55   

Jezeli wszystko jest ok to nie jest potrzebny zaden zaworek.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 20-12-2009, 22:19   

Faraonix napisał/a:
Jezeli wszystko jest ok to nie jest potrzebny zaden zaworek.

Jasna sprawa.

A propo odpalania-do tej pory kręcił i odpalał mi pięknie-aż któregoś pięknego dnia niestety przestał.Po długim kręceniu stwierdziłem że zajżę pod machę i okazało się że pompka ręczna robi na sucho,nie podaje paliwa,zaznaczam że paliwo z BP,więc nie mogło zamarznąć i czujnik wody w filtrze nic nie wykazywał....
Stawiam,że gdzieś była odrobina wody i złapało,tylko w którym miejscu :?: :roll:
 
 
leśniczy22 
Forumowicz

Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Widawa
Wysłany: 21-12-2009, 11:16   

No i po tych mrozach widzę, że muszę jechać walczyć z całym układem paliwowym. Kręcę, kręcę a on ani dudu.
_________________
leśniczy22
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 21-12-2009, 16:59   

gołąb napisał/a:
zaznaczam że paliwo z BP

Chyba się w tym roku z paliwem zepsuli bo też na BP tankowałem i też łapie.
gołąb napisał/a:
że gdzieś była odrobina wody i złapało,tylko w którym miejscu :?: :roll:

Nie wiem czemu ale obstawiał bym na wyjściu ze zbiornika i sprawdź korek do wlewu jeśli zapchany/zamarzł
(pompa wytworzy podciśnienie) to po odkręceniu usłyszysz syczenie powietrza.
leśniczy22 napisał/a:
No i po tych mrozach widzę, że muszę jechać walczyć z całym układem paliwowym. Kręcę, kręcę a on ani dudu.

Niestety nie Ty jeden w moich okolicach już parę terenówek stoi na poboczach ( w zaprzyjaźnionym warsztacie zlewają paliwo z zamarzniętych i nowym zalewają) i nie jest to postój zaplanowany a raczej wymuszony zamarzniętym paliwem.Ogrzewany garaż też na nic się nie zda jeśli w paliwie woda bo podczas jazdy,przy takim mrozie, złapie.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Darek123456 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 13
Skąd: Pilichowo
Wysłany: 23-12-2009, 19:31   

Misiek 2.8 TD ma wbudowane w filtrze paliwa podgrzewacz ktury utrzymuje temperature około 50 stopni C i są w nim też zaworki czyli jeżeli jest sprawny to mątarz dodatkowego zaworku jedynie na powrocie i zamarzanie paliwa raczej nie grozi.




A te inne terenówki co stoją zamarznięte to knota im pod filter powietrza albo kopciucha pod mise :twisted:
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 23-12-2009, 19:50   

Darek123456 napisał/a:
Misiek 2.8 TD ma wbudowane w filtrze paliwa podgrzewacz ktury utrzymuje temperature około 50 stopni C i są w nim też zaworki czyli jeżeli jest sprawny to mątarz dodatkowego zaworku jedynie na powrocie i zamarzanie paliwa raczej nie grozi


W którym miejscu jest ten podgrzewacz? i w jaki sposób utrzymuje tą temperature?
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
Darek123456 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 13
Skąd: Pilichowo
Wysłany: 23-12-2009, 21:06   

W orginale montowany jest pompka ręczna z podgrzewaczem paliwa i czujnikiem temperatury do kturej przykręcony jest filtr paliwa różni się od zamiennika bez podgrzewacza tym że ma tłoczek wykręcany i pompuje się w bok a zamiennik ma zgury naciskany grzybek. Od podgrzewacza i czujnika idą kable do kostki pod filtrem zaraz obok kostki czujnika wody w filtrze. Informacje o temperaturze są pszekazywane do komputera i mają wpływ na prace silnika i dawke spalania.
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 23-12-2009, 21:48   

Darek123456 napisał/a:
W orginale montowany jest pompka ręczna z podgrzewaczem paliwa i czujnikiem temperatury do kturej przykręcony jest filtr paliwa różni się od zamiennika bez podgrzewacza tym że ma tłoczek wykręcany i pompuje się w bok a zamiennik ma zgury naciskany grzybek. Od podgrzewacza i czujnika idą kable do kostki pod filtrem zaraz obok kostki czujnika wody w filtrze. Informacje o temperaturze są pszekazywane do komputera i mają wpływ na prace silnika i dawke spalania.


No ale przecież jak samochód jest wyłączony, to jaki ma sens taki podgrzewacz? Czy on zaczyna grzać po przekręceniu kluczyka w stacyjce?
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
Darek123456 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 13
Skąd: Pilichowo
Wysłany: 23-12-2009, 22:37   

Zaczyna grzać po przekrenceniu kluczyka. nagrzewa paliwo wpływające do filtra i parafina nie zakleja ścianek. Powrut paliwa podgrzanego do zbiornika paliwa odbywa się praktycznie w środek sidka przez kture jest zaciągane. W praktyce całe paliwo w zbiorniku morze zamarznąć a wokół smoka będzie ciepłe Czujnik temperatury paliwa steruje podgrzewaczem w zalerzności od potrzeb utrzymując temperature około 50st C
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 23-12-2009, 22:47   

Darek123456 napisał/a:
Zaczyna grzać po przekrenceniu kluczyka. nagrzewa paliwo wpływające do filtra i parafina nie zakleja ścianek. Powrut paliwa podgrzanego do zbiornika paliwa odbywa się praktycznie w środek sidka przez kture jest zaciągane. W praktyce całe paliwo w zbiorniku morze zamarznąć a wokół smoka będzie ciepłe Czujnik temperatury paliwa steruje podgrzewaczem w zalerzności od potrzeb utrzymując temperature około 50st C


Dzięki za odpowiedz.
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.