Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Reaktywacja Lancera
Autor Wiadomość
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
  Wysłany: 25-08-2006, 00:03   Reaktywacja Lancera

Witam ponownie,
PAnowie co do mojego autka które opisywałem na forum mitsubishiklub gdzie twierdzilem ze przedemna dluga droga do doprowadzenia go do stanu normatywnego. Powiem tak jestem przy koncu oprecji. Amory, rozrzad(kpl), filtry, płyny, wywarzanie, regulacja zaworow, wydech(nowka), przede mna jeszcze wymiana olejow, konserwacja podwozia przed zima, wymiana kompletna sprzegła no i regulacja przepustnicy, zapłonu oraz czyszczenie silniczka krokowego. Zmiany odczuwalne po zrobieniu dotychczasowych czynnosci: to auto chce pedzic!!!!!! No krótko mowiac nie ma na niego mocnych a to tylko 8 v no i ten 1,5. PAnowie juz sobie wyobrazam co wy odczuwacie w 1,6 oraz 1,8 to juz musi przypominac start promem kosmicznym. Silnikiem zdecydowanie ciszej chodzi po regulacji zaw. jeszcze tylko go trzeba kultury nauczyc. Pytanie czy u was w tym silniku wystepuje swego rodzaju cykanie? przypomina mi to troche Poloneza. Oczywiscie nie wspominam o dbalosc szczegolowa karoserii dwa razy w tygodniu mycie plus raz w tygodniu pastowanie. EFEKT: Przechodzien: Panie to nowka z salonu? JA:Nie, jest prawie pelnoletni Przechodzień: Chyba kierowca!!!!!! :P
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-08-2006, 09:12   

Cykanie to prawdopodobnie hałas listwy wtryskowej, u mnie też jest. Ale póki wtryski nie leją nie ruszam. Nadmienię że zawsze cykało, odkąd mam mojego Lancera, ale słychać to tylko na wolnych obrotach.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 25-08-2006, 12:24   

CZyli by sie tego ewentulanie pozbyc należało by....? JAkie moga byc konsekwencje? I jeszcze jdna kwestia autko ma 178 tys i zalany olej 5w-50 mobila pelny syntetyk i od momentu wymiany simmeringu brak ubytkow oleju. Czas nadszedl na wymiane oleju lac ten sam az do 200 tys?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 25-08-2006, 14:18   

LAc ten sam olej nawet dluzej niz 200kkm o ile bedzie taka okazja. Jak nie masz wyciekow to silnik na takim oleju na pewno ci sie odwdzieczy :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 26-08-2006, 13:41   

http://www.allegro.pl/ite..._88_93_rok.html

Ta lsitwa zapewne by pasowała do mojego autka, pytanie czy to jest napewno to w kwestii przyczyny, jak to mozna zdiagnozowac?. Jak silnik jest zimny halas troche przypomina diesla mimo regulacji zaworow. Po rozgrzaniu wysterpuje juz tylko cykanie...

edit: Kawu jestes w zasadzie moim sasiadem:) Jest tu jeszcze ktos z okolic LEgnicy?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-08-2006, 18:35   

mouseman, jak dotad pisywalem y gosciem z Legnicy i spotykam sie czasem ze znajomym z Jawora+byl na spocie. Ale z tego co widze na forum jest nas wiecej (poza tym miskow ostatnio duzo nasciagali w naszych okolicach)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-08-2006, 19:58   

mouseman, 4G15 mają takie właśnie postukiwanie jak są zimne, klepią chyba zawory. Zresztą nie tylko 4g15 z silników Mitsu to ma.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-08-2006, 21:29   

To to aż takie głośne? ja myślałem o delikatnym cykaniu słyszalnym na wolnych obrotach, przy wyłaczonym radiu. Czy zawory regulowałeś na gorącym silniku? Dane regulacyjne z manuala są dla gorącego silnika (co jest zresztą logiczne, bo silnik pracuje w wysokiej temperaturze, a nie zimny).
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 26-08-2006, 23:47   

Hm. No mechanik przy regulacji naprawde sie spisal bo jal odpalam na zimnym to jest o niebo lepiej niz bylo a i na cieplym jest bardziej kulturalnyi nie ustawial wedlug zalecen tylko wlasnego doswiadczenia. Co do cykania no dzwina sprawa bo ciezko namierzyc to ustrojsto a w mojej idei lezy: wszytko ma byc jak w zegarku, wiec musze to zrobic:)

edit: zreszta moj dziadek ma colcika i u niego wszytko chodzi tak jak ja bym chcial u siebie, fakt ma 1,3 12v ale jak to jest podobne to powinno podobnie chodzic...
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-08-2006, 12:42   

Krzysiek - chodzi o to, że niezależnie jak sprawił się mechanik, to procedura serwisowa mówi: zawory ustawia się na gorącym silniku z luzami właściwymi dla niego.

Cykanie listwy wtryskowej jest normą - pytanie tylko czy to o czym piszesz, to cykanie listwy, stukanie zaworów czy może pukanie przez luzy w pompie olejowej itp.

tak w ogóle, to regulację 4G15 i kilka innych czynności serwisowych robi się tak samo jak dla 4G37, które to masz opisane na mojej WWW
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 28-08-2006, 21:21   

Krzyzak, jak dla mnie tak osobiscie jestes wielkim guru naszych miskow, jak dla mnie z Japonii powinni ci przyslac certyfikat"honorowego właściciela", ten colcik z twojego podpisu to niczym cudo nie wspominajac o galancie. Fakt musze przyznac ze nie dopilnowalem tego by mechanik zrobil to jak nalezy choc wydaje sie ze jest dobrze, ale wiecie jak trudno u nas o czlowieka ktorego przekonania by byly pokrewne z, jak dla mnie mistrzami(tworcami) naszych miskow. Ja osobiscie wiem ze moje auto zasluguje na najlepsza opieke ale gdzie w kraju pracuje japonczyk w serwisie? Ja zawsze siedze na karku osoby ktora ingeruje w mechanike mojego auta, a karoserią sam sie opiekuje. W nablizszym czasie bede do konywal regulacje zapłonu, obrotów to moze mi powiedza co tam jeszcze nie tak cyka. Wezne napewno pod uwage ugai wasze Wielkie DZIEKI!!!!!

[ Dodano: 05-09-2006, 18:10 ]
Witam,
Panowie dzisiaj bylem na trzepakach i wyszlo: sworznie dolne oraz tuleje wahacza przednie do wymiany, z jednej strony ponoc olej je zniszczyl. Teraz mam suchutki silnik swiezo po wymianie oleju. Pytanie: czy wymiana 70zł od strony to duzo? Gdzie zdobyc to co najlepsze do mojego miska jezeli chodzi o temat zawieszenia. Wczoraj jechalem autostrada wskaznik w pewnym momencie wskazal 190 km/h przy wietrzysku to latalem po calym pasie. Pasazerowie kurczowo sie trzymali gornych poreczy. Po 30 minutowej podrozy czulem sie jakbym jechal z 1000 km. P.S amorki z przodu o dziwo w idealnym stanie jak na ten przebieg cos tam na ekranie wskazało 82 przy diagnozie.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-09-2006, 20:33   

mouseman napisał/a:
Gdzie zdobyc to co najlepsze do mojego miska jezeli chodzi o temat zawieszenia.


Japaneze - ale czas oczekiwania na części nieorkreślony.
Sworzeń f-my 555 Made in Japan.
Tuleje dostępne są chyba tylko JC, może jeszcze MotGum
Ja założyłem JC i jakoś się jeszcze trzymają
 
 
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-09-2006, 00:21   

Najlepsze myśle, że części będą od Jackie oryginalne. A 555 już nie polecam. Gumowe elementy końcówek drążków wytrzymały 11 miesięcy (były Made in Japan) :( teraz są całe popękane.
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 14-09-2006, 09:49   

raddex napisał/a:
A 555 już nie polecam. Gumowe elementy końcówek drążków


tak dokladnie, moze sama czesc w sobie jest ok ale przez parciejace gumki - szybko sie zuzywaja(dostaje sie piasek i sie zacieraja)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 17-09-2006, 14:22   

No to doszedl jeszcze jeden problem- w prawym przednim kole cos jakby zaczelo skrzypiec albo raczej tak jakby dostal sie tam piasek. Czuc to szczegolnie przy bardzo wolnej jezdzie a przy szybkiej wydobywa sie halas o zmiennej amplitudzie. prawdopodobnie rpzeklada sie to na uklad kieroniczy poniewaz czuje ze uklad nie dziala plynie, wystepuje jakby takie ząbkowanie. Miewam sie z zamaierem wymiany przegubow, lozysk, sworzni oraz tuleji dolnych. Operacja na szeroka skale prosze o rady w tym zakresie bym mogl przekazac, skonsultowac z mechanikiem. Gdzie najpredzej zestaw orginalow dostane komplet. DZieki z gory .Pozdrawiam
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.