 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Reaktywacja Lancera |
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 25-08-2006, 00:03 Reaktywacja Lancera
|
|
|
Witam ponownie,
PAnowie co do mojego autka które opisywałem na forum mitsubishiklub gdzie twierdzilem ze przedemna dluga droga do doprowadzenia go do stanu normatywnego. Powiem tak jestem przy koncu oprecji. Amory, rozrzad(kpl), filtry, płyny, wywarzanie, regulacja zaworow, wydech(nowka), przede mna jeszcze wymiana olejow, konserwacja podwozia przed zima, wymiana kompletna sprzegła no i regulacja przepustnicy, zapłonu oraz czyszczenie silniczka krokowego. Zmiany odczuwalne po zrobieniu dotychczasowych czynnosci: to auto chce pedzic!!!!!! No krótko mowiac nie ma na niego mocnych a to tylko 8 v no i ten 1,5. PAnowie juz sobie wyobrazam co wy odczuwacie w 1,6 oraz 1,8 to juz musi przypominac start promem kosmicznym. Silnikiem zdecydowanie ciszej chodzi po regulacji zaw. jeszcze tylko go trzeba kultury nauczyc. Pytanie czy u was w tym silniku wystepuje swego rodzaju cykanie? przypomina mi to troche Poloneza. Oczywiscie nie wspominam o dbalosc szczegolowa karoserii dwa razy w tygodniu mycie plus raz w tygodniu pastowanie. EFEKT: Przechodzien: Panie to nowka z salonu? JA:Nie, jest prawie pelnoletni Przechodzień: Chyba kierowca!!!!!! |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-08-2006, 09:12
|
|
|
Cykanie to prawdopodobnie hałas listwy wtryskowej, u mnie też jest. Ale póki wtryski nie leją nie ruszam. Nadmienię że zawsze cykało, odkąd mam mojego Lancera, ale słychać to tylko na wolnych obrotach. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 25-08-2006, 12:24
|
|
|
CZyli by sie tego ewentulanie pozbyc należało by....? JAkie moga byc konsekwencje? I jeszcze jdna kwestia autko ma 178 tys i zalany olej 5w-50 mobila pelny syntetyk i od momentu wymiany simmeringu brak ubytkow oleju. Czas nadszedl na wymiane oleju lac ten sam az do 200 tys? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 25-08-2006, 14:18
|
|
|
LAc ten sam olej nawet dluzej niz 200kkm o ile bedzie taka okazja. Jak nie masz wyciekow to silnik na takim oleju na pewno ci sie odwdzieczy |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 26-08-2006, 13:41
|
|
|
http://www.allegro.pl/ite..._88_93_rok.html
Ta lsitwa zapewne by pasowała do mojego autka, pytanie czy to jest napewno to w kwestii przyczyny, jak to mozna zdiagnozowac?. Jak silnik jest zimny halas troche przypomina diesla mimo regulacji zaworow. Po rozgrzaniu wysterpuje juz tylko cykanie...
edit: Kawu jestes w zasadzie moim sasiadem:) Jest tu jeszcze ktos z okolic LEgnicy? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 26-08-2006, 18:35
|
|
|
mouseman, jak dotad pisywalem y gosciem z Legnicy i spotykam sie czasem ze znajomym z Jawora+byl na spocie. Ale z tego co widze na forum jest nas wiecej (poza tym miskow ostatnio duzo nasciagali w naszych okolicach) |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-08-2006, 19:58
|
|
|
mouseman, 4G15 mają takie właśnie postukiwanie jak są zimne, klepią chyba zawory. Zresztą nie tylko 4g15 z silników Mitsu to ma. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-08-2006, 21:29
|
|
|
To to aż takie głośne? ja myślałem o delikatnym cykaniu słyszalnym na wolnych obrotach, przy wyłaczonym radiu. Czy zawory regulowałeś na gorącym silniku? Dane regulacyjne z manuala są dla gorącego silnika (co jest zresztą logiczne, bo silnik pracuje w wysokiej temperaturze, a nie zimny). |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 26-08-2006, 23:47
|
|
|
Hm. No mechanik przy regulacji naprawde sie spisal bo jal odpalam na zimnym to jest o niebo lepiej niz bylo a i na cieplym jest bardziej kulturalnyi nie ustawial wedlug zalecen tylko wlasnego doswiadczenia. Co do cykania no dzwina sprawa bo ciezko namierzyc to ustrojsto a w mojej idei lezy: wszytko ma byc jak w zegarku, wiec musze to zrobic:)
edit: zreszta moj dziadek ma colcika i u niego wszytko chodzi tak jak ja bym chcial u siebie, fakt ma 1,3 12v ale jak to jest podobne to powinno podobnie chodzic... |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24315 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-08-2006, 12:42
|
|
|
Krzysiek - chodzi o to, że niezależnie jak sprawił się mechanik, to procedura serwisowa mówi: zawory ustawia się na gorącym silniku z luzami właściwymi dla niego.
Cykanie listwy wtryskowej jest normą - pytanie tylko czy to o czym piszesz, to cykanie listwy, stukanie zaworów czy może pukanie przez luzy w pompie olejowej itp.
tak w ogóle, to regulację 4G15 i kilka innych czynności serwisowych robi się tak samo jak dla 4G37, które to masz opisane na mojej WWW |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 28-08-2006, 21:21
|
|
|
Krzyzak, jak dla mnie tak osobiscie jestes wielkim guru naszych miskow, jak dla mnie z Japonii powinni ci przyslac certyfikat"honorowego właściciela", ten colcik z twojego podpisu to niczym cudo nie wspominajac o galancie. Fakt musze przyznac ze nie dopilnowalem tego by mechanik zrobil to jak nalezy choc wydaje sie ze jest dobrze, ale wiecie jak trudno u nas o czlowieka ktorego przekonania by byly pokrewne z, jak dla mnie mistrzami(tworcami) naszych miskow. Ja osobiscie wiem ze moje auto zasluguje na najlepsza opieke ale gdzie w kraju pracuje japonczyk w serwisie? Ja zawsze siedze na karku osoby ktora ingeruje w mechanike mojego auta, a karoserią sam sie opiekuje. W nablizszym czasie bede do konywal regulacje zapłonu, obrotów to moze mi powiedza co tam jeszcze nie tak cyka. Wezne napewno pod uwage ugai wasze Wielkie DZIEKI!!!!!
[ Dodano: 05-09-2006, 18:10 ]
Witam,
Panowie dzisiaj bylem na trzepakach i wyszlo: sworznie dolne oraz tuleje wahacza przednie do wymiany, z jednej strony ponoc olej je zniszczyl. Teraz mam suchutki silnik swiezo po wymianie oleju. Pytanie: czy wymiana 70zł od strony to duzo? Gdzie zdobyc to co najlepsze do mojego miska jezeli chodzi o temat zawieszenia. Wczoraj jechalem autostrada wskaznik w pewnym momencie wskazal 190 km/h przy wietrzysku to latalem po calym pasie. Pasazerowie kurczowo sie trzymali gornych poreczy. Po 30 minutowej podrozy czulem sie jakbym jechal z 1000 km. P.S amorki z przodu o dziwo w idealnym stanie jak na ten przebieg cos tam na ekranie wskazało 82 przy diagnozie. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-09-2006, 20:33
|
|
|
mouseman napisał/a: | Gdzie zdobyc to co najlepsze do mojego miska jezeli chodzi o temat zawieszenia. |
Japaneze - ale czas oczekiwania na części nieorkreślony.
Sworzeń f-my 555 Made in Japan.
Tuleje dostępne są chyba tylko JC, może jeszcze MotGum
Ja założyłem JC i jakoś się jeszcze trzymają |
|
|
|
 |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-09-2006, 00:21
|
|
|
Najlepsze myśle, że części będą od Jackie oryginalne. A 555 już nie polecam. Gumowe elementy końcówek drążków wytrzymały 11 miesięcy (były Made in Japan) teraz są całe popękane. |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 14-09-2006, 09:49
|
|
|
raddex napisał/a: | A 555 już nie polecam. Gumowe elementy końcówek drążków |
tak dokladnie, moze sama czesc w sobie jest ok ale przez parciejace gumki - szybko sie zuzywaja(dostaje sie piasek i sie zacieraja) |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 17-09-2006, 14:22
|
|
|
No to doszedl jeszcze jeden problem- w prawym przednim kole cos jakby zaczelo skrzypiec albo raczej tak jakby dostal sie tam piasek. Czuc to szczegolnie przy bardzo wolnej jezdzie a przy szybkiej wydobywa sie halas o zmiennej amplitudzie. prawdopodobnie rpzeklada sie to na uklad kieroniczy poniewaz czuje ze uklad nie dziala plynie, wystepuje jakby takie ząbkowanie. Miewam sie z zamaierem wymiany przegubow, lozysk, sworzni oraz tuleji dolnych. Operacja na szeroka skale prosze o rady w tym zakresie bym mogl przekazac, skonsultowac z mechanikiem. Gdzie najpredzej zestaw orginalow dostane komplet. DZieki z gory .Pozdrawiam |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
|
|