Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kontrolka od aku
Autor Wiadomość
misia27 
Mitsumaniak
KRÓLOWA MANHATTAŃSKA


Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 1074
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 28-12-2009, 19:07   kontrolka od aku

mitsu i ja mamy maly problem- dzis zapalila sie kontrolka od akumulatora i swiecila sie caly czas podczas jazdy, pomyslalam ze cos przy akumulatorze sie stalo ale z aku wszystko ok, tzn nic nie obluzowane i aku sprawny...coz to moze byc?
dzieki za jakiekolwiek pomocne wskazówki dla blondynki ;)
_________________
Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.



17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia :D
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2009, 20:22   

misia27, mogl sie zerwac pasek napedzajacy alternator, mogla sie gdzies zrobic przerwa w obwodzie pomiedzy alternatorem a akumulatorem (np brak masy, usniedzialy kabel), mogl pasc alternator, albo regulator napiecia, pozostaje ci sie wybrac do dobrego mechanika.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
masa 
Mitsumaniak

Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 155
Skąd: Słupsk
Wysłany: 28-12-2009, 21:40   

Najczęściej są to zużyte szczotki alternatora.
Wizyta u każdego elektryka powinna załatwic sprawę.
_________________
masa
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-12-2009, 11:01   

masa napisał/a:
Najczęściej są to zużyte szczotki alternatora.


Niestety często wraz ze szczotkami pada regulator i diody do wymiany...
 
 
misia27 
Mitsumaniak
KRÓLOWA MANHATTAŃSKA


Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 1074
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 29-12-2009, 21:36   

wlasnie podobno jakies diody padly bo magik mechanik rozkrecil alternator i sprawdzil-podobno koszt naprawy ok 300zl, hm hm wiec zakupilam uzywke za 120 na szrocie(nie wiem sama czy to duzo czy nie) auto bangla ale jak podjezdzalam na podjzad przed garaz na niskich obrotach(byc moze ze mialam za duzy bieg... :oops: ) kontrolka od aku lekko sie podswietlila i zgasla. wczesniej tzn przed wymiana alternatora palila sie caly czas intensywnie... hm... czy pasek jest za luzno czy co ze to dziadostwo sie znow podsiwetlilo??
_________________
Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.



17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia :D
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 29-12-2009, 22:00   

Nie martw się na zapas ;] pewnie mocno zaniżyłaś obroty i tyle.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-12-2009, 22:01   

misia27, spadły obroty ponizej wartosci znamionowej pracy alternatora i dlatego kontrolka mrygła, mialas za wysoki bieg i przeciazylas silnik, nie przejmuj sie jak hula to sie cieszyc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
misia27 
Mitsumaniak
KRÓLOWA MANHATTAŃSKA


Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 1074
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 29-12-2009, 22:03   

czyli jak blondyna dostosuje bieg to bedzie juz ok? przejelam sie i jadac prawie ciagle sie gapilam czyto cholerstwo sie zapala czy nie...no i sie zapalilo...a bieg byl za wysoki...
_________________
Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.



17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia :D
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 30-12-2009, 08:57   

misia27 napisał/a:
prawie ciagle sie gapilam czyto cholerstwo sie zapala czy nie...no i sie zapalilo...a bieg byl za wysoki...


to dla tego że ciągle obserwowałaś. Nic się nie dzieje, spokojnie śmigaj.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-12-2009, 11:47   

misia27 napisał/a:
wlasnie podobno jakies diody padly bo magik mechanik rozkrecil alternator i sprawdzil-podobno koszt naprawy ok 300zl


Niestety ja tyle zapłaciłem za regenerację altka, potem znalazłem na forum sposób naprawy... ale później miałem Alternator z regulatorem od fiata 126p P&P :D Wymienione łożyska, wszystko wyczyszczone i przesmarowane i już nigdy więcej problemów z ładowaniem ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.