Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prąd w masie
Autor Wiadomość
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 05-01-2010, 20:27   Prąd w masie

Witam mam mały problem z Passatem B5 wiem że to nie misiek no ale kupiłem go na handel i okazuje się że w masie płynie prąd nie wiem czym jest to spowodowane:(
wymieniłem regulator napięcia i nadal to samo podejżewam gdzieś przebicie tylko gdzie ??? jeżeli ma ktoś jakieś pomysły to proszę pisać
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2010, 20:44   

Valdi_1991, kupiłes go w takim stanie, czy tez zaczęlo Ci się to dziac od jakiegos incydentu :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rami1000
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2010, 20:59   

jak to w masie płynie prąd jak to sprawdziłeś?
 
 
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 05-01-2010, 21:05   

Kupiłem go i było wsio ok ale po przejechaniu ok 90 km cos mu sie zaczeło sypać
a prąd w masie wykryłem przypadkowo miernikiem i nawet kopie tak dla potwierdzenia
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2010, 21:16   

Wiec sprawdz czy przewody sie gdzies nie przetarly, przepalily, moim zdaniem jakbys mial prad w masie to momentalnie zfajcowalaby Ci sie instalacja albo wystrzelilby akumulator
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 05-01-2010, 21:32   

He, he, he, tak jak pisze Robert. Masz gdzieś przebicie w instalacji.
Za to na pewno nie masz "pradu w masie" bo to oznacza zwarcie całej instalacji i w najlepszym przypadku jej kompletne upalenie, a w najgorszym - takie spore bum akumulatora.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 05-01-2010, 22:39   

no wlaśnie akumulator i instalacja jest ok ale akumulator na momencie się rozladowuje na bank jest prąd w masie zadzwoniłem po elektryka skasował mnie 100 nic nie zrobił i powiedział mi ze muszę do serwisu go wstawić kurde
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2010, 22:51   

Valdi_1991 napisał/a:
no wlaśnie akumulator i instalacja jest ok ale akumulator na momencie się rozladowuje na bank jest prąd w masie zadzwoniłem po elektryka skasował mnie 100 nic nie zrobił i powiedział mi ze muszę do serwisu go wstawić kurde
za co te pieniadze :?: sprawdź czy gdzies aby przewody dochodzące do alternatora albo rozrusznika sie nie przetarły, z drugiej strony wielkie świństwo ze strony tego pseudo elektryka nie dość ze nic nie zrobił to jeszcze skasował, zapytam za co i za jaki czas pracy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 05-01-2010, 22:58   

He sprawdził miernikiem co się dzieje z masą i to wszystko no i chwile pogadał jakieś 20 minut to trwało kurde chcę zarobić na tym pasku a tu same przeszkody kurde
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-01-2010, 23:03   

Nie masz prądu na masie tylko słabą masę na karoserii.
 
 
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 05-01-2010, 23:05   

To w takim razie dlaczego miernik przyłożony do masy wskazuje napięcie??
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2010, 23:13   

Valdi_1991, muszę przyznać że Cię zrobił grubo w bambuko, więć tak miernik pokaże Ci pomiar względny, wszystko zalezy od tego jak pomierzysz, najlepiej wziasc probówke z zarówka, przykladasz jeden koniec z probowki do minusa akumulatora a drugi do grubego przewodu przykreconego przy alternatorze powinna zaswiecic kontrolka, albo odwrotnie przykladasz jeden koniec kabelka do plusa akumulatora a drugi koniec kabelka powiedzmy do bloku silnik, albo glowicy takze powinna zaswiecic sie kontrolka (jezeli w tym przypadku sie nie zaswieci to masz brak masy na silniku), jezeli bedzie dalej jak twierdzisz ze pokazuje sie plus w przewodzie co raczej jest watpliwa jak dla mnie, bo juz wczesniej podalem przyczyny jakie by to wywolalo, odkrecasz ten gruby kabel co idzie do alternatora i sprawdzasz czy jest ok, tylko uwazaj aby ten kabel nie dotkanl sie gdzies do masy, jezeli nie bedzie ok to odkrecasz gruby kabel od rozrusznika, jezeli w ktorym kolwiek przypadku sytuacja sie poprawi to znaczy ze masz zwarcie na alternatorze albo rozruszniku, oczywiscie przyszyn moze byc duzo wiecej, ja radze sprawdzic te przewody czy nie sa przetarte albo przepalone, zwlaszcza kabel plusowy ktory idzie z akumulatora do silnika.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-01-2010, 23:20   

Valdi_1991 napisał/a:
To w takim razie dlaczego miernik przyłożony do masy wskazuje napięcie??
A dlaczego brak masy np. w jednej tylnej lampie powoduje po włączeniu np. kierunkowskazu mruganie jednocześnie stopu i pozycyjnego? Nie wiem jak to się dzieje, ale faktem jest, że tak się dzieje :D
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2010, 15:12   

bo masy od poszczegolnych zarowek sa polaczone i jak nie dostaje masy z karoserii to szuka jej gdzie indziej. Ewekt choinka:)
 
 
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 08-01-2010, 23:14   

doszedłem o co kaman z tym prądem...
okazało się że
1 kabel prądowy idący do rozrusznika był przetarty i dotykał nadwozia
2 jedna z cel w akumulatorze miała przebicie
wymieniłem obie rzeczy i teraz mogę spokojnie pogonić tego paska i będę miał święty spokój z tym redłem
wielkie dzięki za pomoc :D
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.