Prąd w masie |
Autor |
Wiadomość |
Valdi_1991
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Aleksandrów Kujawski
|
Wysłany: 05-01-2010, 20:27 Prąd w masie
|
|
|
Witam mam mały problem z Passatem B5 wiem że to nie misiek no ale kupiłem go na handel i okazuje się że w masie płynie prąd nie wiem czym jest to spowodowane:(
wymieniłem regulator napięcia i nadal to samo podejżewam gdzieś przebicie tylko gdzie ??? jeżeli ma ktoś jakieś pomysły to proszę pisać |
_________________ E33A Rulez !!!!!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-01-2010, 20:44
|
|
|
Valdi_1991, kupiłes go w takim stanie, czy tez zaczęlo Ci się to dziac od jakiegos incydentu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rami1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2010, 20:59
|
|
|
jak to w masie płynie prąd jak to sprawdziłeś? |
|
|
|
 |
Valdi_1991
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Aleksandrów Kujawski
|
Wysłany: 05-01-2010, 21:05
|
|
|
Kupiłem go i było wsio ok ale po przejechaniu ok 90 km cos mu sie zaczeło sypać
a prąd w masie wykryłem przypadkowo miernikiem i nawet kopie tak dla potwierdzenia |
_________________ E33A Rulez !!!!!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-01-2010, 21:16
|
|
|
Wiec sprawdz czy przewody sie gdzies nie przetarly, przepalily, moim zdaniem jakbys mial prad w masie to momentalnie zfajcowalaby Ci sie instalacja albo wystrzelilby akumulator |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 05-01-2010, 21:32
|
|
|
He, he, he, tak jak pisze Robert. Masz gdzieś przebicie w instalacji.
Za to na pewno nie masz "pradu w masie" bo to oznacza zwarcie całej instalacji i w najlepszym przypadku jej kompletne upalenie, a w najgorszym - takie spore bum akumulatora. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Valdi_1991
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Aleksandrów Kujawski
|
Wysłany: 05-01-2010, 22:39
|
|
|
no wlaśnie akumulator i instalacja jest ok ale akumulator na momencie się rozladowuje na bank jest prąd w masie zadzwoniłem po elektryka skasował mnie 100 nic nie zrobił i powiedział mi ze muszę do serwisu go wstawić kurde |
_________________ E33A Rulez !!!!!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-01-2010, 22:51
|
|
|
Valdi_1991 napisał/a: | no wlaśnie akumulator i instalacja jest ok ale akumulator na momencie się rozladowuje na bank jest prąd w masie zadzwoniłem po elektryka skasował mnie 100 nic nie zrobił i powiedział mi ze muszę do serwisu go wstawić kurde | za co te pieniadze sprawdź czy gdzies aby przewody dochodzące do alternatora albo rozrusznika sie nie przetarły, z drugiej strony wielkie świństwo ze strony tego pseudo elektryka nie dość ze nic nie zrobił to jeszcze skasował, zapytam za co i za jaki czas pracy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Valdi_1991
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Aleksandrów Kujawski
|
Wysłany: 05-01-2010, 22:58
|
|
|
He sprawdził miernikiem co się dzieje z masą i to wszystko no i chwile pogadał jakieś 20 minut to trwało kurde chcę zarobić na tym pasku a tu same przeszkody kurde |
_________________ E33A Rulez !!!!!
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-01-2010, 23:03
|
|
|
Nie masz prądu na masie tylko słabą masę na karoserii. |
|
|
|
 |
Valdi_1991
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Aleksandrów Kujawski
|
Wysłany: 05-01-2010, 23:05
|
|
|
To w takim razie dlaczego miernik przyłożony do masy wskazuje napięcie?? |
_________________ E33A Rulez !!!!!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-01-2010, 23:13
|
|
|
Valdi_1991, muszę przyznać że Cię zrobił grubo w bambuko, więć tak miernik pokaże Ci pomiar względny, wszystko zalezy od tego jak pomierzysz, najlepiej wziasc probówke z zarówka, przykladasz jeden koniec z probowki do minusa akumulatora a drugi do grubego przewodu przykreconego przy alternatorze powinna zaswiecic kontrolka, albo odwrotnie przykladasz jeden koniec kabelka do plusa akumulatora a drugi koniec kabelka powiedzmy do bloku silnik, albo glowicy takze powinna zaswiecic sie kontrolka (jezeli w tym przypadku sie nie zaswieci to masz brak masy na silniku), jezeli bedzie dalej jak twierdzisz ze pokazuje sie plus w przewodzie co raczej jest watpliwa jak dla mnie, bo juz wczesniej podalem przyczyny jakie by to wywolalo, odkrecasz ten gruby kabel co idzie do alternatora i sprawdzasz czy jest ok, tylko uwazaj aby ten kabel nie dotkanl sie gdzies do masy, jezeli nie bedzie ok to odkrecasz gruby kabel od rozrusznika, jezeli w ktorym kolwiek przypadku sytuacja sie poprawi to znaczy ze masz zwarcie na alternatorze albo rozruszniku, oczywiscie przyszyn moze byc duzo wiecej, ja radze sprawdzic te przewody czy nie sa przetarte albo przepalone, zwlaszcza kabel plusowy ktory idzie z akumulatora do silnika. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-01-2010, 23:20
|
|
|
Valdi_1991 napisał/a: | To w takim razie dlaczego miernik przyłożony do masy wskazuje napięcie?? | A dlaczego brak masy np. w jednej tylnej lampie powoduje po włączeniu np. kierunkowskazu mruganie jednocześnie stopu i pozycyjnego? Nie wiem jak to się dzieje, ale faktem jest, że tak się dzieje |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2010, 15:12
|
|
|
bo masy od poszczegolnych zarowek sa polaczone i jak nie dostaje masy z karoserii to szuka jej gdzie indziej. Ewekt choinka:) |
|
|
|
 |
Valdi_1991
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Aleksandrów Kujawski
|
Wysłany: 08-01-2010, 23:14
|
|
|
doszedłem o co kaman z tym prądem...
okazało się że
1 kabel prądowy idący do rozrusznika był przetarty i dotykał nadwozia
2 jedna z cel w akumulatorze miała przebicie
wymieniłem obie rzeczy i teraz mogę spokojnie pogonić tego paska i będę miał święty spokój z tym redłem
wielkie dzięki za pomoc |
_________________ E33A Rulez !!!!!
 |
|
|
|
 |
|