Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] gaśnie przy odpalaniu.
Autor Wiadomość
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 05-01-2010, 20:33   [E54A 2.0 V6] gaśnie przy odpalaniu.

samochod Galant 2.0 V6 150km 93r Witam i chyba ponownie, co to moze byc, zawsze jak stoi dluzej, mam problemy z odpaleniem, tzn odpala, ale jak rusze gasnie, musze ze tak powiem podgrzac go, bo jak odpalam to obroty sa ponizej 1tys miedzy 0-1tys tak skacze, dopiero jak postoi 15min wtedy jest ok, obroty w normie i jade.. wymienilem filtr paliwa itp, czujniki, i dalej nic zadnej rekacji, i to juz mi sie stalo przed zima, moze mial ktos cos podobnego badz wie jak temu zaradzic ?.
Ostatnio zmieniony przez sekiwc 19-03-2010, 21:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
rami1000
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2010, 20:57   

ja szukałbym więc może przy przepływomierzu nie wiem jak w toim aucie ale w wielu wystarczy wyczyścić bo jak sie zabrudzi występują podobne objawy
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 05-01-2010, 21:16   

podmień silniczek krokowy z innego gala albo colta , jak gal nagle ozdrowieje to juz wiesz co musisz kupić i wymienić :wink:
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 05-01-2010, 21:23   

siliczek raczej nie bo to tylko mi sie zdarza na poczatku potem zadnych problemow z obrotami.
teraz odpalalem to tak jakby paliwo do silnika nie dochodzilo, takie odglosy wydaje ;/
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 05-01-2010, 21:31   

no to właśnie w tym momencie silniczek krokowy powinien podbić ci obroty do 1500 rpm i pomału schodzić do 1000 ~850 rpm bez żadnych nagłych skoków obrotów rozgrzewając silnik :wink:
jeżeli szarpie jak jest zimny to krokowiec nie trybi :wink:

[ Dodano: 05-01-2010, 21:33 ]
sprawdź silniczek krokowy ... pożycz od kogoś i podmień .... 20 min roboty ,a zaoszczędzisz sporo nerwów i szukania przyczyny :wink:
ps. też przez to przechodziłem

[ Dodano: 05-01-2010, 21:37 ]
sekiwc, teraz patrze na inne tematy :roll: ty chcesz zakładać gaz do V6 :roll:
 
 
jelcyn777 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1,8 E52A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 8
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 06-01-2010, 01:21   

mi na benzynie dziwnie się zachowuje jak dostaje lewe powietrze
szarpie go i jak chwile stoi to gaśnie
 
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 06-01-2010, 06:44   

a taki silniczek krokowy ile moze kosztowac? a co do gazu to sekwencje jedynie, ale sie zastanawiam, troche za duzo mi pali ;/ zauwazylem twoj temat dokladnie z tym samym mam problem, a mozna rozpoznac czy silniczek krokowy jest spieprzony ? bo fakt faktem ale tez troche wlozylem w to i owo, rowniez wymienilem swiecki (500zl) no ale niestety dalej usterka, chyba sprobuje z silniczkiem
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-01-2010, 09:23   

sekiwc napisał/a:
a mozna rozpoznac czy silniczek krokowy jest spieprzony ?


jak ja sprawdzałem silnik krokowy za pierwszym razem miernikiem to wydawało się ze jest ok... i szukałem przyczyny gdzie indziej ...... :wink: .... pewnego dnia kupiliśmy mojej mamie Colta CJ0 po otwarciu maski zobaczyłem że Colt ma podobny silniczek krokowy do Galantowego ..... zrobiłem szybką podmiankę i...... już wiedziałem że mam do wymiany silniczek krokowy :wink:
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2010, 11:10   

sekiwc napisał/a:
siliczek raczej nie


Ja bym stawiał na silniczek. To niestety wadliwy element tego samochodu. Miałem dokładnie takie same objawy w moim V6. Po wymianie się uspokoiło.
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 06-01-2010, 16:49   

a takie pytanie ile moze kosztowac diagnostyka w serwisie ? sam nie chce grzebac, a mechanik moj powiedzial ze najlepszym sposobem zajechac na komputer i wszystko bedzie jak na dloni, tylko ile pln ?
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-01-2010, 16:59   

skoro tak mechanik powiedział :wink: to jedź .... skasują cię 50~250 zł zależy na jakiego człowieka trafisz .... i pewnie nic komputer nie wykaże ....

sekiwc napisał/a:
sam nie chce grzebac


tam nie ma wiele grzebania ... ściągasz rurę od przepustnicy , odpinasz kabelki od krokowca , odkręcasz 2 śrubki i masz go jak na dłoni ...
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 06-01-2010, 17:03   

bylem dzis u jednego mechanika i zapytalem czy przeczyscie mi przepustice i silniczek, a on mi na to ze nie da rady ze albo nowy albo to co siedzi :shock:
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-01-2010, 17:12   

bo z takimi pierdołami się do mechaników nie jeździ :wink: weź się w garść HOPIE 8)
szpala85 napisał/a:
20 min roboty ,a zaoszczędzisz sporo nerwów i szukania przyczyny :wink:

tak jak pisałem wyżej
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 06-01-2010, 17:17   

tak jak piszesz to nie wyglada to trudne, zobaczymy, ;) dzieki
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-01-2010, 23:10   

sekiwc napisał/a:
bylem dzis u jednego mechanika i zapytalem czy przeczyscie mi przepustice i silniczek, a on mi na to ze nie da rady ze albo nowy albo to co siedzi
To nie byłeś u mechanika.
Awarie silniczka krokowego to typowa wada tych Galantów z silnikiem 2.0 V6, także rób jak szpala85 napisał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.